آیدانیتو > رشته های بدون کنکور زبان
انتخاب رشته زبان

رشته های بدون کنکور زبان

رشته های بدون کنکور زبان

رشته های بدون کنکور زبان

بر طبق مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش سازمان سنجش آموزشی طی اقدامی لیست رشته های بدون کنکور را از لیست رشته های بدون آزمون را از یکدیگر جدا کرد و اسامی آن ها را در بهمن ماه به اطلاع داوطلبان ورودی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی رساند. در راستای تغییرات به وجود آمده در رشته های بدون کنکور و دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری در سال 98 لیست رشته های بدون کنکور سال 98 در تمامی دانشگاه های کشور من جمله پردیس های خودگردان، شبانه و روزانه طی انتشار دفترچه ای در سایت سازمان سنجش به عرض علاقه مندان و متقاضیان رسید. از جمله رشته های بدون کنکور مندرج در این دفترچه رشته های بدون کنکور زبان است. بر طبق مورد مندرج در دفترچه ثبت نام بدون آزمون سراسری کلیه داوطلبان می توانند بدون توجه به گواهی نامه پیش دانشگاهی و البته دیپلم خود را از بین لیست رشته های بدون کنکور زمان ارائه شده در دفترچه دست به انتخاب رشته های بدون کنکور زبان بزنند. به علت اهمیت آشنایی شما داوطلبان عزیز با لیست رشته های بدون کنکور زبان بحث مقاله حاضر را به این موضوع اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی را در ارتباط با رشته های بدون کنکور زبان کسب نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور زبان

همان گونه که اشاره کردیم دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر 98 از بهمن ماه در دسترس داوطلبان قرار گرفت. این دفترچه جامع شامل رشته های بدون کنکور زبان هم می شود. در زیر به ذکر رشته های بدون کنکور زبان در دانشگاه های مختلف یعنی دانشگاه غیرانتفاعی، پیام نور و روزانه برای شما می پردازیم.

ردیف

رشته های بدون کنکور زبان دانشگاه روزانه

1

آموزش زبان انگلیسی

2

زبان روسی

3

زبان و ادبیات اردو

4

زبان و ادبیات انگلیسی

5

زبان و ادبیات فرانسه

6

مترجمی زبان انگلیسی

 

ردیف

لیست رشته های بدون کنکور زبان پیام نور

1

زبان و ادبیات انگلیسی

2

آموزش زبان انگلیسی

3

مترجمی زبان انگلیسی

 

ردیف

لیست رشته های بدون کنکور زبان غیرانتفاعی

1

زبان و ادبیات انگلیسی

2

مترجمی زبان انگلیسی

3

آموزش زبان انگلیسی

4

کاردانی مترجمی زبان انگلیسی

جهت کسب اطلاعات دقیق در رابطه با رشته های بدون کنکور زبان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
همچنین می‌توانید مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور را مطالعه کنید.

مشاوره ثبت نام رشته بدون کنکور زبان

بر طبق اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش و پذیرش کشور جهت ثبت نام در رشته های بدون کنکور زبان ثبت نام در رشته های مجموعه زبان بر طبق سوابق تحصیلی به شکل حضوری صورت می پذیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ثبت نام در رشته های بدون کنکور زبان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دانشگاه های پذیرنده کارشناسی بدون کنکور روزانه آموزش زبان انگلیسی بزنید.
اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته زبان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

1 دیدگاه در “رشته های بدون کنکور زبان

  1. ناشناس گفت:

    0.5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *