آیدانیتو > دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت
لیست دانشگاه ها کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت





دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت

یکی از دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد، دوره کارشناسی ناپیوسته است. این دوره برای افرادی است که مقطع کاردانی خود را به اتمام رسانده اند و حال می خواهند برای دوره کارشناسی تلاش کنند. یکی از رشته هایی که دارای مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است، رشته های مجموعه مدیریت است. این مجموعه با چندین رشته جزء یکی از پرطرفدارترین رشته ها است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت بپردازیم.

لیست دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت

لیست دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت در جدول زیر آمده است. علاوه بر جدول زیر برای اطلاع از دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

ردیف

مدیریت بازرگانی

1

جلفا

2

عجب شیر

3

هادی شهر

4

مشکین شهر

5

ایلام

6

شهر قدس

7

مهدی شهر

8

فراشبند

9

هرسین

10

علی آبادکتول

11

آستارا

12

رودبار

13

مهربان

14

مراغه

15

ماکو

16

دهاقان

17

بندردیلم

18

سروستان

19

تاکستان

20

بندر گز

21

آزادشهر

22

گالیکش

23

سلسله

24

گنبد گاووس

25

خرم آباد

26

پل دختر

27

قائم شهر

28

محلات

29

قشم

30

جویبار

31

محمودآباد

32

اسد آباد

33

همدان

 

ردیف

مدیریت بیمه

1

ارومیه

 

ردیف

مدیریت صنعتی

1

قره ضیاء الدین

2

اردبیل

 

 

ردیف

مدیریت دولتی

1

مهربان

2

باغ ملک

3

ممقان

4

سیرجان

5

آزادشهر

6

قائمشهر

7

رامهرمز

8

علی آبادکتول

9

گرگان

10

اشکذر

 

شرایط پذیرش و ثبت نام کارشناسی ناپیوسته آزاد مدیریت

داوطلبانی که مایل به تحصیل در یکی از دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت هستند باید از شرایط ثبت نام، مطلع باشند.

برای ثبت نام در کارشناسی ناپیوسته مدیریت دانشگاه آزاد  ،بایستی دارای مدرک کاردانی باشید. داوطلبانی که مدرک کاردانی خود را دریافت کرده اند و یا تا مهلت مشخص شده برای هر نیمسال آن را دریافت می کنند، می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

از شروط دیگر تحصیل در یکی از دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت، دارای بودن شرایط عمومی پذیرش است. این شرایط با شرایط عمومی دوره کاردانی (همانند عدم فساد اخلاقی، عدم احراز عناد با جمهوری اسلامی ایران و عدم منع برای تحصیل طبق قوانین کشور) یکسان است. 

مورد دیگری که برای تحصیل در دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت باید در نظر گرفته شود، زمان ثبت نام است. شما در هر دو نیمسال ( مهر ماه و بهمن ماه ) می توانید وارد دانشگاه شوید. ثبت نام هر نیمسال یک ماه تا دو ماه قبل از شروع ترم آغاز می شود، یعنی اواسط مرداد و اواخر آذر ماه امکان ثبت نام در کارشناسی ناپیوسته آزاد وجود دارد.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ناپیوسته آزاد مدیریت بدون کنکور

یکی دیگر از مواردی که در هنگام ثبت نام و انتخاب رشته باید به آن توجه کنیم ظرفیت پذیرش است. متأسفانه دانشگاه آزاد تاکنون ظرفیت پذیرش خود را اعلام نکرده است. به عبارتی دیگر ظرفیت پذیرش کارشناسی ناپیوسته مدیریت آزاد نامشخص است و متناسب با ویژگی های دانشگاه تغییر می کند. پیشنهاد می کنیم مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت را نیز مطالعه کنید.

اگر سؤالی در زمینه دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مدیریت دارید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *