آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد نساجی 98
شرایط و زمان ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد نساجی 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد نساجی 98

در این مقاله شما را با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد نساجی 98 آشنا خواهیم کرد. داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته نساجی را دارند، می توانند بدون کنکور در رشته نساجی به تحصیل بپردازند.

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد نساجی

دانشگاه آزاد اسلامی در سال دو بار به روش بدون کنکور و بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان دانشجو پذیرش می کند، اولین پذیرش در نیمسال اول است که دانشجویان ورودی مهر محسوب می شوند و در دهه آخر مردادماه ثبت نام و انتخاب رشته آن انجام می شود، پذیرش بعدی در نیمسال دوم، بهمن ماه انجام می شود و ثبت نام و انتخاب رشته حدوداً در آذر و یا دی ماه انجام می شود. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد نساجی 98، به شرایط ثبت نام خواهیم پرداخت.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد نساجی

داوطلبان عزیز توجه کنند که شرایط ثبت نام کاردانی در عنوان های شرایط عمومی، اختصاصی و نظام وظیفه شکل گرفته است. شرایط اختصاصی در دو دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته متفاوت است. در این مبحث شرایط عمومی نظام وظیفه و اختصاصی مجزا برای هر دوره را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. همراه ما باشید.

شرایط عمومی ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد نساجی

اعتقاد به دین اسلام و التزام به اعمال قوانین اسلامی، نداشتن هیچگونه عناد و لجاجت با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم فساد اخلاقی، برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی نساجی و … از شرایط عمومی ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد نساجی است.

مقررات نظام وظیفه کاردانی بدون کنکور آزاد

مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیست و در صورت قبولی در انتخاب رشته از ثبت نام آن ها در دانشگاه جلوگیری به عمل خواهد آمد. داوطلبان مرد باید برای ادامه تحصیل یکی از مدارک زیر را داشته باشند:
  1. کارت پایان خدمت
  2. کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، ایثارگران و …)
  3. داشتن برگ معافیت موقت بدون غیبت (در مدت اعتبار آن) در صورتی که از تاریخ اخذ مدرک دیپلم تا زمان پذیرش در دانشگاه بیش از یک سال گذشته باشد و …

شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی پیوسته بدون کنکور آزاد نساجی

مهم ترین شرطی که داوطلبان برای ثبت نام کاردانی پیوسته بدون کنکور آزاد نساجی خواهند داشت، این است: وجود دیپلم و یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش و یا دیپلم سه ساله نظری یا چهارساله نظام قدیم متوسطه، توجه داشته باشید که دارندگان مدارک متوسطه نظری که مایل به ادامه تحصیل در این دوره باشند، مانعی برای ثبت نام و شرکت در انتخاب رشته نخواهند داشت.

شرایط ثبت نام کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد نساجی

و اما شرط ثبت نام کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد نساجی به این شرح است که داوطلبان باید دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید و یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه داشته باشند. داوطلبانی که دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید دارند، اما مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی هستند، حق ثبت نام در این دوره را نخواهند داشت. توصیه می کنیم بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد نساجی 98 مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی نساجی 98 مورد مطالعه قرار گیرد. پیشنهاد می کنیم برای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد نساجی 98 با مشاوران آیدانیتو در تماس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *