آیدانیتو > دفترچه تکمیل ظرفیت هنر
تکمیل ظرفیت هنر سراسری

دفترچه تکمیل ظرفیت هنر





دفترچه تکمیل ظرفیت هنر

نتایج کنکور هنر اعلام شده است و محل قبولی افرادی که در انتخاب رشته هنر شرکت کرده اند نیز مشخص شده است. برخی از افراد از محل قبولی خود ناراضی اند و یا در هیچ یک از انتخاب هایشان پذیرفته نشده اند. در بیشتر موارد، علت نارضایتی و پذیرفته نشدن انتخاب رشته اشتباه است، هر چند که در مقالات گذشته نحوه انتخاب رشته و مواردی که لازم است در حین انتخاب رشته به آن ها توجه می کردند را شرح داده ایم، اما ممکن است که نتوانسته باشند در زمان مناسب از آن ها استفاده کرده باشند و حال از قبولی خود ناراضی هستند. این افراد می توانند به انتظار دفترچه تکمیل ظرفیت هنر بنشینند و در صورتی که رشته مورد نظرشان در دفترچه تکمیل ظرفیت هنر آمده است، مجدداً به انتخاب رشته بپردازند.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت هنر سراسری

تکمیل ظرفیت با هدف ثبت نام افراد جدید به جای پذیرفته شدگانی که اقدام به ثبت نام نکرده اند، انجام می شود. بنابراین دفترچه تکمیل ظرفیت هنر بعد از اتمام زمان ثبت نام منتشر خواهد شد. زمان در نظر گرفته شده برای انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت هنر طبق روال سال های قبل در اواخر آبان ماه اعلام شده است.

دفترچه تکمیل ظرفیت هنر دانشگاه سراسری یک بار برای تمامی گروه ها منتشر می شود و یک بار تنها برای دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی که نحوه پذیرش آن نیز متفاوت است.

نحوه انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت هنر

دفترچه تکمیل ظرفیت هنر دانشگاه سراسری از طریق سایت سنجش منتشر می شود. شما می توانید بعد از قرارگیری دفترچه تکمیل ظرفیت هنر بر روی سایت، به سایت سنجش مراجه کنید و دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت را دریافت کنید.

همچنین می توانید بعد از انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت، دفترچه تکمیل ظرفیت گروه هنر را از این صفحه دریافت کنید.

در دفترچه تکمیل ظرفیت هنر سراسری تمامی دوره ها ی روزانه، نوبت دوم و پردیس خود گردان در رشته های خاص خود دانشجو می پذیرند. دوره های غیرانتفاعی و پیام نور تقریباً تمامی رشته ها را در مرحله تکمیل ظرفیت نیز اعلام می کنند و در آن رشته ها دانشجو می پذیرند.

دفترچه تکمیل ظرفیت هنر دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد نیز به صورت جداگانه از دانشگاه سراسری، اقدام به پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت می کند. رشته های که دانشگاه آزاد در آن ها تکمیل ظرفیت می پذیرد، در دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد آمده است.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می شود.

زمان دقیق انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد گروه  هنر هنوز مشخص نشده است، اما این دفترچه در حدود اواسط مهر ماه منتشر خواهد شد. دانشگاه آزاد برای نیم سال دوم نیز پذیرش تکمیل ظرفیت دارد. دفترچه تکمیل ظرفیت هنر نیمسال دوم آزاد حدوداً در بهمن ماه منتشر می شود.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت مقاله ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری را مطالعه کنید.

به شما توصیه می کنیم اشتباهی که در هنگام انتخاب رشته انجام داده اید را درباره مرتکب نشوید و برای داشتن انتخاب رشته ای درست و مناسب با توجه به رتبه و علایق خود با افراد آگاه مشورت کنید. ما به شما مشاوران آیدانیتو را پیشنهاد می کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *