کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتشار دفترچه کاردانی به کارشناسی





دفترچه کاردانی به کارشناسی

یکی از دوره های تحصیلی در ایران دوره کاردانی به کارشناسی یا همان کارشناسی ناپیوسته است. این دوره برای داوطلبانی است که در مقطع کاردانی تحصیلی کرده اند و حال می خواهند مدرک خود را به کارشناسی ارتقاء دهند. دوره کاردانی به کارشناسی در کنار کارشناسی پیوسته ارائه می شود و در دانشگاه علمی کاربردی نیز تنها دوره کارشناسی، دوره کاردانی به کارشناسی است. برای تحصیل و ثبت نام در دوره کاردانی به کارشناسی باید دفترچه کاردانی به کارشناسی را دریافت و مراحل ثبت نام را طی کنید. در ادامه شما را با نحوه دریافت دفترچه کاردانی به کارشناسی تمامی دوره ها آشنا می کنیم.

دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

یکی از دانشگاه هایی که بیشترین طرفدار را برای تحصیل کاردانی به کارشناسی دارد، دانشگاه علمی کاربردی است. دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه پذیرنده کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور است و برای تحصیل در آن تنها کافی است. ثبت نام و انتخاب رشته کنید، سپس بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی خود در یکی از انتخاب هایتان پذیرفته خواهید شد. برای ثبت نام دفترچه کاردانی به کارشناسی را دریافت و مراحل ثبت نام را طی کنید.

دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برای هر دو نیمسال ارائه می شود. برای نیمسال اول در شهریور ماه و برای نیمسال دوم در بهمن ماه ارائه می شود.

دفترچه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد نیز در کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. دانشگاه آزاد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور کاردانی به کارشناسی می گیرد. برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی تنها کاری است در زمان اعلام شده، که معمولاً برای هر دو نیمسال یک ماه قبل از شروع نیمسال است، اقدام به ثبت نام کنید. دفترچه کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد در سایت دانشگاه آزاد می گیرد و دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته نیز باهم ارائه می شود. اما برای پذیرش با کنکور که محدود به رشته های خاص می شود این روند متفاوت است. ابتدا باید دفترچه کاردانی به کارشناسی ثبت نام را دریافت کنید و متناسب با ضوابط و شرایط برای آزمون ثبت نام کنید. سپس در آزمون شرکت کنید و در صورت قبولی و دریافت اجازه برای انتخاب رشته، دفترچه کاردانی به کارشناسی انتخاب رشته را دریافت و رشته های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دفترچه کاردانی به کارشناسی آزاد با آزمون در اردیبهشت ماه برای ثبت نام در آزمون ارائه می شود و دفترچه کاردانی به کارشناسی انتخاب رشته محل آزاد نیز در مرداد ماه ارائه می شود. شما می توانید بسته به رشته مورد نظر خود در یکی از دوره های کاردانی به کارشناس بدون کنکور یا با کنکور شرکت کنید.

دفترچه کاردانی به کارشناسی سراسری

دوره کاردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری نیز به مانند دانشگاه آزاد است. یعنی برخی از رشته های دارای آزمون هستند و برخی از رشته ها بدون کنکور پذیرش دارند. برای اطلاع از این که رشته مورد نظر شما با آزمون هست یا بدون آزمون می توانید به دفترچه کاردانی به کارشناسی سراسری مراجعه کنید.

دفترچه کاردانی به کارشناسی سراسری در اردیبهشت ماه ارائه می شود. داوطلبان رشته های دارای آزمون در آزمون ثبت نام می کنند و رشته های فاقد آزمون هم ثبت نام می کنند و هم انتخاب رشته می کنند. پذیرش نهایی برای هر دو گروه توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی

ابتدا بررسی کنید که می خواهید در کدام دانشگاه تحصیل کنید. آزاد، سراسری، پیام نور یا علمی کاربردی؟ حال برای دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی دانشگاه مورد نظر خود اقدام کنید. برای دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی می توانید از لینک زیر نیز استفاده کنید.

دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی آزاد

دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی سراسری

دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
دانشگاه های پردیس خود گردان نیز کاردانی به کارشناسی ارایه میدهند با رشته های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس آشنا شوید.
اگر سوالی در زمینه دفترچه کاردانی به کارشناسی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *