آیدانیتو > صنایع غذایی بدون کنکور
بدون کنکور

صنایع غذایی بدون کنکور






صنایع غذایی بدون کنکور

صنایع غذایی به علوم و صنایعی اطلاق می گردد که در طی آن مواد خام حیوانی، گیاهی و غذایی تولید و پس از طی مرحله برداشت فرآوری می شود و جهت مصرف آماده می گردند. در این مقاله، سعی در آَشنایی شما داوطلبان گرامی با صنایع غذایی بدون کنکور را داریم. همان گونه که در جریان هستید، رشته صنایع غذایی به صورت بدون کنکور نیز در ایران جذب دانشجو دارد و متقاضیان می توانند بر طبق سوابق تحصیلی خود تحصیل در این رشته را شروع نمایند. هر دو دانشگاه آزاد و سراسری در رشته صنایع غذایی به صورت بدون کنکور پذیرش می کنند و امکان تحصیل در این رشته تحصیلی به صورت بدون آزمون در این دانشگاه ها فراهم شده است.  در این مقاله، به بحث در مورد رشته صنایع غذایی بدون کنکور در هر دو دانشگاه آزاد و سراسری برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در ارتباط با صنایع غذایی بدون کنکور به دست آورید.

شرایط ثبت نام صنایع غذایی بدون کنکور سراسری

در ارتباط با شرایط ثبت نام صنایع غذایی بدون کنکور باید متذکر شویم که پذیرش و جذب دانشجو در دوره روزانه این رشته تحصیلی و در مقطع کارشناسی بدون آزمون و بر طبق سوابق تحصیلی افراد است. از بین شرایط ثبت نام در صنایع غذایی بدون کنکور می توان به گواهی نامه پیش دانشگاهی و دیپلم اشاره کرد که در صورت عدم وجود امکان ثبت نام و انتخاب رشته صنایع غذایی بدون کنکور برای شما امکان پذیر نیست.

زمان ثبت نام صنایع غذایی بدون کنکور سراسری

زمان ثبت نام صنایع غذایی بدون کنکور سراسری در مرداد ماه  هر سال و دقیقاً همزمان با انتخاب رشته دوره با آزمون دانشگاه های سراسری انجام می گیرد. باید خاطر نشان کنیم که انتخاب رشته و ثبت نام صنایع غذایی بدون کنکور سال 97 از تاریخ 15 مرداد ماه آغاز و تا 24 همان ماه به طول انجامید. علاوه بر این، نوبت بعدی انتخاب رشته صنایع غذایی بدون کنکور در آذر ماه صورت می گیرد که افراد به جا مانده امکان ثبت نام در صنایع غذایی بدون کنکور را خواهند داشت.

نحوه ثبت نام صنایع غذایی بدون کنکور سراسری

جهت انتخاب رشته و ثبت نام صنایع غذایی بدون کنکور سراسری لزوماً باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنید. بعد از ورود و تکمیل فرم انتخاب رشته صنایع غذایی بدون کنکور و همچنین تقاضانامه اینترنتی ، بایستی ثبت نام خود را در سایت تأیید کرده و در پایان شماره پرونده و کد پیگیری که به ترتیب از 7 و 16 رقم تشکیل شده را دریافت و در جایی یادداشت نمایید.

زمان ثبت نام صنایع غذایی بدون کنکور آزاد

پذیرش در مقاطع کاردانی پیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد و در رشته صنایع غذایی بدون کنکور در هر سال دو بار انجام می گیرد( اولین بار در ماه های مرداد و شهریور و بار دوم در آذر و یا دی ماه). لازم به ذکر است که ثبت نام در مقاطع مختلف رشته صنایع غذایی بدون کنکور از بیستم مرداد ماه سال 97 آغاز و تا اولین روزهای مهر ماه 97 ادامه یافت.

نحوه ثبت نام صنایع غذایی بدون کنکور آزاد

عملیات ثبت نام و انتخاب رشته صنایع غذایی بدون کنکور مراحلی همچون خریدن کارت اعتباری به صورت اینترنتی و به مبلغ 40 هزار تومان، ورود به بخش ثبت نام و تکمیل کردن فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و همین طور بارگزاری تمامی مدارک خواسته شده را شامل می شود. هر یک از داوطلبان امکان گزینش 20 کد رشته محل را در صنایع غذایی بدون کنکور دارند. تنها دقت داشته باشید که کد رشته محل مورد انتخاب شما لزوماً باید مطابق علایقتان انتخاب گردند. در پایان عملیات ثبت نام در صنایع غذایی بدون کنکور آزاد، دریافت رسید ثبت نامی فراموش نشود.

شرایط ثبت نام صنایع غذایی بدون کنکور آزاد

برخورداری از گواهی نامه های معتبر دیپلم و پیش دانشگاهی را می توان از اصلی ترین شرایط و ضوابط ورود و ادامه تحصیل در صنایع غذایی بدون کنکور آزاد به شمار آورد. علاوه بر این، عدم وجود هیچ مشکلی در نظام وظیفه جهت داوطلبان آقا نیز در زمان ثبت نام در صنایع غذایی بدون کنکور آزاد از ضروریات است، زیرا در غیر این صورت از آن ها ثبت نام به عمل نمی آید.

دانشگاه های پذیرنده صنایع غذایی بدون کنکورسراسری و آزاد

در انتها، اشاره ای به اسامی دانشگاه های پذیرنده سراسری و آزاد صنایع غذایی بدون کنکور در مقطع کارشناسی برای شما دوستان داریم.

ردیف

دانشگاه های روزانه پذیرنده صنایع غذایی

1

استان اصفهان واحد اردستان

2

استان آذربایجان شرقی واحد ممقان

3

استان آذربایجان غربی واحد مهاباد

4

استان تهران واحد رودهن

5

استان تهران واحد شهرقدس

6

استان تهران واحد صفادشت

7

استان تهران واحد ورامین

8

استان خراسان رضوی واحد تربت جام

9

دانشکده کشاورزی و دامپروری تربت جام

10

دانشگاه ایلام

11

دانشگاه بوعلی سینا- همدان (محل تحصیل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی تویسرکان)

12

دانشگاه جیرفت

13

دانشگاه زابل

14

دانشگاه ولایت- ایرانشهر

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با صنایع غذایی بدون کنکور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 97 بزنید.

اگر سوالی در زمینه صنایع غذایی بدون کنکور ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


1 دیدگاه در “صنایع غذایی بدون کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *