آیدانیتو > شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور
انتخاب رشته دکتری مهندسی فناوری اطلاعات, برنامه ریزی و منابع دکتری مهندسی فناوری اطلاعات, پزشکی بدون آزمون

شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور

پزشکی بدون کنکور

شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور 

رشته پزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته ها در ایران است که داوطلبان گروه های آزمایشی علوم تجربی و گاهاً ریاضی و فنی رویای تحصیل در رشته های پزشکی را در سر دارند. یکی از دلایل تعداد بالای متقاضیان رشته های پزشکی، درآمد بالای پزشکان در کشور است. اما قبولی در کنکور در رشته های پزشکی از ابتدا تاکنون کار بسیار سختی بوده که بسیاری از داوطلبان علاقه مند به این رشته ها را نا امید کرده است. اما بهتر است بدانید آن دسته از داوطلبانی که موفق به پذیرش در رشته های پزشکی نشده اند، می توانند بدون کنکور نیز در رشته ی مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر چند این روش هم شرایط خاصی دارد. ما در مقاله شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور به موضوعاتی پیرامون پزشکی بدون کنکور خواهیم پرداخت تا ابهامات و سؤالات پیچیده که گاهاً با جست و جو در سایت های مختلف بی نتیجه مانده است، با نهایت آگاهی از بین برود. از سؤالات بسیاری از داوطلبانی که در کنکور سراسری موفق نبوده اند، این است که آیا امکان تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور نیز مانند سایر رشته های بدون کنکور (پیراپزشکی، فنی مهندسی و …) وجود دارد یا خیر. برای پاسخ این سؤال نیاز است مبحث بعدی را با دقت مطالعه کنید تا به پاسخ سؤال خود در رابطه با ادامه تحصیل در پزشکی بدون کنکور پی ببرید.
از شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور اطلاع دارید؟ می دانید که چه دانشگاه هایی بدون کنکور در رشته پزشکی دانشجو می پذیرند؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

پزشکی بدون کنکور !!!

در پاسخ سؤالات متعدد پیرامون پزشکی بدون کنکور باید عرض کنیم که داوطلبان می توانند از طریق رشته پزشکی بدون کنکور وارد رشته مورد علاقه خود شوند اما شرایط نحوه پذیرش در این دوره بسیار متفاوت با رشته های پیراپزشکی و فنی و مهندسی و … است.

در واقع داوطلبان میتوانند تحصیلات خود را در رشته مورد نظر (پزشکی ) در خارج از کشور ادامه دهند، قبل از تغییر قوانین دانشجویان می توانستند بعد از 72 واحد درسی به یکی از دانشگاه های داخلی انتقالی بگیرند.در ادامه مطلب شرایط پزشکی بدون کنکور و انتقالی به ایران ذکر شده است.
می خواهید بدون کنکور، پزشکی بخوانید؟ با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور

بهتر است به شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور قبل از تغییرات ایجاد شده بپردازیم. تا با روال تحصیلی و شرایط پزشکی بدون کنکور  (نه چندان دور) آشنا شوید.

  •  رشته های پزشکی بدون کنکور تنها برای داوطلبانی که رشته ی تحصیلی دوره دبیرستان آن ها ریاضی و تجربی است، مجاز بود. بنابراین اولین شرط مهم برای اقدام به پذیرش در دانشگاه در رشته پزشکی بدون کنکور این موضوع قرار می گرفت.
  • داوطلبانی که قصد تحصیل در ایران را داشتند همانطور که گفته شد، ابتدا باید 72 واحد درسی را در یکی از دانشگاه ها معتبر از نظر وزات بهداشت ایران، در خارج از کشور (یکی از کشورهای ارائه دهنده رشته پزشکی که مورد تأیید وزارت بهداشت قرار گیرد) میگذراندند.
  • معدل بالای این 72 واحد تحصیلی از شرایط دیگر تحصیل در پزشکی بدون کنکور بود. (در صورت بورسیه گرفتن این معدل به 17 افزایش پیدا می کند).

برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط ثبت نام پزشکی بدون کنکور با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط جدید انتقالی دانشجویان پزشکی خارج از کشور

اما در حال حاضر با تصویب قانون جدید از سال 2019 افرادی که برای تحصیل به دانشگاه های خارج از کشور می روند نمیتوانند انتقالی به دانشگاه های پردیس بگیرند و باید تحصیلات خود را در همان دانشگاه به پایان برسانند، بعد از پایان تحصیل در پزشکی بدون کنکور میتوانند به کشور برگردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به تغییرات به وجود آمده در شرایط انتقالی دانشجویان پزشکی خارج از کشور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کدام دانشگاه ها در رشته پزشکی بدون کنکور دانشجو می پذیرند؟

به رشته پزشکی علاقه دارید و از این نظر که می دانید در کدام رشته می خواهید تحصیل کنید، چندین قدم از سایر داوطلبان پیشی گرفته اید. اما دانشگاه های بسیاری در سراسر دنیا، در رشته پزشکی بدون کنکور دانشجو می پذیرند و باید قبل از هر اقدامی از رده بندی و لیست بهترین دانشگاه ها اطلاع داشته باشید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی در زمینه دانشگاه های پذیرنده رشته پزشکی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از لیست دانشگاه های پذیرنده دانشجو در رشته پزشکی بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شهریه پزشکی بدون کنکور

از جمله مواردی که بایستی حتما قبل از هر اقدامی در مورد آن بررسی های لازم را انجام دهید، شهریه است. با توجه به اینکه دانشگاه های بسیاری اقدام به پذیرش پزشکی بدون کنکور دانشجو می کنند، شهریه پزشکی بدون کنکور متفاوت است. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شهریه پزشکی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از شهریه پزشکی بدون کنکور با مشاورین متخصص آیدانیتو تماس بگیرید.

نکات مهم گرفتن پذیرش برای رشته پزشکی

از جمله مواردی در هنگام اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور باید به آن توجه کنید، مورد تایید بودن مدرک دانشگاه از طرف وزارت علوم و بهداشت است. از طرفی برخی از دانشگاه های خارج از کشور به منظور پذیرش دانشجو، آزمونی را برگزار می کنند که بایستی از زمان و شرایط شرکت در آن آزمون باخبر باشید. این در حالی است که بسیاری از دانشگاه ها، بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور در رشته پزشکی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
تحصیل در خارج از کشور در رشته داروسازی یک فرصت طلایی است، آن را از دست ندهید. برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط اخذ پذیرش بهترین دانشگاه ها می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

قانون معافیت از خدمت و خروج از کشور

مطابق قانون سازمان نظام وظیفه، اگر فرد مذکری به سن قانونی 18 سال رسیده باشد و هیچ گونه معافیتی برای رفتن به سربازی نداشته باشد، باید خود را برای رفتن به خدمت آماده کند. اگر شما شرایط مذکور را دارید ولی می خواهید برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر کنید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از وضعیت نظام وظیفه خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از معافیت تحصیلی سربازی و شروط خروج از کشور برای داوطلبان بدون کنکور پزشکی با مشاورین متخصص نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.

به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه بعد از مطالعه شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور به مقاله دانشگاه های پذیرنده پزشکی بدون کنکور مراجعه کنند
کلیه سوالات خود را در زمینه ثبت نام پزشکی بدون کنکور براساس شرایط و قوانین جدید از مشاوران آیدانیتو بپرسید.

0 دیدگاه در “شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور

  1. احمد گفت:

    سلام…
    فقط پردیس ها پزشکی بدون کنکور میپذیرن ؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، برای پزشکی بدون کنکور علاوه بر پردیس ها، اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور هم امکان پذیر است.

  2. هستی گفت:

    سلام
    پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد میگیره؟
    هزینه اش چقد متفاوته؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، دانشگاه آزاد در رشته پزشکی بدون کنکور پذیرش ندارد.

  3. معید گفت:

    سلام
    میگن پزشکی بدون کنکور دانشگاههای ترکیه مخصوصا شهر آنکارا آزمون داره آیا واقعا صحت داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، در کشور ترکيه برای ادامه تحصیل هم می توانید پزشکی بدون کنکور و هم با کنکور پذیرفته شوید. برای پزشکی با کنکور آزمون های YOS و SAT برگزار می شود.

  4. رضا گفت:

    پزشکی بدون کنکور تو پردیس بین الملل کیش فایدا داره بخونم؟اونم با این همه هزینه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، همه چیز بر می گردد به اولویت های شما. اگر به رشته پزشکی علاقه دارید، پزشکی بدون کنکور یک فرصت طلایی برای شما خواهد بود.

  5. مهیار ایرانمهر گفت:

    سلام من پرستار هستم و فاغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران ومیخوام در رشته پزشکی یا دندانپزشکی بدون کنکور تحصیل کنم لطفا بگید چطور و با چه هزینه ای امکان داره .

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ مطابق آخرین اخبار سال 2019 شما میتوانید برای اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور، به منظور ادامه تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور اقدام نمایید.

  6. احمدرضا گفت:

    سلام
    بنده 41 سال سن دارم و دارای دو مدرک کارشناسی اقتصاد و کاردانی حسابداری هستم و دیپلم تجربی نظام قدیم با معدلی نزدیک 17 رو دارم. می خواستم بدونم امکان تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور رو دارم؟ در صورتی که این امکان برای من وجود داره شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور رو واسم بگین.

    1. آیدانیتو گفت:

      با سلام خدمت شما دوست گرامی
      باید خدمت شما عرض کنم که امکان تحصیل در رشته پزشکی به صورت بدون کنکور در هیچ کدام از دانشگاه های کشور برای شما وجود ندارد و جهت پذیرش و تحصیل در رشته پزشکی و رشته های مرتبط با اون ملزم به شرکت در کنکور گروه علوم تجربی و کسب رتبه و تراز لازم در این آزمون هستید. علاوه بر این، هیچ محدودیت سنی برای شرکت در کنکور سراسری ندارید.

  7. صبا گفت:

    سلام
    آیا می توان در دانشگاه البرز و تهران پزشکی بدون کنکور رو خوند؟ در صورتی که این امکان وجود داره هزینه تحصیل در آن چقدر است؟

    1. آیدانیتو گفت:

      با سلام خدمت شما
      باید عرض کنم که خیر شما امکان تحصیل پزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان به شکل بدون کنکور رو ندارین. هزینه تحصیل هر یک از ترم های تحصیلی در دانشگاه های پردیس خودگردان و در رشته پزشکی به شکل با آزمون در حدود 18 الی 22 میلیون تومان برآورد می شود.

  8. مهلا گفت:

    سلام و تشکر از سایت خوبتون
    من مدرک کارشناسی تو رشته شیمی رو دارم. اما راستش از همون اولشم به رشته پزشکی علاقه داشتم. ولی الان متاسفانه امکان مطالعه واسه کنکور رو ندارم. می خواستم بدونم آیا دانشگاهی تو ایران هست که بشه اونجا پزشکی رو بدون کنکور خوند؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام خدمت شما دوست عزیز
      باید خدمتتون عرض کنم که در هیچ کدوم از دانشگاه های ایران نمی تونین پزشکی رو به صورت بدون کنکور بخونین و تنها راه تحصیل پزشکی در ایران با ثبت نام و شرکت تو کنکور هستش.

  9. نکیسا صفری گفت:

    سلام خدمت شما
    من کارشناسی ارشد زیست شناسی دارم ولی می خوام پزشکی رو تو دانشگاه بخونم. چون علاقه زیادی به رشته پزشکی دارم و به نظرم می تونم پیشرفت خوبی تو این رشته داشته باشم. فقط یه سؤال اونم اینکه می تونم پزشکی رو به صورت بدون آزمون و بدون نیاز به شرکت تو کنکور تجربی بخونم؟

  10. میترا دلاوری گفت:

    سلام خدمت شما و از سایت خوبتون هم ممنونم
    می بخشین من با چه مدراک و شرایطی امکان تحصیل رشته پزشکی بدون کنکور رو تو ایران دارم؟ لطفاٌ من رو راهنمایی کنید و این رو هم بفرمایین که توی کدون دانشگاه ها می شه پزشکی بدون کنکور رو خوند و هزینه هر یک از نیمسال های تحصیلی چقدر هستش. باید عرض کنم که من دیپلم تجربی دارم.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      عرض کنم که شما برای ادامه تحصیل در رشته هایی همچون داروسازی، دندان پزشکی و پزشکی عمومی حتماٌ باید تو کنکور علوم تجربی ثبت نام کنین و در صورت کسب رتبه مناسب و مقبول این رشته ها رو تو لیست انتخاب رشته انتخاب کنین.

  11. مریم شریفی گفت:

    سلام
    من در رشته دامپزشکی با چه رتبه ای امکان قبولی در یک دانشگاه خوب و سطح بالا رو دارم؟ اصلاٌ اگه کنکور ندم می تونم بدون کنکور برم دامپزشکی؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      باید عرض کنم که دکتری عمومی دامپزشکی توی هیچ کدوم از دانشگاه ها به صورت بدون کنکور امکان پذیرش نداره. برای اطلاع از رتبه مورد نیاز برای قبولی تو این رشته باید رتبه های قبولی سال های پیش رو بررسی کنین.

  12. شکیبا مهدی فر گفت:

    سلام عذر می خوام اگه مزاحمتون شدم.
    خواستم بدونم آیا می تونم بدون اینکه تو کنکور علوم تجربی شرکت کنم بدون آزمون دندون پزشکی بخونم؟ یعنی منظورم اینه که با پرداخت پول وارد تحصیل در دندان پزشکی بدون آزمون بشم. آخه کنکور خیلی سخته.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست گرامی. شما به هیچ وجه امکان وارد شدن به رشته های گروه پزشکی بدون کنکور سراسری رو ندارین.

  13. امیرمحمد گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت شما
    عذر می خوام میخواستم بدونم معدل لازم جهت ثبت نام توی رشته پزشکی بدون کنکور معمولاٌ چقدر هستش؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست گرامی
      باید بگوییم که در ایران به هیچ وقت امکان تحصیل بدون کنکور پزشکی رو نخواهید داشت. تنها می توانید با مهاجرت به کشوری خارجی اقدام به تحصیل پزشکی بدون آزمون کنین.

  14. امیرحسین گفت:

    سلام
    من الان می خوام سال 99 کنکور بدم و خیلی به پزشکی علاقه دارم. ولی خب خیلی مشکله قبولیش. سوالم اینه که نمیشه بدون کنکور تو یکی از دانشگاه ها بخونمش؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      واقعیتش رو بخوایین شما امکان تحصیل بدون آزمون توی این رشته تحصیلی رو توی ایران به هیچ وجهی ندارین.

  15. فائزه پیروزنیا گفت:

    لطفا بفرمایید در چه دانشگاهی و چطور میتوانم برای دخترم پزشکی ثبت نام کنم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام . اگه منظورتون بدون کنکور هستش باید شرایط شما بررسی بشه . لطف کنید با موسسه تماس بگیرید

  16. حدیثه مهدوی گفت:

    سلام وقتتون بخیر. من ارشد زمین شناسی دارم ولی راستش خاطر فشار خانواده این رشته رو خوندم و از اول هیچ علاقه خاصی بهش نداشتم. چون علاقه اصلیم پزشکیه. ولی خب به خاطر این که سرکار می رم و شاغل هستم و به شدت سرم شلوغه اون زمان کافی رو برای خوندن درسای عمومی و تخصصی کنکور تجربی ندارم. می خواستم بدونم تحصیل پزشکی بدون کنکور واسم ممکنه یا باید کفش آهنی پا کنم بشینم سفت و سخت واسه کنکور تجربی بخونم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام بر شما دوست عزیز
      باید عرض کنم که شمال فقط از طریق شرکت تو آزمون تجربی در سال 99 می تونید صندلی مورد نظر خودتون رو توی یکی از بهترین دانشگاه ها تو رشته پزشکی اشغال کنین و بدون کنکور پزشکی کلاٌ تو ایران وجود نداره.

  17. آیدانیتو گفت:

    سلام. من به علت علاقه خیلی زیاد به رشته پزشکی می خوام توی این زمینه ادامه تحصیل بدم ولی به صورت بدون کنکور. آیا امکان انجام این کار واسم توی دانشگاه های ایران مثلاٌ توی یکی از این پردیس ها هستش یا خیر؟

  18. فربد گفت:

    سلام. من به علت علاقه زیاد یه رشته پزشکی می خوام سال آینده وارد این رشته بشم. ولی خب یه صورت بدون کنکور. آیا این امکان واسم توی یکی از دانشگاه های ایران مثلا یکی از پردیس ها وجود داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر متاسفانه… به هیچ وجهی شما نمی تونین توی ایران پزشکی رو بدون شرکت توی کنکور بخونین. تنها راه خوندن پزشکی بدون کنکور توی یکی از دانشگاههای کشورهای خارجی هستش و از طریق دیگه ای امکانش نیست.

  19. وحید گفت:

    سلام و تشکر از سایت مفیدتون
    پزشکی از بچگی جزء رشته های مورد علاقه من بوده و واقعاٌ عاشق این رشته هستم. ولی دنبال یه راه ساده تر برای ورود به رشته پزشکی هستم. می خواستم بدونم بدون آزمون امکان ورود و تحصیل به پزشکی رو دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست گرامی
      خیر. شما امکان تحصیل بدون کنکور رو توی رشته پزشکی دارین. ولی نه توی کشورهای خارجی و دانشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت.

  20. آزاده گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من کارشناسی مهندسی برق دارم و از علاقمندان دو آتیشه رشته پزشکی. ولی خب نشد که به آرزوم یعنی تحصیل توی این رشته برسم. فقط یک مشکلی درام و اونم اینه که انقدر درگیرم که وقت ندارم از صبح تا شب واسه کنکور تجربی و قبولی تو رشته پزشکی بخونم. تروخدا بگین می تونم بدون کنکور وارد پزشکی بشم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      من متوجه شرایط شما و علاقتون به رشته پزشکی هستم. اما متأسفانه این امکان برای شما توی ایران نیست که بتونین بدون کنکور وارد این رشته بشین.

  21. امین گفت:

    سلام و ممنون از سایت عالی و پرمحتواتون
    می بخشید من به اصرار پدر و مادرم رفتم شیمی خوندم. در صورتی که از همون اولم به پزشکی علاقه داشتم. حالا می خواستم بدونم الان امکان ورود به بدون آزمون این رشته هستش یا اینکه باز هم کنکور تجربی رو باید بدم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم
      خیر این امکان نیست و شرکت تو کنکور اجباری هستش مگر در خارج از کشور و تحت شرایط خاص.

  22. مهلا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشید من می خواستم بدونم آیا می تونم پزشکی رو بدون کنکور و بدون اینکه توی کنکور تجربی شرکت کنم بخونم؟ یا اینکه هیچ راه دیگه ای به جز کنکور دادن نداره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست خوبم
      باید خدمتتون عرض کنم که برای ورود به رشته پزشکی هیچ راهی به جز شرکت در کنکور سراسری تجربی ندارین و دوره بدون کنکور برای رشته پزشکی وجود نداره.

  23. ماریا گفت:

    سلام و خسته نباشین. عذر می خوام رشته پزشکی یکی از علاقمندی های منه و حتی به خاطر تحصیل و ورود به این رشته چند سال و هم رو هم پشت کنکور تلف کردم و خیلی بابتش ناراحتم. میشه بگین امکان بدون کنکور خوندن پزشکی واسم هستش یا نه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. باید عرض کنم که خیر. شما تنها می تونین به وسیله رفتن به خارج از ایران به آرزوی خودتون یعنی تحصیل بدون آزمون رشته پزشکی دست پیدا کنید و هیچ راه دیگه ای هم نداره.

  24. آیدا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من یه خبری شنیدم مبنی بر این که دانشجوهای غیر ایرانی می تونن به صورت بدون کنکور توی رشته های پیراپزشکی و پزشکی توی دانشگاه های ایران ادامه تحصیل بدن. آیا این حقیقت داره؟ من از اتباع هستم و بسیار به رشته ی پزشکی علاقمند هستم.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید خدمتتون عرض کنم که بله این خبر حقیقت داره و دانشجوهای غیر ایرانی امکان تحصیل بدون کنکور رو توی رشته های پزشکی و پیراپزشکی رو دارن. البته این امر تحت شرایط خاصی صورت می گیره

  25. زهرا گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    عذرخواهی می کنم من از جمله دانش آموزان اتباع ساکن ایران هستم و البته از علاقمندان به رشته پزشکی. راستش چند روز پیش از دوستام شنیدم که اتباع امکان ورود به رشته پزشکی رو به صورت بدون آزمون دارند. واقعاٌ حقیقت داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      بله دوست عزیز. این خبر واقعیت داره و شما در صورت داشتن شرایطی می تونین بدون کنکور پزشکی بخونین.

  26. مصطفی گفت:

    سلام و وقت بخیر خدمت شما
    می بخشین می خواستم بدونم این خبر امکان ورود بدون آزمون اتباع به رشته های پیراپزشکی و پزشکی به دانشگاه ها حقیقته یا شایعه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      بله دوست عزیز این خبر موثق هستش و اتباع در صورت داشتن شرایط تعیین شده می تونن نسبت به این امر اقدام کنن.

  27. سمانه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین من یه 5، 6 سالی میشه پشت کنکور تجربی نشستم به امید قبولی توی رشته ی پزشکی… ولی نمیشه که نمیشه…. نمی خوام هیچی دیگه بخونم…. ولی خب قبول نمیشم که نمیشم… نمیشه بدون کنکور برم؟؟؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      خیر دوست عزیز…تنها راه ورود به پزشکی با کنکور هستش.

  28. فرناز گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    می بخشین از اونجایی که پزشکی رتبه بالایی رو می خواد من نتونستم توی این رشته قبول و پذیرش بشم. می خواستم بدونم واسه بدون کنکور پزشکی نمیشه اقدام کرد؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر شما به هیچ وجه امکان تحصیل بدون کنکور تو رشته پزشکی رو ندارین و هیچ چاره ای به جز شرکت تو کنکور تجربی ندارین.

  29. ساحره گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    می بخشین من بنا به خاطر مشکلاتی که واسم پیش اومد نتونستم امسال تو رشته پزشکی قبول بشم و واقعاٌ هم علاقه دارم. می خواستم بدونم آیا می تونم بدون کنکور برم پزشکی بخونم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید عرض کنم که تحصیل پزشکی به صورت بدون آزمون برای شما به هیچ وجه در ایران مقدور نیست و تنها راه تحصیل بدون آزمون در این رشته در خارج از ایران هستش.

  30. شایلین گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    میبخشین من بنا به دلایلی چند سالی هست که پشت کنکور موندم و به این امیدم که پزشکی قبول بشم اونم تو یکی از بهترین دانشگاه ها. اما خب تا الان نشده…. می خواستم بدونم آیا می تونم واسه بدون کنکور پزشکی اقدام کنم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      دوست عزیز شما نمی تونین بدون آزمون تو رشته پزشکی تحصیل کنین و به هیچ وجهی این امکان براتون وجود نداره.

  31. سمیرا گفت:

    سلام و تشکر از سایت خوبتون
    می بخشین می خواستم بدونم واقعاٌ اتباع خارجی می تونن بدون کنکور رشته های پزشکی و پیراپزشکی رو توی ایران بخونن؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله این خبر حقیقت داره و اتباع خارجی امکان خوندن رشته های پیراپزشکی و پزشکی رو به شکل بدون کنکور در ایران دارند.

  32. سحر گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من به رشته مامایی علاقه دارم و می خوام بدونم آیا می تونم بدون زحمت و به صورت بدون کنکور این رشته رو بخونم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      خیر این امکان برای شما وجود نداره… تنها راه برای تحصیل بدون آزمون در این رشته در خارج از ایرانه.

  33. آزاده بیکی گفت:

    سلام و تشکر از سایت خوبتون
    می بخشین می خواستم بدونم در صورت علاقه به رشته پزشکی می شه بدون کنکور هم وارد دانشگاه های ارائه دهنده این رشته شد؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر. در هیچ کدوم از دانشگاه ها این فرصت در اختیارتون قرار نمی گیره و تنها راه این هستش که به خارج از کشور برین.

  34. مطهره سالاری گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    عذر می خوام می خواستم بدونم این جریان پذیرش بدون کنکور اتباع در رشته پزشکی راسته یا شایعه؟؟؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله دوست عزیز صحت داره و تحت شرایطی برای اتباع انجام میشه.

  35. ماندانا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    یه چیزی واسم سؤال شده و اونم اینه که با وجود سخت بودن قبولی در رشته پزشکی آیا امکان ورود بدون کنکور به این رشته وجود داره؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      خیر دوست عزیز. این امکان برای شما وجود نداره و لزوماٌ باید به صورت با آزمون وارد این رشته تحصیلی شد.

  36. الهام گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من شنیدم که برای تحصیل بدون کنکور پزشکی هیچ راهی تو ایران نیست. می خواستم بدونم آیا این خبر حقیقت داره یا نه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      یله دوست عزیز این خبر حقیقت داره و شما امکان تحصیل بدون آزمون پزشکی رو در ایران ندارین.

  37. مهرداد گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید
    می بخشین می خواستم بدونم میشه رشته پرستاری رو به شکل بدون آزمون خوند؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      در جواب باید عرض کنم که خیر

  38. اکرم موسوی گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید
    می بخشین یه سؤال داشتم و اونم اینه که آیا توی ایران فرصت خوندن پزشکی بدون آزمون در اختیار متقاضیان قرار داده میشه یا خیر؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر به هیچ وجه این امکان در ایران برای هیچ کس وجود نداره و تنها با شرکت در آزمون سراسری گروه آزمایشی تجربی میشه وارد این رشته شد.

  39. نازگل رحمتی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین پزشکی رو میشه بدون کنکور و بی زحمت خوند؟ واقعاٌ قبولی توی این رشته اونم تو دانشگاه های سطح بالا و عالی واااااقعااااٌ سخته؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر… افراد زیادی متقاضی هستن اما این امکان در ایران برای داوطلبان نیست.

  40. ساحره گفت:

    سلام
    آیا می تونم تو دانشگاه های ایران مثلاٌ دانشگاه های دولتی پزشکی رو بدون کنکور بخونم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      عرض کنم که خیر. نه تنها در دانشگاه های دولتی بلکه در سایر دانشگاه ها از جمله دانشگاه های آزاد و نیمه دولتی هم این امکان برای شما وجود نداره.

  41. آذر گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین می خواستم بدونم آیا می تونم بدون شرکت توی کنکور رشته تجربی تو رشته مامایی تحصیل کنم یا خیر؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید عرض کنم که تنها راه تحصیل مامایی در ایران از طریق شرکت در کنکور سراسری هستش.

  42. شادی هاشمی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    بخدا دیگه خسته شدم از پس پشت کنکور موندم که بتونم برم پزشکی بخونم….تروخدا بگین بدون کنکورم می تونم برم پزشکی بخونم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      من شرایط شما رو درک می کنم. اما متأسفانه این امکان براتون وجود نداره و باید فقط به صورت شرکت تو کنکور تجربی وارد رشته پزشکی بشین.

  43. مه لقا گفت:

    سلام و ممنون از سایت خوبتون
    می بخشین یه سؤالی داشتم و اونم اینه که آیا این جریان تحصیل بدون کنکور پزشکی برای اتباع ایرانی در ایران حقیقت داره یا اینکه فقط یه شایعه هستش؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله این خبر واقعیت داره و اتباع خارجی در صورت برخورداری از شرایطی امکان تحصیل بدون کنکور در رشته پزشکی رو در ایران دارند.

  44. leila گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    میشه بگین تو کدوم دانشگاه های ایران میشه پزشکی رو بدون کنکور خوند؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید عرض کنم که در هیچ کدوم از دانشگاه های ایران امکان تحصیل بدون آزمون در رشته پزشکی برای شما وجود نداره و تنها راه حل تحصیل در رشته پزشکی شرکت در کنکور تجربی هستش.

  45. ماه چهره گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین می خواستم بدونم آیا میشه رشته سونوگرافی رو به صورت بدون آزمون توی ایران خوند؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر تنها راه شرکت در کنکور سراسری هستش.

  46. آیدانیتو گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین می خواستم بدونم آیا میشه رشته سونوگرافی رو به صورت بدون آزمون توی ایران خوند؟

  47. لاله گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    می بخشین می خواستم بدونم می تونم به صورت بدون آزمون در رشته های پیراپزشکی ادامه تحصیل بدم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      خیر دوست عزیز. تنها راه تحصیل در رشته های پیراپزشکی ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه هاست و به جز این راه دیگه ای وجود نداره مگر اینکه در خارج از کشور در این رشته ها تحصیل کنید.

  48. آیلار گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین می خواستم بدونم آیا میشه بدون کنکور پزشکی رو توی دانشگاه های آزاد یا پردیس خوند؟

  49. میلاد مؤمنی گفت:

    سلام
    عذر می خوام چجوری می تونم برای تحصیل بدون کنکور در رشته پزشکی اقدام کنم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دوست خوبم امکان تحصیل در رشته پزشکی به صورت بدون کنکور برای شما و هیچ فرد دیگری وجود نداره

  50. محمد عسگری گفت:

    سلام
    می بخشین یه سؤال داشتم و اونم این که آیا می تونم تو یکی از دانشگاه های آزاد به صورت بدون آزمون پزشکی رو بخونم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      خیر دوست عزیز. پزشکی بدون کنکور رو به هیچ وجه نمیشه در دانشگاه های ایران خوند. فرقی هم نداره که این دانشگاه آازد باشه یا سراسری یا پردیس خودگردان

  51. علی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می بخشین می خواستم بدونم آیا میشه پزشکی رو به صورت بدون کنکور تو یکی از دانشگاه های آزاد تهران خوند؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      خیر دوست عزیز. تنها راه ورود بدون کنکور به رشته پزشکی تحصیل در خارج از کشور هستش و به هیچ وجه امکان تحصیل بدون کنکور پزشکی رو در ایران ندارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *