شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد میکروبیولوژی 98





شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد میکروبیولوژی 98

میکروبیولوژی از رشته های علوم تجربی است ، داوطلبان کارشناسی ناپیوسته نمی توانند در این رشته تحصیلی انتخاب رشته داشته باشند، توجه داشته باشید رشته میکروبیولوژی در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می شود ، داوطلبانی که قصد دارند بدون اینکه در کنکور شرکت داشته باشند وارد رشته میکروبیولوژی شوند با مطالعه مقاله شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد میکروبیولوژی 98 از جزئیات ثبت نام مطلع خواهند شد، همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد میکروبیولوژی 98

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد میکروبیولوژِی 98 در دو نوبت انجام می شود. نیمسال اول که نام کارشناسی بدون کنکور آزاد آن در دهه سوم مردادماه انجام می شود و نیمسال دوم که ثبت نام آن در آذر و یا دی ماه انجام می شود. در حال حاضر نزدیک به انتخاب رشته نیمسال اول هستیم. در صورت مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام با مراجعه مجدد به مقاله شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد میکروبیولوژی 98 از آن مطلع خواهید شد.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد میکروبیولوژی

داوطلبانی که قصد ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دارند، باید توجه کنند با توجه به نوع مقطع کارشناسی پیوسته در صورت برخورداری از شرایط عمومی و اختصاصی هر دوره مجاز به ثبت نام خواهند شد. در ادامه شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد میکروبیولوژی 98 را مشاهده خواهید کرد.

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد میکروبیولوژی

اعتقاد و التزام عملی به اسلام و یا یکی از دین های تصریح شده در قانون اساسی کشور که البته وصیت داوطلب در زمان ثبت نام ملاک است. نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران و فساد اخلاقی از جمله اعتیاد به مواد مخدر و … از شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی است.

شرایط اختصاصی کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نظام جدید. برای ثبت نام الزامی است، توجه داشته باشید که افرادی که دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید دارند، اما فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند، مجاز به ثبت نام در این دوره نیستند. داوطلبان عزیز می توانند رشته میکروبیولوژی را به صورت پاره وقت انتخاب کنند. داوطلبانی که به علت مشغله کاری و … نمی توانند به صورت تمام وقت به تحصیل بپردازند، می توانند به صورت پاره وقت در دانشگاه حضور پیدا کنند. طول تحصیل در مقطع کارشناسی تمام وقت حداکثر 8 سال است. کلاس های نظام آموزشی پاره وقت آزاد در عصر برگزار می شود. اما اگر به حد نصاب تشکیل نرسد، ممکن است آن کلاس با دانشجویان تمام وقت در اوقات صبح یا عصر مشترک باشند، لازم به ذکر است که اعتبار نظام آموزشی تمام وقت و پاره وقت هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. همچنین پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد میکروبیولوژی 98 مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی میکروبیولوژی 98 را مطالعه کنید. به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم برای انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور آزاد میکروبیولوژی با مشاوران آگاه آیدانیتو تماس بگیرند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *