آیدانیتو > رشته های بدون کنکور بهمن
بدون کنکور

رشته های بدون کنکور بهمن

رشته های بدون کنکور بهمن

یکی از راه های ورود به دانشگاه که خیلی ها آن را گامی برای حذف کنکور می دانند، پذیرش بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی است. هم دانشگاه آزاد هم دانشگاه سراسری در برخی از رشته محل ها بدون آزمون دانشجو می پذیرند. هر چند که رشته های تاپ و با متقاضی بالا در این گروه قرار نمی گیرند اما ممکن است، رشته مورد نظر شما در میان رشته های بدون آزمون بهمن قرار داشته باشد. پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی برای نیمسال اول در مرداد ماه صورت گرفته است. اما مرداد ماه تنها فرصت استفاده از این امکان نیست. بلکه بار دیگر دانشگاه سراسری و آزاد در بهمن ماه به منظور تکمیل ظرفیت خود به پذیرش دانشجو بدون آزمون در  کد محل های دارای ظرفیت خالی پرداخته ا ست. این فرصت یک فرصت عالی و استثنایی است. شما می توانید از میان رشته های بدون کنکور بهمن رشته مورد نظر و علاقه خود را انتخاب کنید و از این فرصت استفاده کنید.

رشته های بدون کنکور ورودی بهمن

دانشگاه های غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس شریف در کیش برای پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در بهمن ماه اعلام آمادگی کرده اند. دانشگاه های فوق تنها در رشته هایی که دارای ظرفیت خالی هستند دانشجو می پذیرند، سازمان سنجش در دفترچه ای رشته های بدون کنکور بهمن را به تفکیک دانشگاه ها معرفی کرده است. در ادامه شما را با رشته های بدون کنکور بهمن سراسری آشنا می کنیم. تعداد رشته های بدون کنکور بهمن دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور بسیار زیاد است در اینجا برخی از آن ها را عنوان کرده ایم. برای اطلاع از سایر رشته های بدون کنکور بهمن ماه میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا شما را در جهت انتخاب رشته یاری کنند. 

 

دانشگاه شریف

صنایع

عمران

کامپیوتر

مکانیک

هوافضا

موادومتالوژی

دانشگاه و مؤسسات غیرانتفاعی

حسابداری

برق

عمران

معماری

مدیریت بازرگانی

تلویزیون و هنرهای دیجیتالی 

مهندسی پزشکی 

شهرسازی

معماری داخلی

مدیریت مالی

حقوق

روانشناسی

پیام نور

حسابداری

عکاسی

فیزیک

موادومتالوژی

گردشگری

پلیمر

صنایع

مکانیک

حقوق

روانشناسی

شیمی

نفت

 

در دفترچه رشته های بدون کنکور بهمن سراسری، دفترچه بر اساس محل پذیرش تفکیک شده است. برای اطلاع از رشته های ارائه شده می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های بدون کنکور بهمن 97

شاید برخی گمان کنند رشته های بدون کنکور ورودی بهمن، شامل تمامی رشته های ارائه شده در نیمسال اول می شود. اما این گونه نیست. هر چند که تعداد رشته های بدون کنکور بهمن 97 ارائه شده بسیار زیاد است اما تنها رشته محل هایی ارائه شده اند که دارای ظرفیت خالی هستند و رشته های دوره های روزانه و نوبت دوم و آن دسته از رشته محل هایی که در دوره های پردیس خودگردان، پیام نور و غیر انتفاعی دارای ظرفیت تکمیل شده هستند در این مرحله ارائه نشده اند. در میان رشته های بدون کنکور بهمن رشته هایی از گروه های ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر قرار گرفته است و این فرصت را ایجاد کرده که شما بتوانید بار دیگر برای قبولی در رشته مورد نظرتان، البته در صورت ارائه، تلاش کنید.
همچنین می‌توانید مقاله لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ۹۸ را مطالعه نمایید.

ثبت نام رشته های بدون کنکور بهمن

اگر قصد ثبت نام رشته های بدون کنکور بهمن را دارید، ابتدا رشته و محل مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید در زمان ثبت نام که 29 دی ماه تا دهم بهمن ماه 97 است برای ثبت نام اقدام کنید. ثبت نام در رشته های بدون کنکور بهمن به دو صورت حضوری یا غیر حضوری انجام می شود. ثبت نام غیرحضوری از طریق سایت و ثبت نام حضوری با مراجعه به مرکز مورد نظر صورت می گیرد. اگر اطلاع کافی از نحوه ثبت نام ندارید و یا نمیدانید حضوری ثبت نام کنید یا غیر حضوری که از ثبت نام خود مطمن باشید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

رشته های بدون کنکور بهمن آزاد

دانشگاه آزاد نیز اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در بهمن ماه کرده است. به این منظور داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور بهمن آزاد را دارند، می توانند از شنبه 29 دی تا چهارشنبه 10 بهمن ماه با مراجعه به سایت سنجش و مطالعه دفترچه راهنما برای ثبت نام اقدام کنید. پیشنهاد میکنیم ثبت نام بدون کنکور 98 را نیز مطالعه کنید.
برای اطلاع از رشته های بدون کنکور بهمن و انتخاب رشته مناسب و همچنین نحوه ثبت نام میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *