آیدانیتو > ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق
کارشناسی بدون کنکور پیام نور

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق





ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق

رشته مهندسی برق از جمله زیر مجموعه های گروه مهندسی است که موضوع اصلی آن به کاربرد و مطالعه مسائل مرتبط با الکترونیک، الکترو مغناطیس و الکتریسیته اختصاص دارد. در حال حاضر، دانشکده های برق موجود در ایران از نظر امکانات آموزشی و همین طور کادر علمی در حد دانشکده های معتبر در جهان بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. باید بگوییم که رشته مهندسی برق نیز همانند سایر رشته های گروه مهندسی بر پایه اصول علم ریاضیات و همین طور مفاهیم فیزیکی استوار بوده و امکان پیشرفت بیشتری برای آن وجود دارد. از طرف دیگر، مسلط بودن به دروسی مانند زبان خارجی، فیزیک و همین طور ریاضی لازمه ورود به رشته مهندسی برق است. داشتن ذهنی خلاق، علاقه به کار با لوازم برقی و همچنین ضریب هوشی بالا نیز می توانید از دیگر توانمندی های لازم برای ورود به رشته مهندسی برق باشد.

در این مقاله، به بحث راجع به ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری و مفیدی را در ارتباط با ظرفیت پذیرش. کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق به دست بیاورید.

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق

باید یاد آوری کنیم که دارا بودن گواهی نامه های پیش دانشگاهی و همینطور دیپلم در زمان ثبت نام غیر حضوری و اینترنتی در کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق بسیار ضروری بوده و اگر این دو مدرک را نداشته باشید، ثبت نام شما لغو می شود. از طرف دیگر، پذیرش بدون کنکور کارشناسی برق پیام نور تنها بر طبق سوابق تحصیلی داوطلب بوده و لزومی به شرکت در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها نیست. با توجه به این موضوع، در زمان وارد کردن معدل دیپلم خود در سایت سازمان سنجش، نهایت دقت و حواس خود را به کار بگیرید.

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق

راجع به ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق باید گفت که در مجموع ظرفیت دانشگاه های پیام نور پذیرنده برق بسیار پایین بوده و در نتیجه قبولی در آن ها مشکل به نظر می رسد.

باید خاطر نشان کرد که کمترین ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق در تعدادی از دانشگاه های پیام نور مانند دانشگاه پیام نور استان البرز (مرکز کرج) و دانشگاه پیام نور استان اردبیل (مرکز اردبیل)، 36 نفر است، اما بیشترین ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق 72 نفر بوده که متعلق به دانشگاه پیام نور استان سمنان (مرکز سمنان- دانشگاه پیام نور سمنان)، مرکز شاهرود و دانشگاه پیام نور استان فارس (مرکز شیراز) و غیره است. در پایان این مطلب ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم:

رشته

اسم دانشگاه پیام نور

ظرفیت

مهندسی برق

دانشگاه پیام نور استان  قزوین   مرکز  قزوین

36نفر

دانشگاه پیام نور استان  قم  مرکز  قم

72نفر

دانشگاه پیام نور استان  کردستان  مرکز  سنندج

36نفر

دانشگاه پیام نور استان  کرمان  مرکز  کرمان

36نفر

دانشگاه پیام نور استان  گلستان  مرکز  گرگان

36نفر

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله بدون کنکور پیام نور 97 بپردازید. 

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور برق با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *