آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تعمیر و نگه داری هواپیما 98
شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی, کاردانی بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تعمیر و نگه داری هواپیما 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما 98

در این مقاله با موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تعمیر و نگه داری هواپیما 98 در خدمت شما هستیم. با گسترش صنعت و اختراع هواپیما، روال جابجایی بین شهری و کشوری مردم تغییر کرد. امروزه صنعت هواپیما به مانند صنعت خودرو پیشرفته شده است. گسترش صنعت هوایی و قیمت بالای هواپیما باعث شده نیاز به متخصصین تعمیر و نگهداری هواپیما در قسمت هوایی حس شود. دانشگاه علمی کاربردی از جمله دانشگاه هایی است که افراد را در زمینه تعمیر و نگه داری هواپیما تربیت می کند. در این مقاله می خواهیم علاقه مندان به این رشته را با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تعمیر و نگه داری هواپیما 98 آشنا کنیم.

زمان ثبت نام کاردانی تعمیر و نگهداری هواپیما علمی کاربردی

برای ثبت نام در دوره کاردانی تعمیر و نگه داری هواپیما نیاز به دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی است. شرایط عمومی در تمامی دوره های پذیرش یکسان است و عبارتند از اعتقاد به یکی از ادیان مورد قبول در قانون اساسی، نداشتن سابقه عضویت در ساواک و عناد با جمهوری اسلامی، نداشتن فساد اخلاقی.
  • داوطلبین حتماً باید دارای دیپلم سه ساله نظام جدید فنی و حرفه ای، کار و دانشجو یا نظری باشند یا دیپلم نظام قدیم را دارا باشند.
  • داوطلبین مرد هیچ گونه منعی از نظر نظام وظیفه نداشته باشند.
  • نوع دیپلم می تواند با رشته انتخابی (تعمیر و نگهداری هواپیما) مرتبط یا نامرتبط باشد. (دیپلم های مرتبط دارای اولویت در پذیرش هستند.)

سهمیه در پذیرش کاردانی تعمیر و نگهداری هواپیما

شما در ثبت نام کاردانی تعمیر و نگهداری هواپیما امکان انتخاب یکی از سهمیه های زیر را دارید:
  • آزاد
  • شاغل
  • رزمندگان و ایثارگران
  • خانواده شهدا
برای استفاده هر یک از سهمیه ها به جز آزاد حتماً اطلاعات مربوط به سهمیه در دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنید.

نحوه پذیرش دانشجو کاردانی تعمیر و نگهداری هواپیما

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی به صورت متمرکز است. عوامل تأثیرگذار بر پذیرش امتیاز کل داوطلب، اولویت بندی انتخابی داوطلب، سهمیه و ظرفیت مرکز هستند. نتایج پذیرفته شدگان در شهریورماه در سایت سنجش اعلام می گردد.

نحوه ثبت نام کاردانی تعمیر و نگه داری هواپیما

بعد از باز شدن سایت سنجش برای ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی با مراجعه به سایت  دفترچه ثبت نام را دریافت و مطالعه کنید تا از اتمام شرایط مطلع شوید. سپس باید مبلغ در نظر گرفته شده توسط دانشگاه علمی کاربردی را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت کنید. بعد از پرداخت وجه ثبت نام می توانید اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و به انتخاب رشته بپردازید. شما امکان انتخاب 30 کد رشته محل را دارید. بنابراین در انتخاب های خود دقت لازم را داشته باشید و آن ها را اولویت بندی کنید. در این مقاله با موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تعمیر و نگه داری هواپیما 98 همراه شما بودیم. شما میتوانید مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 98 را نیز مطالعه کنید. برای اطلاع دقیق تر از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تعمیر و نگهداری هواپیما، شما می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو با اطلاع از تمام شرایط و ضوابط می توانند شما را در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی تعمیر و نگهداری هواپیما راهنمایی کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *