آیدانیتو > دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی
آزمون کاردانی به کارشناسی

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی






دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

برخی از افراد بسته به دلایل مختلف دوره کاردانی را انتخاب می کنند و بعد از آن که دوره کاردانی را به اتمام می رسانند، برای ادامه تحصیل و گرفتن مدرک کارشناسی، آزمون کاردانی به کارشناسی را پشت سر می گذارند. در صورتی که در مرحله اول موفق به پذیرش در رشته مورد نظر خود نشده اید و یا در جایی پذیرفته نشده اید منتظر دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بمانید.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی در اوایل آبان منتشر خواهد شد. دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری شامل کد رشته محل هایی است که ظرفیت آن ها در زمان ثبت نام خالی مانده است و حال برای تکمیل و پر کردن ظرفیت های خالی، مجدد دانشجو می پذیرند. دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته آزاد نیز در  اواسط مهر ماه منتشر می شود.

نحوه انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری توسط سایت سنجش منتشر خواهد شد. نحوه انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی آزاد نیز به صورت اینترنتی است و از سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org  منتشر می شود.

دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی هنوز منتشر نشده است. بعد از انتشار این دفترچه، شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر، دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی خود را دریافت کنید.

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته آزاد

مندرجات دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری حاوی دو مجموعه رشته است. یک مجموعه رشته های دارای آزمون و یک مجموعه رشته های بدون آزمون. پذیرش در رشته های دارای آزمون که شامل رشته های هوشیاری، تکنولوژی اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی و…. است، بر اساس رتبه و نمره آزمون می باشد.

برای اطلاع از کد رشته محل های ارایه شده می توانید به سایت سنجش مراجعه کنید و با استفاده از لینک جستجو رشته محل مورد نظر خود را انتخاب کنید و اقدام به انتخاب رشته و ثبت نام نمایید. همچنین برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته و ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی می توانید به مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

از جمله شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی می توان به همان شرایط شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی اشاره کرد. علاوه بر آن شرایط که شامل موارد زیر است داوطلبین باید در ثبت نام اولیه کاردانی به کارشناسی شرکت کرده باشند:

  • اعتقاد به یکی از ادیان مورد قبول قانون اساسی
  • عدم مفاد با جمهوری اسلامی ایران
  • دارا بودن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم و فناوری و وزارت بهداشت.

از نکات مهم و قابل توجه مرحله تکمیل ظرفیت این است که اگر شما در کد رشته محلی پذیرفته شده اید و حال در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده اید، در صورت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت، قبولی شهریور شما باطل می شود.

کارشناسی ناپیوسته آزاد بدون کنکور

اگر زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی را از دست داده اید، نگران نباشید، زیرا می توانید در پذیرش نیمسال دوم کارشناسی ناپیوسته آزاد شرکت کنید و در رشته مورد نظر خود ثبت نام کنید. البته دقت کنید که این مرحله رشته های دارای آزمون را در بر نمی گیرد.
اگر موفق به قبولی در کارشناسی ناپیوسته رشته مورد نظرتان نشده اید، و حال در انتظار آغاز تکمیل ظرفیت هستید و سوالاتی در این زمینه دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود و شما را از زمان آغاز تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی مطلع کنند و در این مرحله همراه شما باشند.

حال که مقاله دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی را مطالعه کرده اید به شما توصیه می کنیم مقاله انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سراسری را نیز بخوانید.


7 دیدگاه در “دفترچه تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

  1. الهام گفت:

    سلام .من دانشجو کاردانی ترم اخرم از علمی کاربردی.معدل دیپلم ۱۸ به بالاس. کاردانیم ولی از دانشگاه علمی کاربردی هست معدل خوبه .من تو مرداد ماه تو کاردانی به کارشناسی ثبت نام نکردم اصلا امکان نداره تو تکمیل ظرفیت شرکت کنم دوره های روزانه بدون ازمون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر این امکان وجود ندارد. باید تا اردیبهشت ماه منتظر باشید. البته یک راه دیگر این است که کاردانی معادل مدرک پیش دانشگاهی ارائه دهید و در مقطع کارشناسی شرکت کنيد.

  2. سانی گفت:

    سلام من امسال کنکور کارشناسی شرکت نکردم میتونم تو این تکمیل ظرفیت شرکت کنم؟تا کی میشه ثبت نام کرد؟

  3. انسیه گفت:

    سلام . وقت بخیر . من دانشگاه شریعتی تهران کاردانیمو تموم کردم رشته تربیت بدنی و برای کنکور کاردانی ب کارشناسی فقط مربیگری ورزش روزانه مهر زده بودم ک قبول نشدم اصلا هم خبر نداشتم رشته مدیریت ورزشی اضافه شده بقیه دوستام انتخاب کرده بودن و با رتبه های داغونتر از من با معدلای بدتر قبول شدن من معدلم ۱۹ ب بالاست .ایا امکان داره تو تکمیل ظرفیت انتخاب بشم ؟

  4. جعپر گفت:

    سلام کاردانی به کارشناسی فوریت های پزشکی هم تکمیل ظرفیت داره ؟کی هست؟

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      بازه زمانی تکمیل ظرفیت به اتمام رسیده برای سال 1399

    2. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید برای این موضوع منتظر انتخاب رشته و تکمیل ظرفیت کنکور سال 1400 باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *