شرایط و زمان ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت






زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت

رشته مدیریت با گرایش های مختلف خود در گروه رشته های پرطرفدار قرار می گیرد و بسیاری از داوطلبین ورود به دانشگاه رشته مدیریت را برای آینده تحصیلی خود در نظر می گیرند. اگر مایل به تحصیل در رشته مدیریت آن هم بدون کنکور هستید می توانید در کاردانی مدیریت آزاد ثبت نام کنید. با اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت برای آینده خود برنامه ریزی کنید. قبل از بررسی زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت، کاردانی مدیریت را بررسی می کنیم.

کارانی بدون کنکور آزاد مدیریت

رشته مدیریت در مقطع کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد ارائه می شود. مقطع کاردانی ناپیوسته همان مقطع کاردانی است اما برای ورود به آن نیاز به گذرندن دوره پیش دانشگاهی است. دوره کاردانی ناپیوسته مدیریت یک دوره دو ساله است و بعد از اتمام تحصیل به شما مدرک کاردانی ارائه خواهد شد. گرایش های مدیریت که در دوره کاردانی ارائه می شود به شرح زیر است.

  • مدیریت صنعت جهانگردی
  • مدیریت گمرکی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت دولتی

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت

اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت، برای ورود به کاردانی مدیریت حائز اهمیت است. ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت در اواخر مردادماه آغاز می شود. در سال 97 زمان آغاز ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد 27 مرداد ماه بوده است. آخرین مهلت ثبت نام کاردانی مدیریت آزاد آخر شهریور ماه است اما معمولاً تا نیمه اول مهر ماه تمدید می شود. دانشگاه آزاد در نیم سال دوم نیز اقدام به پذیرش کاردانی مدیریت بر اساس سوابق تحصیلی می کند. زمان ثبت نام نیمسال دوم از نیمه دوم دی ماه آغاز می شود.

نحوه ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت

برای ثبت نام کاردانی مدیریت آزاد آن هم بر اساس سوابق تحصیلی، باید در زمان اعلام شده به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنید. بعد از مراجعه به سایت دانشگاه آزاد دفترچه راهنما را مطالعه کنید. شما می توانید از یک تا بیست کد رشته محل را انتخاب کنید. سپس در زمان مطالعه دفترچه راهنما، 20 انتخاب خود را نیز در نظر بگیرید. سپس لازم است کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنید و وارد مرحله ثبت نام شوید. در مراحل اولیه ثبت نام باید اطلاعات فردی خود را وارد کنید. سپس 20 انتخاب خود را بر اساس اولویت های خود وارد کنید و در نهایت کد رهگیری را دریافت کنید.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت

برای ثبت نام مدیریت باید شرایط آن را نیز داشته باشید. اولین شرط لازم دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی است. همچنین شما باید شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه را نیز داشته باشید. شرایط عمومی پذیرش شامل: عدم احراز عناد با جمهوری اسلامی، عدم فساد اخلاقی، اعتقاد به دین اسلام یا ( کلیمی، زرتشتی، مسیحی) عدم منع برای تحصیل از نظر نظام وظیفه برای داوطلبین ذکر کرد.

حال که از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت مطلع شده اید می توانید به ثبت نام بپردازید. اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت برای هر دو نیم سال اول و دوم، اولین قدم برای ثبت نام است.
اگر تحصیل در کاردانی مدیریت برای شما اهمیت دارد میتوانید برای تحصیل در دانشگاه های علمی کاربردی نیز اقدام کنید. به این منظور کاردانی علمی کاربردی مدیریت را مطالعه کنید.

شما می توانید ثبت نام کاردانی بدون کنکور مدیریت خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید. همچنین برای اطلاع دقیق تر از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مدیریت با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *