انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد

ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع






ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع

رشته مهندسی صنایع از جمله محبوب ترین رشته های گروه علوم ریاضی فنی در ایران بوده که طرفداران زیادی در میان داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دارد. تمام سعی رشته مهندسی صنایع بر این است که با تلفیق دروس مدیریت، مهندسی و سایر علوم بیشترین میزان بهره وری سیستم و بازدهی را داشته باشد. نخستین دانشکده مهندسی صنایع در سال 1347 در دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی گردید. از جمله توانمندی های ضروری برای ورود به رشته مهندسی صنایع می توان به توان مدیریتی بالا، توجه و دقت فراوان به امور جزئی، برخورداری از مهارت های ارتباطی بالا و تسلط کامل به زبان انگلیسی اشاره کرد. در این مقاله، به موضوع ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع برای شما دوستان می پردازیم، پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع بدست آورید.

شرایط پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع

برخورداری از گواهی نامه هایی همانند پیش دانشگاهی و دیپلم جهت شاخه های نظری و مدرک دیپلم برای کلیه دانش آموزان کار و دانش و فنی و حرفه ای جهت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع کاملاً ضروری است و در غیر این صورت امکان انجام ثبت نام برایتان وجود ندارد. نکته دیگر این که، قبولی در کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع بر طبق سوابق تحصیلی داوطلب است و بنابراین صحیح وارد کردن معدل کتبی دوره متوسطه در فرم اینترنتی ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع ، ضروری به نظر می رسد.

ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور صنایع دانشگاه آزاد

همان طور که در جریان هستید دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ روی اقدام به درج ظرفیت پذیرش رشته های مختلف تحصیلی در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون این دانشگاه نمی کند. در نتیجه، نمی توان به صورت قاطع ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع را بیان کرد. ولی به صورت تقریبی باید بگوییم که دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله تعدادی کمتر از هشتاد نفر را در دوره کاردانی رشته مهندسی صنایع را جذب می کند. در این قسمت به ذکر اسامی دانشگاه های پذیرنده رشته مهندسی صنایع در مقطع کاردانی پرداخته می شود. البته باید بگوییم که در دانشگاه آزاد اسلامی رشته مهندسی صنایع در دوره کاردانی تحت این عنوان تعریف نشده است، ولی گرایش های مختلفی از آن را در این دوره می توان مشاهده کرد. گرایش های رشته مهندسی صنایع در دوره کاردانی دانشگاه آزاد شامل صنایع نساجی، چوب و کاغذ، فلزی، جوشکاری، فلزی و شیمیایی و صنایع غذایی می شود.

ردیف

دانشگاه های پذیرنده کاردانی پیوسته صنایع بدون کنکور آزاد

1

استان آذربایجان غربی آموزشکده فنی و حرفه ای سما خوی

2

استان آذربایجان غربی واحد نقده

3

استان اصفهان آموزشکده فنی و حرفه ای سما کاشان

4

استان اصفهان واحد کاشان

5

استان ایلام واحد دهلران

6

استان آذربایجان شرقی آموزشکده فنی و حرفه ای سما تبریز

7

استان آذربایجان شرقی آموزشکده فنی و حرفه ای سما سراب

8

استان آذربایجان شرقی آموزشکده فنی و حرفه ای سما شبستر

9

استان آذربایجان شرقی آموزشکده فنی و حرفه ای سما مراغه

10

استان آذربایجان شرقی آموزشکده فنی و حرفه ای سما میانه

11

استان آذربایجان شرقی واحد ایلخچی

12

استان آذربایجان شرقی واحد شبستر

13

استان بوشهر واحد اهرم

14

استان بوشهر واحد خورموج

15

استان بوشهر واحد کنگان

16

استان آذربایجان شرقی واحد آذرشهر

 

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع بزنید.

اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

[sc name=”postbox” txt=” ظرفیت پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع”


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *