لیست دانشگاه ها کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مدیریت






دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مدیریت

دانشگاه جامع علمی کاربردی از جمله دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تحت عنوان مؤسسه آموزش عالی نیمه دولتی در بین مردم شناسانده شده است. در حدود 27 سال از زمان راه اندازی این دانشگاه می گذرد. هم زمان با به تصویب رسیدن احداث این دانشگاه در ماه مهر سال 1370 هجری شمسی گام مهمی در جهت پیشرفت و توسعه آموزشی و علمی ایران عزیزمان برداشته شد. دانشگاه علمی کاربردی نقش بسیار مهمی در تربیت و آموزش افرادی متعهد و کاردان در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفا می کند. همان طور که مطلع هستید دانشگاه علمی کاربردی در کنار سایر مقاطع تحصیلی در مقطع کاردانی، نیز جذب دانشجو دارد. حتماً اطلاع دارید که این دانشگاه محبوب در دو مقطع کاردانی به کارشناسی و کاردانی اقدام به جذب دانشجو در رشته های مختلف تحصیلی می کند. در این مقاله، به بحث در مورد دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مدیریت برای شما دوستان گرامی می پردازیم. در کنار موضوع دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مدیریت ضوابط و شرایط خاص دانشگاه های جامع علمی کاربردی جهت جذب و گزینش دانشجویان در رشته مدیریت و ظرفیت پذیرش این رشته در این دانشگاه به نام بیان می شوند.

شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی مدیریت

باید به عرض برسانیم که پذیرش و جذب دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی و در دوره کاردانی به دو صورت سهمیه آزاد و شاغل صورت می گیرد. به علاوه، امکان اخذ وام تحصیلی نیز برای تمامی دانشجویان مایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه وجود دارد.

شرایط پذیرش دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مدیریت

باید به عرض برسانیم که به همراه داشتن مدرک کاردانی پیوسته و یا فوق دیپلم از آموزشکده های فنی و حرفه ای معتبر سرتاسر کشور از جمله موارد ضروری جهت ثبت نام کاردانی علمی کاربردی مدیریت به شمار می رود. به علاوه، شخص دانشجو به آسانی می تواند نسبت به تغییر رشته کاردانی مدیریت در دانشگاه علمی کاربردی اقدام کند. در حقیقت، هیچ مانعی در این زمینه برای وی وجود ندارد. مورد دیگر، عدم وجود هیچ گونه مسئله و مشکلی در زمان تحصیل در کاردانی علمی کاربردی مدیریت برای آقایان است. 

ظرفیت دانشگاه های جامع علمی کاربردی کاردانی مدیریت

راجع به ظرفیت دانشگاه های جامع علمی کاربردی در رشته مدیریت باید این نکته را متذکر شویم که به طور مثال در شاخه امور اداری، مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بناب و مراکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان اردبیل فقط سی نفر را پذیرش می کنند. ولی مرکز آموزش علمی کاربردی میاندوآب و مرکز آموزش علمی کاربردی گلپایگان ظرفیت بالایی برابر با 75 نفر را در این رشته پذیرش می کنند. مثال دیگر شاخه بهره وری واحدهای صنفی است که کمترین ظرفیت پذیرش آن 50 نفر و مربوط به مرکز آموزش علمی کاربردی مبارکه است. اما مراکز آموزش علمی کاربردی همچون ابهر، شرکت ثمین نان سحر و مرکز آموزش علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران دارای ظرفیت بالای 75 نفر در این رشته هستند.

لیست دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مدیریت

آخرین قسمت از مقاله حاضر را به ارائه لیست دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مدیریت اختصاص می دهیم.

 

رشته تحصیلی

اسم واحدپذیرنده

ظرفیت

کاردانی حرفه ای مدیریت- امور تشریفات

مرکز آموزش علمی کاربردی اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و تجهیزات مجالس تهران

60 نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی هتل مجلل درویش توس

75 نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی

75نفر

 

رشته تحصیلی

اسم واحد پذیرنده

ظرفیت

کاردانی حرفه ای مدیریت- بهره وری واحدهای صنفی

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت گز سکه ( عقیق)

75 نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت ثمین نان سحر

75 نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران

75 نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان

75 نفر

 

رشته تحصیلی

اسم واحد پذیرنده

ظرفیت

کاردانی حرفه ای مدیریت- امور تشریفات

مرکز آموزش علمی کاربردی هتل مجلل درویش توس

75 نفر

مرکز آموزش علمی کاربردی اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی تجهیزات مجالس تهران

60 نفر

مرکزآموزش علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر ( میزبان)

35 نفر

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مدیریت پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی مدیریت بزنید.

اگر سوالی در زمینه دانشگاه های کاردانی علمی کابردی مدیریت ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *