شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری آزاد 98





زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری آزاد 98

درباره زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری آزاد سوالات زیادی از جانب داوطلبان مطرح می شود به این دلیل که رشته معماری بسیار پرمتقاضی است. در مقاله ای که در پیش رویتان است، بنا داریم به سوألات مطروحه پیرامون زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری آزاد 98 پاسخ دهیم تا متقاضیان این رشته با خیال آسوده و مطمئن ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند. با ما همراه باشید.

شیوه پذیرش بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد در رشته مهندسی معماری

پایه و مبنای پذیرش کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی متقاضیان است. منظور از سوابق تحصیلی، معدل دیپلم متقاضیان است و به همین سبب معدلی که در فرم تقاضای ثبت نام درج می شود باید دقیقا مشابه معدلی باشد که در گواهینامه دیپلم متقاضی درج شده است. اگر تفاوتی بین این دو وجود داشته باشد، داوطلب حتی در صورت قبولی از ثبت نام و ادامه تحصیل منع خواهد شد. تذکر این نکته در آغاز مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری آزاد 98 هم لازم است که برای متقاضیانی که نوع دیپلم و گروه آزمایشی که از آن انتخاب رشته کرده اند، مشابه باشد ضریب تأثیر معدل 100% است. برای داوطلبانی که از گروه آزمایشی متفاوت با نوع دیپلم خود انتخاب رشته می کنند، ضریب تأثیر معدل 70% محاسبه می شود.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی معماری دانشگاه آزاد

درباره شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری باید بگوییم که داشتن دیپلم متوسطه نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی از الزامات است و بدون یکی از این دو مدرک ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد امکان پذیر نیست. البته داوطلبانی که دیپلم فنی و حرفه ای و کار دانش دارند هم به شرط داشتن مدرک کاردانی می توانند ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری آزاد را انجام دهند.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری آزاد

در این بخش از مطلب زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری آزاد 98 ، لازم است به داوطلبان عزیز اطلاع دهیم که ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد 98 از اواخر مرداد 98 آغاز شده است و هنوز پایان زمان ثبت نام اعلام نشده است. نوبت دوم ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد برای ورودی بهمن، آدر ماه 98 انجام می شود.

شیوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

همه مرحله های ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 به صورت اینترنتی و در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می گیرد. برای ثبت نام داوطلبان باید اول هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری که قیمت آن 40000 تومان است، بپردازند. بعد از خرید کارت اعتباری، کلمه عبور دریافت می کنند که با وارد کردن کد ملی و کلمه عبور به بخش ثبت نام و انتخاب رشته وارد می شوند..

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد در رشته معماری

در پایان مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری آزاد 98 کمی درباره نحوه انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی آزاد توضیح می دهیم. در دانشگاه آزاد محدودیتی در تعداد گروه های آزمایشی برای انتخاب رشته وجود ندارد. فقط داوطلب برای انتخاب رشته از هر گروه آزمایشی باید کارت اعتباری جداگانه تهیه کند. هر متقاضی می تواند از هر گروه آزمایشی حداکثر 20 رشته انتخاب کند. در انتخاب رشته حتما باید اولویت بندی علاقه مندی را رعایت کرد چون هر داوطلب براساس معدل دیپلمش به اولین کد رشته-محل انتخابی که ظرفیت خالی داشته باشد و در آن از داوطلبان دیگر در شرایط مشابه خود از نظر علمی بالاتر باشد، به عنوان قبول شده معرفی می شود و اگر رشته ها را براساس اولویت در فرم انتخاب رشته وارد نکرده باشد ممکن است در رشته یا دانشگاهی قبول شود که علاقه چندانی به آن ندارد.
در نهایت پس از بررسی زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری آزاد 98 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معماری آزاد 98 و انتخاب رشته بدون کنکور دارید با مشاوران حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *