شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک

در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک را مورد بررسی قرار خواهیم داد. داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند با مطالعه مقاله پیش رو از زمان و تمامی شروط ثبت نام کاردانی مطلع خواهند شد. همراه ما باشید.

زمان انتخاب رشته ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک

دانشگاه علمی کاربردی در سال 2 بار ثبت نام و پذیرش کاردانی بدون کنکور انجام می دهد. داوطلبانی که قصد دارند رشته مکانیک این دانشگاه تحصیل کنند توجه کنند که انتخاب رشته و ثبت نام نیمسال اول (مهر) آغاز شده است. مهلت ثبت نام دوشنبه 22 مردادماه 97 تا پایان روز 28 مردادماه 97 است.

در صورتی که در ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک با مشکل رو به رو شدید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

ثبت نام نیمسال دوم (بهمن) آذر و دی ماه انجام می شود، در ادامه مقالهزمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک، شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی را مشاهده خواهید کرد.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک

داوطلبانی که قصد شرکت در ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک را دارند باید از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام برخوردار باشند. در ادامه شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک را مشاهده خواهید کرد:

  • اولین مرحله ای که قبل از ثبت نام باید انجام دهید خرید کارت اعتباری به مبلغ 22 هزار تومان است.
  • داوطلبان قبل از خرید کارت توجه کنند که از مدارک تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام برخوردار باشند، این مدارک شامل دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کاردانش، نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای) می شود.
  • برخورداری از توانایی جسمی لازم با رشته مورد نظر
  • داوطلبان مرد، برای ثبت نام باید یکی از شرایط زیر را داشته باشند:
  1. کارت پایان خدمت هوشمند
  2. کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، پزشکی، ایثارگران، موارد خاص)
  3. برگ معافیت موقت هوشمند – بدون غیبت
  4. متولدین سال 54 و قبل از آن (کارت معافیت هوشمند خود را بعد از اعلام قبولی ارائه خواهند کرد)
  5. متولدین سال 45 و قبل از آن
  • مشمولان خدمت که غیب در سربازی دارند حق ادامه تحصیل نخواهند داشت.
  • برخورداری از شرایط عمومی مانند: اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مصرح در نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم اشتهار به اعمال خلاف، نداشتن سابقه در ساواک و …، عدم احراز فساد اخلاقی
  • تنها آن دسته از اتباع خارجی اجازه ثبت نام و شرکت در دانشگاه را خواهند داشت که اقامت قانونی در کشور داشته باشند.
  • دانشجویان غیر ایران لازم است قبل از پایان نیمسال تحصیلی دوم روادید اقامت تحصیل را دریافت نمایند.
  • پذیرش اتباع خارجی در رشته هایی که به ایجاد تعهدات استخدامی برای جمهوری اسلامی ایران است اکیداً ممنوع می باشد. رشته های کاردانی فنی مکانیک – پمپ و کمپرسور، کاردانی فنی مکانیک – نیروگاه حرارتی از جمله این رشته ها هستند. بنابراین لازم است قبل از ثبت نام از شرایط مندرج در دفترچه به طور کامل مطلع شوید.

پیشنهاد می کنیم بعد از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک مقاله لیست دانشگاه های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک 97 را مطالعه کنید.

در صورت داشتن سؤالی پیرامون زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی مکانیک با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *