بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد, کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98





زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98

در سال های اخیر دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش بدون کنکور کرده است و می توان گفت در حدود 90% رشته های دانشگاه آزاد پذیرش بدون کنکور دارند. رشته حقوق نیز یکی از این رشته ها است. در این مقاله می خواهیم زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 را بیان کنیم.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق

دانشگاه آزاد هر ساله برای هر دو نیمسال دانشجو رشته حقوق بدون کنکور می پذیرد. شما می توانید بسته به نیمسالی که می خواهید وارد دانشگاه شوید و یا هر دو نیمسال ثبت نام و انتخاب رشته کنید. برای ثبت نام لازم است از زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 مطلع باشید. زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حقوق آزاد 98 به صورت دقیق توسط سایت دانشگاه آزاد اعلام می شود. حدود این زمان برای ثبت نام نیمسال اول اواسط مردادماه و برای نیمسال دوم اواسط و اواخر آذرماه است. زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 در سایت دانشگاه آزاد اعلام می شود. ثبت نام و انتخاب رشته نیز در همان سایت و به صورت همزمان انجام می شود.

شرایط ثبت نام کارشناسی حقوق بدون کنکور آزاد

برای ثبت نام کارشناسی حقوق بدون کنکور آزاد 98 باید شرایط آن را دارا باشید. در اینجا شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد حقوق را برایتان شرح می دهیم:
  1. اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی
  2. نداشتن عناد با جمهوری اسلامی ایران
  3. عدم فساد اخلاقی
  4. دارا بودن از توانایی جسمی مناسب با رشته انتخای
  5. دارا بودن دیپلم نظام قدیم یا نظام جدید
  6. دارا بودن گواهی پیش دانشگاهی
  7. نداشتن منع قانونی برای تحصیل
  8. نداشتن منع نظام وظیفه برای داوطلبین مذکر

توجه داشته باشید افرادی که به عنوان غایب در نظام وظیفه قرار دارند، نمی توانند به تحصیل رشته حقوق دانشگاه آزاد بپردازند. افراد دارای غیبت خدمت سربازی می توانند از مشاوران آیدانیتو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد راهنمایی بگیرند.

نحوه ثبت نام کارشناسی حقوق بدون کنکور آزاد

برای ثبت نام کارشناسی حقوق آزاد بدون کنکور لازم است در زمان اعلام شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید. دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و مطالعه کنید و رشته و محل هایی که مایل هستید آنها را انتخاب کنید را مشخص کنید. بعد از آن باید کارت اعتباری ثبت نام تهیه کنید. سپس مراحل ثبت نام را کامل کرده و ثبت نام را کامل کنید. شما امکان انتخاب 20 کد رشته محل را دارید. در صورتی که مایل به انتخاب رشته در گروه های دیگر هستید، می توانید مجدداً کارت اعتباری تهیه و ثبت نام کنید. در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 برای علاقه مندان به رشته حقوق توضیح دادیم. شما می توانید برای اطلاع از دانشگاه های پذیرنده این رشته مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 را مطالعه کنید. انتخاب رشته حقوق دانشگاه آزاد بدون کنکور حساسیت بالایی دارد و تعداد علاقه مندان به آن نیز بالا است. از این رو به شما توصیه می کنیم برای داشتن انتخاب رشته ای بهتر و احتمال قبولی بیشتر از مشاوران با تجربه آیدانیتو کمک بخواهید و انتخاب رشته خود را به دست آنها بسپارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *