انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق






ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق

حقوق در گروه رشته های بسیار خوب و برتر گروه انسانی جای گرفته است و بسیاری از افراد علاقه مند به تحصیل در این رشته هستند تا در گروه وکلا قرار بگیرند. برخی از علاقه مندان به رشته حقوق، امکان مطالعه و شرکت در کنکور را ندارند و به سمت دانشگاه پیام نور که بدون کنکور، اقدام به پذیرش دانشجو می کند، جذب می شوند. تعداد پذیرش دانشجو در رشته حقوق پیام نور، به ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق بر می گردد. سوالی که برای علاقه مندان به تحصیل در رشته حقوق بدون کنکور ایجاد می شود، این است که ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق چقدر است؟ از این رو در این مقاله به بررسی ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق می پردازیم.

رشته حقوق دانشگاه پیام نور

انسان ها دارای زندگی اجتماعی و روابط گسترده ارتباطی هستند. از این رو وجود قاعده و قانون، به حفظ سلامت جامعه و برقراری نظم کمک شایانی می کند. حقوق به دریای ارتباطات انسان ها نظم می دهد و آن ها را از آسیب و ضرر در امان نگه می دارد.

رشته حقوق دارای گرایش ها و شاخه های متعددی مانند حقوق عمومی، حقوق جزا، حقوق تجارت و حقوق بین الملل است و در تمامی بازارهای تجاری و کاری وارده شده است.

افرادی که مایل به تحصیل در رشته حقوق هستند باید دارای جسارت، قدرت استدلال، قدرت بیان، آشنا به زبان و ادبیات فارسی و عربی و دارای قدرت فکر منطقی باشند.

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق

برای پذیرفته شدن در رشته حقوق پیام نور، شرایط خاص و یا محدودیتی وجود ندارد. تمامی افرادی که دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند و شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه ها را داشته باشند، می توانند در رشته حقوق پیام نور تحصیل کنند. پذیرش پیام نور حقوق بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبین است و اگر ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق خالی مانده باشد، داوطلبین پذیرفته خواهند شد تا هنگامی که ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق تکمیل شود.

ظرفیت پذیرش کارشناسی حقوق پیام نور بدون کنکور

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق در بیشتر واحدهای پیام نور برابر 45 نفر است. در حدود 100 مرکز پیام نور در رشته حقوق، بدون کنکور دانشجو می پذیرند. بنابراین ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق در حدود 500 نفر است.

چنانچه با توجه به ظرفیت پذیرش کارشناسی حقوق پیام نور بدون کنکور موفق به اخذ پذیرش در رشته حقوق نشدید، می توانید در مرحله تکمیل ظرفیت حقوق پیام نور شرکت کنید.

تکمیل ظرفیت کارشناسی حقوق پیام نور

دانشگاه پیام نور در آبان ماه، اقدام به پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت می کند. شما می توانید با توجه به ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق در دوره تکمیل ظرفیت، برای تحصیل در رشته حقوق اقدام کنید.

برای اطلاع از واحد های پذیرنده حقوق در استان های محل سکونتتان و ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق می توانید با مشاوران باتجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

با مطالعه مقاله زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور 97 از آغاز تکمیل ظرفیت بدون کنکور حقوق پیام نور مطلع شوید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *