شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی نساجی 98






زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی نساجی 98

رشته محبوب مهندسی نساجی از جمله زیرشاخه های گروه ریاضای فیزیک به شمار آمده و همه افراد فارغ التحصیل در این رشته، اطلاعات لازم در مورد تولید پوشاک، موکت، فرش و سایر منسوجات در دسترس مردم جامعه را در طول تحصیل کسب می کنند. لازم به ذکر است که رشته مهندسی نساجی جزء کهن ترین صنایع شناخته شده در کشور به شمار می رود. شاید باور نکنید اما تعداد افراد شاغل به کار در این رشته از مابقی مشاغل مربوط به صنعت به مراتب بیشتر است. سه گرایش موجود در رشته نساجی شامل پوشاک، شیمی نساجی و علوم الیاف و تکنولوژی نساجی هستند. در این مطلب، به بررسی زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی نساجی 98 برای شما دوستان گرامی می پردازیم. علاوه بر موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی نساجی 98 توضیحاتی هر چند مختصر را در مورد گرایش های مختلف این رشته تحصیلی بیان می کنیم.

گرایش های مهندسی نساجی

در این قسمت از مطلب مرتبط با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی نساجی 98 هر کدام از سه گرایش گنجانده شده در رشته مهندسی نساجی را مختصراً تعریف می کنیم

گرایش شیمی نساجی و علوم الیاف

در این گرایش از مهندسی نساجی، تمامی دانشجویان با مسائلی از قبیل خواص الیاف، شیوه کامل کردن مواد نساجی، مواد رنگزا و تولید الیاف آشنا شده و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب می نمایند. به بیان دیگر، نحوه کار با مواد شیمیایی در صنعت نساجی و همین طور شیوه تهیه الیاف آشنایی لازم را پیدا می کنند.

گرایش پوشاک

یک فرد دانش آموخته در این حیطه، به فعالیت در زمینه طراحی لباس می پردازد. علاوه بر این فرد با تحصیل در گرایش پوشاک با مسائلی همچون نحوه اتصال تکه های لباس به یکدیگر و شیوه دوخت آن ها آشنایی لازمه را پیدا می کند.

زمان ثبت نام بدون آزمون کاردانی نساجی علمی کاربردی

در مورد ثبت نام بدون آزمون در مقطع کاردانی رشته مهندسی نساجی در دانشگاه علمی کاربردی باید بگوییم که تاریخ انجام این ثبت نام هنوز به اطلاع داوطلبان نرسیده است. اما به احتمال قوی دفترچه راهنمای ثبت نام در مقطع کاردانی رشته نساجی اواخر مرداد 1398 بر روی سایت معماری سازمانی سنجش قابل مشاهده و بررسی است.

شرایط ثبت نام بدون آزمون کاردانی نساجی علمی کاربردی

از جمله نکات اساسی و مهم در مورد ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی نساجی 98 دارا بودن مدارک معتبر در رشته های انسانی، تجربی و انسانی است. مورد دیگر، نداشتن محدودیتی برای تغییر دادن رشته دانشگاهی بوده که کاملاً بلامانع است. راجع به آقایان نیز باید بگوییم که داشتن کارت معافیت از خدمت و یا کارت پایان دوره سربازی برایشان ضروری نبوده و بدون وجود آن ها ثبت نام برایشان امکان پذیر نیست.

ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی نساجی 

در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی نساجی 98 گفتن این مطلب ضروری است که تمامی داوطلبان باید در زمانی مشخص وارد بخش مخصوص علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش شده و عملیات ثبت نام را در آنها انجام دهند. فقط توجه کنید که پیش از انجام هر کاری ابتدا کارت اعتباری را خریداری کرده و به وسیله رمز درج شده بر روی آن وارد بخش ثبت نام شوید. در این مطلب، مسئله زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نساجی 98 را مفصلاٌ توضیح دادیم. در صورت علاقه، می توانید مقاله کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 98 را نیز ملاحظه بفرمایید.
مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *