انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد, کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98

دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98

کاردانی به کارشناسی یا همان کارشناسی ناپیوسته یکی از مقاطع تحصیلی است که دانشگاه آزاد در آن بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند. تمام جزئیات مربوط به این امر در دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی منتشر می شود. معمولا داوطلبان درباره دفترچه انتخاب رشته سوالات زیادی دارند به این سبب در مقاله دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98 نکات مربوط به دفترچه و مندرجات و محتویات آن را مرور خواهیم کرد تا داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بتوانند اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98 تا چند روز دیگر یعنی در دهه اول مرداد منتشر می شود. زمان انتشار دفترچه هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی احتمالاٌ نیمه اول مرداد داوطلبان می توانند دفترچه کارشناسی ناپیوسته را دریافت کند.

محل انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون کاردانی به کارشناسی آزاد

مطابق روال، دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98 در سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه به آدرس azmoon.org منتشر می شود و در زمان مقرر داوطلبان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد باید برای دانلود دفترچه به این سایت مراجعه کنند.

مندرجات دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد

داوطلبان عزیز در دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98 که به نام دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون منتشر می شود، می توانند تعاریف اصطلاحاتی مانند نظام آموزشی، رشته انتخابی، واحد دانشگاهی و غیره را در آغاز دفترچه بخوانند؛ علاوه بر این  شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش رشته های خاص مانند مهندسی تکنولوژی هواپیما، رشته های آموزشی طرح معلمان و شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی به طور کامل شرح داده است. مقررات مربوط به خدمت نظام وظیفه متقاضیان ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد و همین طور نکات مهمی در رابطه با مشمولان خدمت وظیفه از دیگر نکاتی که در دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98 درباره آن صحبت شده است. به جز این موارد، درباره انواع وام ها و کمک هزینه ها و بیمه های دانشجویی و ضوابط و مقررات صندوق رفاه هم توضیحات کاملی در دفترچه وجود دارد. ضمن اینکه متقاضیان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند روش ثبت نام اولیه، چگونگی مراجعه به واحدهای دانشگاهی برای ثبت نام نهایی و مدارکی که برای ثبت نام در دانشگاه لازم است را در دفترچه مطالعه کنند. بخش آخر دفترچه هم جدول های رشته های محل های بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون به تفکیک استان و واحدهای دانشگاهی هر شهرستان درج شده است.

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در دوره کاردانی به کارشناسی براساس سوابق تحصیلی است. حداقل معدل برای پذیرش در رشته های مختلف تعیین نشده است ولی اگر بین داوطلبانی که کدرشته-محل یکسان را به عنوان انتخاب اول در فرم انتخاب رشته ثبت کرده اند، داوطلبی در اولویت پذیرش است که در دوره کاردانی معدل بالاتری داشته باشد.

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

تمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد و به صورت اینترنتی است. هر داوطلب می تواند تا بیست کد رشته محل را انتخاب کند و نکته ای که انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی وجود دارد این است که در انتخاب رشته اولویت بندی رشته بسیار مهم است و رشته هایی که قبولی در آنها برای داوطلب در درجه اول اهمیت قرار دارد باید در  جایگاه های اول قرار بگیرند. پس از خواندن مقاله دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98 ، پیشنهاد می کنیم داوطلبان عزیز حتما به مقاله انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 98 هم سر بزنند. می توانید تمام سوالات و ابهامات خود درباره دفترچه انتخاب رشته آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی را با مشاوران باتجربه آیدانیتو مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *