شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت






زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت

رشته های مدیریتی موجود در دانشگاه ها در گرایش ها و رشته های مختلف ارائه می شوند که با توجه به سال های گذشته تعداد چشمگیری از داوطلبان را به سوی خود جذب کرده است. رشته های مدیرتی دانشگاه پیام نور در رشته های مختلف از جمله رشته های مدیریت بازرگانی، مدیرت مالی و …. ارائه می شود.

با توجه به این که داوطلبان زیادی منتظر اعلام جزئیات رشته های مدیریت دانشگاه پیام نور هستند، قصد داریم در مقاله پیش رو زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت را بررسی کنیم. با این موضوع بیشتر از قبل آَشنا شوید، تغییرات ایجاد شده در شیوه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور شما را وادار به کسب اطلاعات جدید و دقیق می کند بنابراین شما را دعوت به مطالعه این مقاله می کنیم.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت

داوطلبان عزیز توجه کنید در صورتی که تمایل به شرکت در ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت دارید، باید شرایط لازم را برخوردار باشید. در ادامه ی مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت، شما را از شرایط لازم مطلع خواهیم کرد.

  • تمامی متقاضیان باید تا تاریخ 97/06/31 دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم ( دوره چهار ساله) و یا پیش دانشگاهی و یا کاردانی ( فوق دیپلم) باشند.
  • تمامی داوطلبان باید از شرایط عمومی تحصیل از جمله اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد پذیرش و تصریح شده در قانون، عدم اعتیاد و فساد اخلاقی، عدم دشمنی و هر گونه عناد با نظام جمهوری اسلامی برخوردار باشند.
  • تمامی داوطلبان مرد باید از وضعیت نظام وظیفه ی خود و مجاز بودن به ادامه تحصیل مطمئن باشند.
  • داوطلبان تنها مجاز به انتخاب یک کد رشته در یک گروه آزمایشی هستند، در صورتی که داوطلب در دو مؤسسه و یا دو رشته ثبت نام کرده باشند، اطلاعات داوطلب از بانک اطلاعات پذیرفته شدگان یکی از مؤسسات حذف می شود.
  • دقت و توجه در انتخاب رشته و ثبت نام در این مرحله اهمیت دارد چرا که تنها یک بار فرصت انتخاب رشته وجود دارد و امکان تغییر کد رشته و یا تعویض وجود ندارد.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت

داوطلبان علاقه مند به رشته های مدیریتی در نیمه ی مرداد ماه انتخاب های خود را ثبت کردند. البته داوطلبانی که از ثبت نام بدون کنکور پیام نور جا ماندند، می توانند در تکمیل ظرفیت این دوره شرکت کنند. زمان ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور مدیریت پیام نور از 22 مهر تا 15 آبان ماه  خواهد بود. بنابراین داوطلبان می توانند بدون اینکه در کنکور شرکت کنند وارد رشته های مدیرتی دانشگاه پیام نور شوند.

به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم علاوه به زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت مدیریت مقاله کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت را مطالعه کنید.

اگر سؤالی پیرامون زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور مدیریت دارید می توانید با مشاوران حرفه ای تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *