لیست دانشگاه ها کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن

لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن

رشته معدن در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه آزاد ارائه می شود. معدن در کارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری معدن نامیده می شود و یک کرایش با عنوان استخراج معادن زیر زمینی دارد. در این مطلب قصد داریم لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن را معرفی کنیم. اگر معدن رشته انتخابی شماست و قصد دارید در مقطع کارشناسی در این رشته ادامه تحصیل دهید و در جستجوی لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن هستید، مطالعه این مقاله می تواند اطلاعات خوبی را به شما ارائه دهد.

شرایط پذیرش کاردانی به کارشناسی معدن بدون کنکور دانشگاه آزاد

در آغاز و پیش از معرفی لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن ، کمی درباره نحوه و شرایط پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صحبت می کنیم. در جدول زیر به طور خلاصه و نکته وار به نکته های مهمی در این زمینه اشاره کرده ایم:

نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد شرایط پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد
سوابق تحصیلی (معدل دوره کاردانی)داشتن مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته

یا کاردانی علمی کاربردی

 

ضریب تأثیر معدل

همان طور که گفتیم پذیرش دوره کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد بساس سوابق تحصیلی است، پس معدل دوره کاردانی ضریب تأثیر دارد یعنی اگر نوع مدرک کاردانی و گروهی که از آن انتخاب رشته کرده اید یکسان و متجانس باشد، بیشترین ضریب تأثیر معدل برایتان در نظر گرفته می شود و اگر نوع مدرک کاردانی شما و گروهی که از آن انتخاب رشته کرده اید ناهمخوان باشند، کمترین ضریب تأثیر معدل شامل حالتان می شود. به این نکته توجه کنید که در کاردانی به کاردانی بدون کنکور آزاد محدویتی در انتخاب رشته وجود ندارد و می توانید از هر گروه آزمایشی رشته انتخاب کنید.

حداکثر ضریب100
حداقل ضریب70

 

دانشگاه های آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی رشته معدن

رشته معدن در واحدهای دانشگاه آزاد 12 استان کشور ارائه می شود، یعنی در مجموع 18 واحد دانشگاهی آزاد در سراسر کشور رشته مهندسی فناوری معدن با گرایش استخراج معادن زیر زمینی را ارائه می کنند که نام واحدهای پذیرنده کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد را به تفکیک استان ها معرفی خواهیم کرد. در جدول می توانید لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن را ببینید:

دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد معدن
استانواحدهای ارائه دهنده
آذربایجان شرقیاهر، میانه، ورزقان
آذربایجان غربیشاهین دژ
اصفهانمیمه
تهرانتهران جنوب
خراسان جنوبیطبس
سمنانشاهرود
فارسنی ریز
کرمانبافت، زرند، شهر بابک
کرمانشاهاسلام آباد غرب
لرستانالیگودرز
مازندرانقائم شهر
مرکزیمحلات
یزداردکان، بافق

 

به داوطلبان گرامی که در نظر دارند در رشته معدن در مقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل کنند، پیشنهاد می دهیم مقاله معدن بدون کنکور آزاد را مطالعه کنند. در این مقاله به نکته های کاربردی و خوبی درباره رشته معدن دانشگاه آزاد اشاره شده است.

مشاوران متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه کاردانی یه کارشناسی بدون کنکور آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *