مهاجرت به استرالیا

سرمایه گذاری در استرالیا






سرمایه گذاری در استرالیا

به جرأت می توان گفت که استرالیا از جمله بهترین مناطق دنیا جهت گذراندن زندگی و اشتغال به کار است. مطابق آمار و اطلاعات منتشر شده به وسیله مراکز آماری معتبر، اقتصاد متنوع و قوی این کشور در ردیف 5 اقتصاد منعطف و رو به رشد در جهان است. علاوه بر این، استرالیا در زمینه صادرات انرژی جزء سومین اقتصاد بزرگ بوده و طی مدت 22 سال ( یعنی از سال 1991 تا 2012 رشد اقتصادی غیر قابل قیاسی با دیگر کشورهای توسعه یافته را تجربه کرده است. به جهت کاهش آمار بیکاری، کارآفرینی و رونق اقتصادی، سرمایه گذاری در کشورها معمولاً با استقبال گسترده ای روبرو می شود. کشور استرالیا به عنوان یکی از بهترین مقاصد جهت مهاجرت از این قاعده مستثنی نبوده و امکان سرمایه گذاری در استرالیا را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده است. در حقیقت، سرمایه گذاری در استرالیا از جمله روش های اخذ اقامت و مهاجرت به استرالیا بوده و افراد در صورت وجود شرایط و امکانات لازم، امکان بهره گیری از آن را دارند. در این مقاله، به بحث در مورد سرمایه گذاری در استرالیا می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا تمامی اطلاعات ضروری در ارتباط با سرمایه گذاری در استرالیا را به دست آورید.

انواع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا

ویزاهای سرمایه گذاری در استرالیا انواع مختلفی دارند که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره کرده و توضیحاتی را در مورد چند نوع از آن ها ارائه می دهیم:

  • ویزای ساب کلاس 892 ( ویزای صاحبان کسب و کار به وسیله اخذ اسپانسر ایالتی )
  • ویزای ساب کلاس 890 ( ویزای صاحبان کسب و کار استرالیا )
  • ویزای ساب کلاس 893 ( ویزای سرمایه گذاری به وسیله دریافت اسپانسر ایالتی )
  • ویزای ساب کلاس 891 ( ویزای سرمایه گذاری استرالیا )
  • ویزای ساب کلاس 132 استرالیا
  • ویزای ساب کلاس 188 استرالیا

ویزای ساب کلاس 132 استرالیا

این نوع از ویزای سرمایه گذاری در استرالیا خود به سه گروه تقسیم بندی می شود.

  • ویزای سرمایه گذاری ویژه
  • ویزای سرمایه گذاری معمولی
  • ویزای کارآفرینی استرالیا

ویزای ساب کلاس 188 استرالیا

ویزای ساب کلاس 188 استرالیا یکی از انواع ویزای سرمایه گذاری در استرالیا بوده که امکان اقامت موقت فرد به مدت چهار سال را در استرالیا فراهم می کند. در این نوع ویزا پس از جذب اسپانسر از یکی از ایالت های استرالیا و همچنین تحلیل و بررسی شرایط اولیه فرد متقاضی و تأیید آن، ویزای ساب کلاس 188 به مدت اعتبار چهار سال به فرد داده می شود. متقاضی در طول این چهار سال باید کسب و کار مورد نظرش را در ایالت مورد انتخابی راه اندازی کرده و سپس ویزای اقامت دائم را در استرالیا دریافت کند.

شرایط اخذ ویزای ساب کلاس 188 استرالیا

دریافت ویزای ساب کلاس 188 استرالیا مستلزم وجود شرایطی در فرد متقاضی است. در این بخش به ذکر این شرایط ضروری برای شما دوستان می پردازیم:

  • برخورداری از توانایی اداره و مدیریت تجارتی در کشور استرالیا
  • وجود گردش مالی برابر با 500 هزار دلار استرالیا در طول چهار سال ( این گردش مالی باید به شکل قانونی در ایران صورت گرفته باشد )
  • دارایی به مبلغ 800 هزار دلار که قابل انتقال به خاک استرالیا باشد
  • ارائه مدارک نشان دهنده فعالیت کارآمد و مدیریت در امور تجاری در ایران
  • کسب حداقل امتیاز 65 از سیستم امتیاز بندی توسط متقاضی
  • فرد متقاضی دریافت ویزای ساب کلاس 188 باید در تجارتی (با حدود 400 هزار دلار در سال ) سهم داشته باشد. در غیر این صورت مالکیت سی درصدی یا ده درصدی از شرکت سهامی عام در کشور مورد قبول است.

امتیاز بندی ویزای ساب کلاس 188 استرالیا

در آخرین بخش از این مقاله، به ارائه امتیاز بندی ویزای ساب کلاس 188 استرالیا برای شما دوستان می پردازیم.

زبان انگلیسی- حد اکثر امتیاز :10

گردش مالی-حداکثر امتیاز : 35

سن فرد متقاضی- حداکثر امتیاز: 30

خلاقیت تجاری متقاضی- حداکثر امتیاز :15

دارایی خالص شخصی فرد درخواست کننده- حداکثر امتیاز :35

سابقه تجارت فرد متقاضی- حداکثر امتیاز:15

مدرک تحصیلی درخواست کننده- حداکثر امتیاز :10

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با سرمایه گذاری در استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارآفرینی در استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه سرمایه گذاری در استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *