آیدانیتو > دندانپزشکی بدون کنکور شیراز
پزشکی بدون آزمون

دندانپزشکی بدون کنکور شیراز

دندانپزشکی بدون کنکور شیراز
دندانپزشکی بدون کنکور شیراز
امکان تحصیل بدون کنکور در رشته دندانپزشکی موهبتی است که نمی توان از آن صرف نظر کرد. دندانپزشکی رشته ای است که فقط رتبه های ممتاز کنکور می توانند در آن قبول شوند و تحصیل کنند. رتبه های ممتازی که بعد از سال ها مطالعه سخت و باپشتکار و هدفمند توانسته اند به این امتیاز دست پیدا کنند. ولی آیا به جز کنکور سراسری، مسیر دیگری برای پذیرش بدون کنکور دندانپزشکی وجود دارد؟ آیا دانشگاه های علوم پزشکی در شهرهای بزرگی مانند شیراز، بدون آزمون در رشته دندانپزشکی دانشجو می پذیرند؟ ما در مقاله دندانپزشکی بدون کنکور شیراز به این سوال ها به طور کامل پاسخ داده ایم، با ما همراه باشید.هم چنین میتوانید اطلاعاتی از ارشد بدون کنکور هم داشته باشید.

رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز

سوالی که در اولین بخش مقاله دندانپزشکی بدون کنکور شیراز بنا داریم به آن بپردازیم این است که آیا رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شیراز وجود دارد؟ اصولا رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شیراز و هیچ شهر دیگری وجود ندارد. تنها مسیر برای تحصیل در رشته دندانپرشکی از طریق آزمون سراسری است. البته یک مسیر فرعی برای تحصیل در رشته دندانپزشکی بدون شرکت در آزمون سراسری وجود دارد.

پذیرش بدون کنکور دندانپزشکی

در بخش قبلی مطلب دندانپزشکی بدون کنکور شیراز گفتیم برای تحصیل در این رشته یک مسیر فرعی در کنار مسیر اصلی آزمون سراسری وجود دارد. مسیر فرعی به این صورت است که از یکی از دانشگاه های خارج از کشور در رشته دندانپزشکی پذیرش بگیرید و در دانشگاه مورد نظر که البته باید جزو دانشگاه های مورد تأیید دو وزارت خانه بهداشت و علوم باشد، واحدهای درسی رشته دندانپزشکی را بگذرانید. در سال های گذشته این امکان وجود داشت که پس از گذراندن تقریبا نیمی از واحدهای دانشگاهی در خارج از کشور (72 واحد)، داوطلب می توانست برای ادامه تحصیل به ایران بازگردد و در یکی از پردیس های مادر، مابقی واحد ها را بگذراند. اما مطابق با اطلاعیه های اخیر وزارت بهداشت، این امکان دیگر وجود ندارد و داوطلبان ادامه تحصیل بدون کنکور بایستی پس از اخذ پذیرش از دانشگاه خارج از کشور مورد نظرشان، تمامی واحد های درسی را در همان دانشگاه بگذرانند و تنها پس از فارغ التحصیلی به شرط تایید اعتبار مدرک توسط وزارت ایران، می توانند به ایران بازگردند.
برای آگاهی از شرایط و ضوابط اخذ پذیرش بدون کنکور دندانپزشکی در سال جاری با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نقش سوابق تحصیلی در پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور

در پذیرش بدون کنکور، سوابق تحصیلی نقش برجسته ای دارند. با توجه به اینکه تأثیر سوابق تحصیلی در پذیرش، در هر سال متفاوت است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از نقش سوابق تحصیلی خود در پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از میزان تاثیر سوابق تحصیلی خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط جدید انتقالی دانشجویان دندانپزشکی خارج کشور

مطابق شرایط سال گذشته، دانشجویانی که در خارج از کشور در رشته دامپزشکی بدون کنکور در حال تحصیل بودند می توانستند مطابق شرایط پس از گذراند 72 واحد درسی به ایران بازگشته و به تحصیل خود در یکی از پردیس های ایران ادامه دهند. اما مطابق آخرین اخبار، شرط مذکور دیگر وجود ندارد و دانشجویان رشته دندانپزشکی که بدون کنکور اقدام به پذیرش در کشوری خارجی کرده اند، می توانند پس از اتمام واحدهای درسی و فارغ التحصیلی به ایران بازگردند. شایان ذکر است که مشخصا مدرک تحصیلی دیگر به نام پردیس ها نبوده و مستقیما از طرف دانشگاه خارج از کشور صادر می شود.
بخش آخر مقاله دندانپزشکی بدون کنکور شیراز به بررسی شرایط پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور اختصاص دارد. با توجه به اینکه کلیه شرایط پذیرش بدون کنکور دندانپزشکی از سال جاری (99) تغییر کرده است، بایستی از امسال شرایط پذیرش دانشگاه های مقصد را مد نظر قرار دهید. اگر همه شرایط پذیرش دانشگاه خارج از کشور را داشته باشید و با درخواست پذیرشتان موافقت شود، می توانید در رشته دندانپزشکی بدون کنکور در خارج از کشور تحصیل کنید و در پایان در مدرک شما از طرف دانشگاه خارجی صادر خواهد شد.
برای آگاهی از شرایط جدید انتقالی دانشجویان دندانپزشکی خارج به داخل کشور، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اخذ پذیرش در رشته دندانپزشکی از برترین دانشگاه های خارج کشور

فرصت ادامه تحصیل در برترین دانشگاه های دنیا، همان شانسی است که فقط یکبار در خانه تان را خواهد زد. اما در قدم اول باید از شرایط اخذ پذیرش، رده بندی دانشگاه ها و لیست بهترین دانشگاه ها آگاه شوید. در قدم بعدی، آگاهی از شهریه، میزان هزینه زندگی و شرایط اخذ بورسیه و اسکولارشیپ اهمیت می یابد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی را در خارج از کشور دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از شرایط اخذ پذیرش، رده بندی دانشگاه ها، لیست بهترین دانشگاه ها، شهریه و هزینه زندگی و تحصیل، اخذ بورسیه و اسکولار شیپ و هر آنچه باید درباره ادامه تحصیل در خارج از کشور بدانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اخذ پذیرش دندانپزشکی و قانون عدم خروج از کشور سربازان

داوطلب مذکری هستید که به تازگی شمع کیک تولد 18 سالگی تان را فوت کرده اید و در حال حاضر کوله بار خود را برای سفر به خارج از کشور بسته اید. حتما هیچگونه معافیتی هم برای سربازی ندارید؟ پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از وضعیت خدمت خود با مشاوران نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از معافیت تحصیلی سربازی و شروط خروج از کشور  با مشاورین متخصص نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید.
پیشنهاد می کنیم در همین زمینه مقاله شرایط ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور را هم مطالعه کنید.

0 دیدگاه در “دندانپزشکی بدون کنکور شیراز

  1. ساینا گفت:

    سلام میخواستم بدون کنکور پزشکی ثبت نام کنم حالا اگه شه ی در ایران شیراز بدون کنکور میگیرد اعلام کنین تا وارد عمل بشم نتونستم با مشاورین تماس حاصل کنم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. وقت شما بخیر. باید عرض کنیم که امکان تحصیل بدون کنکور دندانپزشکی وجود ندارد. اما شاید این امکان در آینده برای شما و دیگر متقاضیان تحصیل دندانپزشکی بدون کنکور شیراز و در کل در ایران فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *