آیدانیتو > ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی





ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی

مهندسی مواد و متالورژی از جمله رشته هایی است که دانشگاه پیام نور، داوطلبان واجد شرایط را بدون کنکور ثبت نام می کند. اما همواره سوالاتی در زمینه ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی ذهن داوطلبان را به خود مشغول می کند.

در این مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی را بررسی می کنیم.  به داوطلبانی که می خواهند رشته مواد و متالورژی را جزو انتخاب های خود در پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور قرار دهند، پیشنهاد می کنیم، مقاله حاضر را به دقت مطالعه کنند.

پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی

پیش از توضیح درباره ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی ، کمی در رابطه با نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور توضیح می دهیم.  پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور براساس سوابق تحصیلی است. منظور از سوابق تحصیلی معدل دوره دبیرستان متقاضیان است. پس داوطلبانی که دیپلم چهارساله دبیرستان نظام قدیم، گواهیناهه پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی(پیوسته یا ناپیوسته) را دارند ، مجازند  ثبت نام بدون کنکور پیام نور را انجام دهند. داوطلبانی که به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی یا کاردانی اشتغال دارند، می بایست تا آخر شهریورماه تحصیل شان را به پایان رسانده و مدرک خود را دریافت کنند.

یکی از مسائل مهم در رابطه با نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور،  موضوع خدمت نظام وظیفه داوطلبان ذکور است. به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم درباره شرایط معافیت تحصیلی اطلاعات کافی کسب کنند تا در هنگام ثبت نام با مشکل مواجه نشوند. برای مشاوره در این زمینه می توانید با مشاوران متخصص نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.

دانشگاه های پذیرنده کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی

قبل از پرداختن به موضوع ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی ، در درجه اول می بایست واحدهای ارائه دهنده کارشناسی مواد و متالورژی در دانشگاه پیام نور را معرفی کنیم. تعداد واحدهای پذیرنده کارشناسی مواد و متالورژی بدون کنکور پیام نور بسیار محدود است و فقط دانشگاه های پیام نور در برخی استان ها در رشته مواد و متالورژی بدون کنکور دانشجو می پذیرند. واحدهای پذیرنده کارشناسی مواد و متالورژی بدون کنکور پیام نور عبارتند از:

  • واحد اصفهان
  • مرکز زرین دشت در استان اصفهان
  • مرکز بوشهر
  • مرکز اهواز
  • مرکز سمنان
  • مرکز شیراز
  • واحد اقلید در استان فارس
  • مرکز کرمان
  • مرکز اراک
  • واحد تهران شمال

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مهندسی مواد و متالورژی

به دلیل تعداد محدود واحدهای ارائه دهنده رشته مهندسی مواد و متالورژی در دانشگاه پیام نور بدون کنکور ، ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی محدود است. ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی در هر واحد ارائه دهنده 36 دانشجو است. بنابراین با توجه به اینکه 10 واحد دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور در رشته مواد و متالورژی دانشجو می پذیرند؛ تعداد کل ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی 360 نفر است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم که مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی مواد و متالورژی را نیز مطالعه کنید.

اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور مواد و متالورژی دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *