آیدانیتو > دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
انتخاب رشته دکتری

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد


دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 

اگر داوطلب شرکت در آزمون ورودی دکتری 98 هستید، بایستی در تاریخ های معین شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور (12-6 آذرماه 1397)، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. آزمون دکتری سراسری و آزاد همزمان در تاریخ 3 اسفندماه 1397 برگزار خواهد شد. که مطابق زمان بندی سازمان سنجش، نتایج اولیه در هفته ی آخر فروردین ماه 1398 توسط سازمان سنجش  اعلام می شود. داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه های آزاد که در کارنامه ی اولیه منتشر شده توسط سازمان سنجش، در دانشگاه های آزاد مجاز اعلام شده اند، می توانند با مراجعه به سایت (azmoon.net) در نیمه ی اول اردیبهشت ماه و با مطالعه ی دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد ، به انتخاب رشته اقدام نمایند.

دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد شامل مباحث انتخاب رشته و پذیرش دانشجو، پذیرش نهایی داوطلبان، شرایط و نحوه ثبت نام در دوره ی دکتری تخصصی بدون آزمون، شرایط پذیرش در دوره ی دکتری تخصصی پژوهش محور، سهمیه ی رزمندگان و ایثارگران، سهمیه مربیان، پذیرش اتباع خارجی، انتخاب رشته اینترنتی و جداول نام و کد رشته ها، واحدهای دانشگاه، نام و کد استان و شرایط خدمت وظیفه عمومی است. توصیه ی ما این است که اگر قصد ادامه ی تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد را دارید، حتماً دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 98 را به دقت مطالعه نمایید . البته از آنجایی که انتخاب رشته بسیار مهم و سرنوشت ساز است، حتماً در این باره از تجربه دیگران استفاده کنید. شایان ذکر است که متقاضیان بایستی پس از مجاز شدن در کارنامه ی اولیه، با خرید کارت اعتباری انتخاب رشته از طریق سامانه آزمون دانشگاه آزاد، در بازه ی زمانی اعلام شده توسط سازمان، اقدام به انتخاب رشته نمایند. مشاوره تحصیلی تلفنی آزمون دکتری سراسری و آزاد نیز دارای اطلاعاتی است که می تواند شما را در این راه کمک فراوانی کند.

زمان انتخاب رشته برای دکتری آزاد 98

همزمان با اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی دکتری (که به صورت هماهنگ در 3 اسفندماه سال 97 برگزار خواهد شد) در سایت سازمان سنجش در هفته ی آخر فروردین ماه 1398، آن دسته از داوطلبانی که متقاضی ادامه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد می باشند، بایستی پس از مجاز اعلام شدن در کارنامه ی اولیه منتشر شده توسط سازمان سنجش، به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نمایند و از نیمه ی اول اردیبهشت ماه ، نسبت به دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری آزاد و مطالعه ی دقیق ضوابط و شرایط آن اقدام نمایند. به یاد داشته باشید که انتخاب رشته دکتری آزاد سال 98 در نیمه ی اول اردیبهشت ماه و به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه آزاد امکان پذیر خواهد بود. در نهایت پس از بررسی دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 98 ،  پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله انتخاب رشته دکتری آزاد 98 بزنید.

در این مقاله به بررسی دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98پرداختیم.  
اگر سوالی در زمینه دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

6 دیدگاه در “دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

  1. علی گفت:

    سلام وقت بخیر…
    دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد از سراسری جداست؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ بله دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد به صورت مجزا از سراسری، از طریق سایت دانشگاه آزاد انتشار می یابد.

  2. نگین گفت:

    داخل دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد هزینه های ثبت نام رو هم زده؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ در دفترچه ثبت نام، هزینه های ثبت نام درج شده است. در دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد موارد مرتبط با انتخاب رشته ذکر شده است.

  3. سیروس گفت:

    دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد در چه تاریخی اعلام و چه رشته هایی داره ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد در نیمه اول اردیبهشت ماه انتشار می یابد. رشته های مورد پذیرش در دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد درج خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *