آیدانیتو > ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوا فضا
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوا فضا





 


ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوا فضا

رشته مهندسی هوا فضا، یکی از زیرشاخه های گروه آزمایشی ریاضی فیزیک است که طرفداران زیادی را در بین متقاضیان ورود به دانشگاه ها به خود اختصاص داده است. در واقع، تعداد زیادی از دانش آموزان گروه ریاضی به دلیل علاقه شدید به این رشته در پی پذیرش در آن بوده و هدف خود از شرکت در کنکور را قبولی در این رشته قرار داده اند. در مورد توانمندی ها و مهارت های ضروری برای یک مهندس هوافضا می توان به آشنایی به نحوه کار با نرم افزارهای شناخته شده طراحی های کامپیوتری، تسط و آشنایی با زبان انگلیسی، شناخت کامل قوانین نظارتی مهندسی و داشتن روحیه کار تیمی اشاره کرد. علاوه بر این ها، فرد باید دانش کافی را در زمینه علوم فنی داشته، پروژه های کاری را به خوبی مدیریت کرده و توانایی خوبی در حل مسائل مرتبط با حرفه خود داشته باشد.

در این مقاله، به بحث در مورد ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوا فضا برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در مورد ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوا فضا را با مطالعه این مطلب به دست آورید.

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا

یکی از راه های ورود به دوره کارشناسی آزاد هوافضا، پذیرش از طریق سوابق تحصیلی دانش آموز است. در این میان باید به نکته ای بسیار مهم و اساسی توجه کرد و آن هم این است که با یکسان بودن گروه آزمایشی و دیپلم تاثیر سوابق تحصیلی یا همان معدل کل دیپلم شما 100% و در غیر این صورت 70% است. از دیگر شرایط لازم برای ادامه تحصیل در این رشته از دانشگاه آزاد داشتن مدارک معتبر پیش دانشگاهی و همچنین دیپلم بوده که ثبت نام داوطلبان در کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا در صورت عدم وجود این دو مدرک باطل اعلام خواهد شد.

 

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده آزاد مهندسی هوافضا

راجع به ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا باید این نکته را متذکر شویم که متأسفانه به دلیل عدم درج ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه نمی توان مقدار دقیق و مشخص را برای آن ارائه داد. اما به طور کلی می توان تعدادی پایین تر از 80 نفر را در هر یک از دانشگاه های کشور برای ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا در نظر گرفت. در این بخش از مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا ارائه لیست دانشگاه های ارائه دهنده این رشته را نیز بر خود واجب می دانیم، زیرا شناخت اسامی این دانشگاه ها می تواند کمک شایان توجهی به تصمیم گیری شما در زمان انتخاب رشته بدون کنکور آزاد هوافضا کند.

ردیف

دانشگاه های آزاد پذیرنده مهندسی هوا فضا

1

استان آذربایجان شرقی

واحد بناب

2

استان تهران

واحد تهران شرق

3

استان اصفهان

واحد خمینی شهر

4

استان مازندران

واحد رامسر

5

استان آذربایجان شرقی

واحد سراب

6

استان کردستان

واحد قروه

7

استان سمنان

واحد گرمسار

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضاپرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضا 97 بزنید.
پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با طرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد هوافضال با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *