آیدانیتو > زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور
ثبت نام کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور

زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور

زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور 

در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری برای داوطلبان امکان ثبت نام در دانشگاه های پیام نور نیز وجود دارد و پذیرفته شدگان می توانند در رشته های مورد پذیرش دانشگاه پیام نور، انتخاب رشته نمایند و بدین ترتیب در مقطع کارشناسی از طریق آزمون سراسری وارد دانشگاه پیام نور شوند. رشته های بدون کنکور پیام نور میتواند راهی آسان برای ادامه تحصیل باشد.  

زمان پذیرش بدون کنکور کارشناسی پیام نور 98

دانشگاه پیام نور بدون کنکور و با کنکور دانشجو می پذیرد. زمان پذیرش بدون کنکور کارشناسی پیام نور 97 در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود و همه ی کسانی که قصد ورود بدون کنکور به دانشگاه پیام نور را دارند، می توانند در این دو نوبت با ارائه ی مدارک مورد نیاز ثبت نام کنند. جهت اطلاعات تکمیلی حتماً مقاله ی ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98 را مطالعه نمایید. زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور در سال 98 در مقایسه با سال های گذشته تغییر پیدا کرد و مرحله اول آن از اسفند ماه 97 شروع شد و تا 28 شهریور ماه 98 ادامه داشت. مرحله دوم این ثبت نام از اواخر دی ماه آغاز و تا اوایل بهمن ماه فرصت دارد. 

نحوه ثبت نام کارشناسی حضوری و غیر حضوری دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور به دو طریق با آزمون و بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند. در روش با آزمون که از طریق همان آزمون سراسری است، ثبت نام به صورت غیر حضوری است و در صورت پذیرش با ارائه ی مدارک به دانشگاه مربوطه مراجعه می نمایید. ارشد بدون آزمون، ثبت نام به صورت حضوری است و متقاضی با در دست داشتن مدارک لازم در صورتی که شرایط پذیرش را دارا باشد به واحد دانشگاهی پیام نور مورد نظر مراجعه می کند و ثبت نام انجام می شود. ثبت نام کارشناسی حضوری و غیر حضوری پیام نور 98 هر سال انجام می شود. ارشد بدون کنکور برای دانشگاه های پیام نور هم امکان پذیر است.

مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور

متقاضیان ورود به دانشگاه پیام نور اگر قصد دارند از طریق بدون کنکور وارد دانشگاه شوند، در دو نوبت مهر و بهمن فرصت دارند جهت ارائه ی مدارک مورد نیاز و انجام ثبت نام اقدام کنند. ورودی های مهر وبهمن فرصت دارند جهت ارائه ی مدارک مورد نیاز و انجام ثبت نام اقدام کنند. ورودی های مهرماه قبل از شروع ترم تحصیلی، ثبت نام آنها تمام می شود و در پذیرش بهمن معمولاً اواخر پاییز، دانشگاه پیام نور اعلام می کند که بدون کنکور دانشجو پذیرش می نماید. هر آزمونی پروسه ی ثبت نام دارد و این پروسه در یک مدت زمانی مشخص جریان دارد و پس از آن پایان می گیرد. چه خوب است که پروسه ی ثبت نام را اگر بنا به هر دلیلی دشوار و وقت گیر می دانید به کسانی بسپارید که اشراف کامل بر همه ی زوایای آن دارند.
در این مقاله به بررسی زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور بزنید. 

اگر سوالی در زمینه زمان ثبت نام کارشناسی پیام نور ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *