آیدانیتو > ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور سراسری

ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری

ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری

رشته مهندسی عمران، به عنوان یکی از جامع ترین و بهترین رشته های گروه آزمایشی علوم ریاضی به شمار می آید. جالب است بدانید که این رشته محبوب دانشگاهی در جایگاه دومین نظام مهندسی بعد از رشته مهندسی جنگ قرار دارد. ساخت انواع مختلف ساختمان ها، پل ها، سدها و غیره به عهده دانش آموختگان مهندسی عمران است. باید بگوییم که اولین مهندس عمران جان اسمیتون اهل کشور انگلیس بود، کسی که انجمن علمی مهندسان را در سال 1771 میلادی با همراهی همکارانش تاسیس کرد. از جمله توانایی های مورد نیاز جهت تحصیل و اشتغال در رشته مهندسی عمران می توان به برقراری ارتباطی مناسب و قوی با مهندسان و کارگران اشاره کرد. علاوه بر این، داشتن قدرت انتخاب و توانایی تصمیم گیری، آشنایی قبلی با کامپیوتر و انواع نرم افزارهای کامپیوتری از ضروریات تحصیل در این رشته محسوب می شود. با توجه به اهمیت انتخاب رشته بدون کنکور ، در این مقاله، بحث جالب و جذاب ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری را مطرح می کنیم.

زمان پذیرش کارشناسی بدون کنکور عمران سراسری

فرصت در نظر گرفته شده توسط سایت سازمان سنجش برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری 97 به پایان رسید. در واقع سازمان سنجش مهلتی ده روزه ( از 15 تا 24 مرداد ماه) را برای ثبت نام بدون کنکور اختصاص داده بود که داوطلبان بسیاری به دنبال ثبت نام بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری بودند. اما در صورت عدم ثبت نام اصلاٌ نگران نباشید. خوشبختانه، سازمان سنجش در آبان یا آذر 1397 نیز جهت ثبت نام داوطلبان جامانده و مایل به شروع تحصیل از نیمه دوم سال، ثبت نام مجدد انجام می دهد. توصیه ما به شما این است که تا قبل از این تاریخ کلیه اطلاعات ضروری در رابطه با شرایط ثبت نام، ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری را کسب کنید. شما می توانید کلیه سوالات خود را با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو در میان بگذارید.

نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور عمران سراسری

باید خدمت شما داوطلبان گرامی عرض کنیم که پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران تنها مطابق سوابق تحصیلی داوطلبان گرامی بوده و هیچ گونه احتیاجی به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نیست، که این بدین معناست که هرگز نباید معدل کتبی دیپلم خود را در فرم ثبت نام اشتباه وارد نمایید، زیرا در این صورت امکان تحصیل برای شما وجود نداشته و ثبت نامتان به طور کلی لغو می شود.

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور سراسری مهندسی عمران

باید خاطر نشان کنیم که دریافت گواهی پیش دانشگاهی و دیپلم پایه، اصل بسیار مهمی جهت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری است. در نتیجه، از دریافت آن ها تا تاریخ ثبت نام مطمئن شوید.

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده سراسری مهندسی عمران

در مورد ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری باید گفت که بالاترین ظرفیت در نظر گرفته شده برای رشته مهندسی عمران بدون کنکور 50 نفر و کمترین آن 9 نفر است که به ترتیب به مجتمع آموزش عالی سروان و دانشگاه بزرگمهر قاینات و بیرجند تعلق دارد. در ادامه ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری را خدمت شما دوستان عرض می کنیم.

رشتهنام مرکز آموزشیظرفیت
مهندسی عمراندانشگاه بیرجند9 نفر
دانشگاه بزرگمهر قاینات9نفر
دانشگاه دریانوردی و علوم دریائی چابهار32نفر
دانشگاه ولایت- ایرانشهر14 نفر
مجتمع آموزشی عالی سروان50 نفر
مجتمع آموزشی عالی فنی ومهندسی اسفراین27 نفر
دانشگاه زابل32نفر

 

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور سراسری مهندسی عمران

باید بگوئیم که رشته مهندسی عمران در ردیف سطح بالاترین رشته های گروه مهندسی به حساب آمده و معمولا جزء اولین انتخاب های بسیاری از افراد برای راه یابی و گزینش در دانشگاه های سراسر ایران محسوب می شود. با توجه به این موضوع، شیوه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری اهمیتی ویژه پیدا کرده و باید با وسواس و دقت به خصوصی انجام گیرد. اگر از نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور عمران سراسری مطلع نیستید، جای هیچ گونه نگرانی نیست. چون ما در اینجا تمامی توضیحات ضروری در این رابطه را خدمتتان بیان می داریم. در ابتدا بایستی دفترچه ثبت نام را دریافت کرده و آن را به دقت مورد مطالعه قرار دهید. خرید کارت اعتباری دومین کاری است که باید انجام دهید. حتما از خود می پرسید که این عملیات در کجا باید انجام گیرد؟ دقت کنید که تنها سایت در نظر گرفته شده برای انجام این کار سایت سازمان سنجش است.توجه به این نکته مهم ضرورت دارد که لفظ بدون آزمون هرگز در مدرک تحصیلی شما درج نخواهد شد. در نتیجه، اصلا بابت این موضوع نگران نباشید. در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی عمران سراسری، سری هم به مطلب لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی عمران 97 بزنید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش بدون کنکور کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه سراسری دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *