آیدانیتو > قیمت ویزای توریستی ترکیه
مهاجرت به ترکیه

قیمت ویزای توریستی ترکیه






قیمت ویزای توریستی ترکیه

وجود تعداد بی شماری جاذبه گردشگری تاریخی و دیدنی در کشور ترکیه و همین طور فرهنگ و تاریخی غنی در این منطقه، آن را به یکی از بهترین و در عین حال محبوب ترین کشورها جهت تجربه اقامتی مفرح و دلپذیر تبدیل کرده است. همسایگی ترکیه با ایران شرایطی عالی و آسان را جهت سفری بدون دغدغه و بدون نیاز به دریافت ویزا برای هموطنانمان فراهم کرده است. البته ایران تنها کشوری نیست که مردمش می توانند بدون دریافت ویزا به آن سفر کنند، تعداد دیگری از کشورها از جمله مغولستان، ازبکستان، گرجستان، روسیه، قرقیزستان، مراکش، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان و بولیوی نیز امکان سفر به ترکیه بدون اخذ ویزا را دارند و اهالی کشورهای مذکور لزوماً تنها در صورت تمایل به اخذ اقامت یک ساله باید اقدام به اخذ ویزا نمایند. در این مقاله، به بحث در مورد قیمت ویزای توریستی ترکیه برای شما عزیزان می پردازیم، پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی ضروری را در رابطه با قیمت ویزای توریستی ترکیه به دست آورید.

اخذ ویزای توریستی یک ساله ترکیه

راه های بسیاری جهت اخذ اقامت دائم در کشور ترکیه وجود دارد. اما شاید به جرأت بتوان گفت که اخذ اقامت توریستی در این کشور، یکی از آسان ترین و در عین حال متداول ترین روش های انجام این کار به شمار می رود. این موضوع را می توان به عدم نیاز به پول زیاد و امکان صدور در مدت زمانی کوتاه، نسبت داد.

نحوه دریافت ویزای یک ساله توریستی ترکیه

دریافت ویزای توریستی یک ساله ترکیه مستلزم انجام فرایندی است که باید مرحله به مرحله اجرا شود. اولین قدم در اخذ این ویزا، وارد شدن به این کشور به وسیله یکی از مرزهای مشخص شده است که لزوماً باید به شکل قانونی انجام گیرد. پس از ورود فرد به ترکیه وی باید جهت اقامت، ملکی را اجاره و یا خریداری نماید. در همین حین، اخذ راندو (نوبت پذیرش) از اداره مهاجرت ترکیه نیز ضرورت دارد. نکته قابل ذکر این است که اداره مذکور لزوماً باید در نزدیکی شهر محل اقامت شما در کشور ترکیه واقع شده باشد. ولی قبل از هر گونه اقدامی در جهت اخذ راندو باید تعدادی مدرک را جهت ارائه به اداره امنیتی ترکیه آماده کنید. در ادامه این مطلب به ذکر این مدارک برای شما دوستان عزیز می پردازیم.

مدارک ضروری دریافت ویزای یک ساله توریستی ترکیه

در این قسمت، تمامی مدارک لازم اخذ ویزای توریستی دارای اعتبار یک ساله ترکیه را برای شما دوستان بر می شماریم.

  • همراه داشتن ترجمه پاسپورت مورد نیاز جهت ورود به کشور ترکیه که به زبان ترکی باشد ( نکته بسیار مهم و قابل توجه این است که ترجمه پاسپورت مذکور به مراتب باید به تأیید محضر دفتر اسناد رسمی ترکیه برسد)
  • تحویل بیمه ای یک ساله که از شرکت های بیمه و یا اکثر شعبه های بانکی در ترکیه دریافت نموده اید.
  • آماده کردن اصل پاسپورت فرد متقاضی دریافت ویزای توریستی یک ساله ترکیه و همین طور کپی از کلیه صفحه های این پاسپورت)
  • ارائه چهار قطعه عکس رنگی از شخص متقاضی دریافت ویزا در اندازه 4*3

توجه کنید که در روز تعیین شده، هر فرد باید سر ساعت معینی برای پذیرش در اداره امنیتی ترکیه حاضر شود. در این روز، تشکیل پرونده در بخش امور اتباع خارجی این اداره ضروری است.

قیمت ویزای توریستی یک ساله ترکیه

جهت اخذ ویزای توریستی یک ساله ترکیه ملزم به پرداخت 550 لیر هستید. پس از اتمام و پرداخت هزینه مربوطه، ویزای مورد نظر درب منزلتان فرستاده می شود.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با قیمت ویزای توریستی ترکیه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تفریحگاه های توریستی ترکیه بزنید.

اگر سوالی در زمینه قیمت ویزای توریستی ترکیه ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *