آیدانیتو > دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان
انتخاب رشته کنکور

دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان






دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس

همان طور که در جریان هستید آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله مهم ترین آزمون ها در طول دوران تحصیل هر دانش آموز و دانش آموخته مدارس به شمار می رود. آزمونی که هر ساله با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان شاهد ثبت نام گسترده ای از جانب داوطلبان در آن هستیم. بهمن ماه سال جاری یعنی سال 1397 ماهی پر از اتفاقات عجیب و شوکه  کننده در کنکور سراسری دانشگاه ها بود. ماجرا از این قرار بود که تمامی متقاضیان شرکت در آزمون ورودی دانشگاه ها در انتظار دریافت دفترچه ای دقیقاً همانند دفترچه انتشار یافته در سال گذشته بودند اما در کمال ناباوری دفترچه ای کاملاً متفاوت را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کردند. جریان این بود که در حدود 85 درصد از رشته های دانشگاهی به صورت بدون آزمون دانشجو جذب و پذیرش می شود و فرد هیچ لزومی به شرکت در آزمون ورودی مراکز مختلف دانشگاهی ندارد. همچنین، تغییراتی نیز در ضوابط و شرایط جذب دانشجو به وجود آمده بود که تمامی آن ها در دفترچه درج شده بود. اما در مجموع پذیرش دانشجویان در انواع دانشگاه ها کمی مشکل تر از قبل به نظر می رسد. هر چند فرد مجبور به شرکت در کنکور سراسری نیست. از میان دانشگاه هایی که با توجه به مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشجویانی را به صورت بدون کنکور جذب می کند دانشگاه پردیس خودگران است. دانشگاهی شناخته شده که با دریافت هزینه ای مشخص از داوطلبان اقدام به جذب و پذیرش آن ها می کند و خدماتی را در دانشگاه به آن ها ارائه می دهد. مدرک دانشگاه پردیس با امضای معاونت آموزشی دانشگاه و ریاست آن صادر می گردد و فرمت آن دقیقاً شبیه مدارک و گواهی نامه های صادر شده برای دوره های روزانه است. در این مقاله، به تحلیل دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس برای شما می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس به دست آورید.

بخش اول دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان

در بخش نخست از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس فرد داوطلب اطلاعات جامعی را در رابطه با فرایند سنجش و پذیرش دانشجویان در دانشگاه پردیس خودگردان به دست می آورد. در میان اقدامات ضروری و اساسی مندرج در دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان بر اساس سوابق تحصیلی فرد می توان از مواردی همچون آماده کردن لیست مدارک خواسته شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه جزء به جزء دفترچه راهنمای انتخاب رشته پردیس خودگردان را نام برد. در بخش بعدی این فصل از دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان می توان از شرایط عمومی و اختصاصی جذب متقاضیان در دانشگاه پردیس خودگردان از جمله لزوم انصراف دانشجویان مشغول به ادامه تحصیل در مراکز دانشگاهی روزانه تا 31 شهریور ماه 98 جهت شرکت در دوره بدون آزمون دانشگاه پردیس اشاره کرد. جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با سایر مندرجات این فصل از دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

بخش دوم دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان

در بین مهم ترین موارد آورده شده در بخش دوم دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس می توان از شروط لازم برای هر فرد جهت ادامه تحصیل در دانشگاه پردیس را نام برد. علاوه بر این، توضیحاتی جامع در ارتباط با ملاک ها و معیارهای از پیش تعیین شده از طرف مسئولین امر برای انتخاب رشته پردیس خودگردان درج شده است. در ادامه این فصل لیست دانشگاه های پردیس خودگردان پذیرنده دانشجویان به صورت بدون آزمون درج شده است.

بخش سوم دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان

سومین و در واقع آخرین قسمت از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس به بحث در رابطه با حداقل کارائی اعضاء مختلف بدن در جهت پذیرش در انواع رشته های تحصیلی از گروه های آزمایشی مختلفی همچون ریاضی، تجربی و زبان ذکر شده است. برای آشنایی با بخش های دیگر این فصل از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته بدون کنکور پردیس 98 بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان را در اختیار شما قرار دهند. در صورت نیاز می توانید با آن ها تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *