آیدانیتو > رشته های دارای آزمون عملی کنکور ارشد 97
کارشناسی ارشد

رشته های دارای آزمون عملی کنکور ارشد 97






رشته های دارای آزمون عملی کنکور ارشد 97

برخی از رشته های موجود در مقطع کارشناسی ارشد دارای آزمون عملی، تشریحی، و پروژه است. برخی از رشته ها تنها با آموزش های تئوری و مطالعه و تدریس قابل اجرا نیستند بنابراین باید قبل از حضور در دانشگاه و تأیید پذیرش در آزمون عملی و تشریحی که نوعی استعداد یابی نیز محسوب می شود شرکت کرد تا نتیجه ی نهایی مشخص شود. رشته های دارای آزمون عملی کنکور ارشد 97 از موضوعاتی است که در مقاله پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفته است تا داوطلبان این دسته از رشته های تحصیلی از اطلاعات مورد نیاز خود باخبر باشند.

سعی کرده ایم در مقاله رشته هایی دارای آزمون عملی کنکور ارشد 97 مسائل و نکات مهم اعم از رشته های دارای آزمون عملی کنکور ارشد، زمان و نحوه برگزاری آزمون مدارک مورد نیاز برای روز آزمون عملی و نتیجه و قوانین غیبت در جلسه آزمون عملی را ذکر کنیم، همراه ما باشید.

رشته های دارای آزمون عملی کارشناسی ارشد

همان طور که گفته شد برخی از رشته ها علاوه بر موفقیت در آزمون کنکور ارشد نیازمند قبولی در آزمون عملی نیز هستند در ادامه برخی از این رشته ها را مشاهده می کنید.

ردیف

نام رشته

کد رشته امتحانی

1

مطالعات فرهنگ و معماری ایران

1352

2

ارتباط تصویری

1358

3

درس تجزیه و تحلیل نمایشنامه در رشته کارگردانی نمایش

1357

4

اسکیس معماری داخلی

1352

5

درس نمایشنامه نویسی در رشته ادبیات نمایشی

1357

6

تصویر متحرک ( انیمیشن)

1358

7

اسکیس معماری

1352

8

تصویر سازی

1358

9

طراحی پارچه و لباس

1364

10

مجموعه برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری

1350

11

اسکیس طراحی شهری

1351

12

اسکیس معماری منظر

1352

13

نقاشی

1358

14

طراحی صنعت

1362

15

نمایش عروسکی

1356

16

بازیگری

1357

17

موسیقی

1360

 

زمان برگزاری آزمون عملی کارشناسی ارشد

آزمون های عملی رشته های نام برده شده در تیرماه سال 1397 انجام می شود. با توجه به تعداد شرکت کنندگان و… دوره های برگزاری آزمون متفاوت است و آزمون برخی از رشته ها در چند مرحله و با توجه به حروف الفبا ( نام خانوادگی داوطلبان ) در روزهای متوالی و متفاوت انجام می شود. به عنوان مثال جدول زمان بندی رشته نمایش عروسکی کد 1356 مطابق جدول زیر انجام می شود.

داوطلبان

روز

تاریخ

خواهران از حرف « الف » تا حرف «خ»

دوشنبه

97/04/25

خواهران از حرف « د» تا حرف «ی»

سه شنبه

97/04/26

کلیه برادران

چهارشنبه

97/04/27

 

تمامی داوطلبان باید قبل از حضور در جلسه کارت ورود به جلسه که معمولاً از دو روز قبل از شروع آزمون در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org درج می شود را دریافت کنند.

مدارک آزمون عملی کارشناسی ارشد

تمامی داوطلبان باید قبل از ورود به جلسه آزمون مدارک مورد نیاز و مختص رشته ی خود را آماده کنند و همراه خود داشته باشند. تجهیزات و مدارک مورد نیاز رشته های مختلف با یکدیگر متفاوت است به طول کلی مدارک زیر از مدارک مهم در روز آزمون عملی است.

  • کارت ورود به جلسه
  • مدارک شناسایی ( اصل و کپی کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار )
  • سوابق کاری مرتبط با رشته تحصیلی
  • آثار اعلام شده
  • همراه داشتن وسایل مورد نیاز آزمون

آزمون عملی چند مرحله ای رشته های کارشناسی ارشد

برخی از رشته های دارای آزمون عملی کنکور ارشد 97 نیز از چند مرحله آزمون عملی برخوردار هستند برخی از رشته ها همانند رشته موسیقی که از رشته های پر طرفدار در بین متقاضیان گروه هنر محسوب می شود. به این نکات توجه  کنید.

در رشته های مختلف همراه داشتن برخی از وسایل ممنوع است به عنوان مثل در رشته طراحی صنعتی با کد 1362 به همراه داشتن هر گونه کاغذ پوستی و معمولی و مقوا، جزوه و کتاب، پاستیل گچی، زغال طراحی، اسپری های براق کننده و چسبنده، شابلون حروف، نت بوک …. ممنوع است.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله رشته های دارای آزمون عملی کنکور ارشد 97 مقاله بهترین رشته برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را مطالعه کنید

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات لازم برای آزمون عملی هر یک از رشته های این گروه و رشته های دارای آزمون عملی کنکور ارشد 97 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *