آیدانیتو > دانشگاه های پذیرنده ارشد صنایع – سیستم های مالی 98
انتخاب رشته ارشد صنایع

دانشگاه های پذیرنده ارشد صنایع – سیستم های مالی 98






دانشگاه های پذیرنده ارشد صنایع – سیستم های مالی 98

در این مقاله می­خواهیم دانشگاه های پذیرنده ارشد صنایع – سیستم های مالی 98 را مورد بررسی قرار دهیم. در ابتدا به توضیح متخصری راجع به سیستم های مالی می­دهیم. سیستم های مالی یکی از گرایش های ارشد مهندسی صنایع در گروه فنی و مهندسی است و دارای کد ضریب 4 می باشد. گرایش سیستم های مالی به بررسی سیستم های مالی و بهبود سیستم ها، توسعه سیستم ها و رفع مشکلات مالی در جهت بهبود و ارتقاء ارزش شرکت ها می پردازد. دانشجویان ارشد صنایع – سیستم های مالی باید 32 واحد شامل 12 واحد تخصصی اجباری، 12 واحد تخصصی اختیاری و 8 واحد پایان نامه را بگذرانند. حال دانشگاه های پذیرنده ارشد صنایع – سیستم های مالی 98 را به تفضیل توضیح می ­دهیم. دانشگاه های پذیرنده مهندسی صنایع – گرایش سیستم های مالی در دوره های روزانه، شبانه و مجازی دانشجو می­ پذیرند. دانشگاه، شهر و ظرفیت پذیرش در جدول زیر آمده است. دفترچه انتخاب رشته سال 98 هنوز منتشر نشده است و اطلاعات ما از دفترچه سال 96 می باشد.
دانشگاهشهرروزانهشبانهمجازی
تربیت مدرستهران43 
تهرانتهران55 
خوارزمیتهران10 
امیرکبیرتهران3340
خواجه نصیرالدین طوسیتهران5540
بیشترین ظرفیت پذیرش دانشجو روزانه را دانشگاه خوارزمی داراست. دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هم 60 دانشجو به صورت روزانه، شبانه و مجازی می پذیرد. تمامی دانشگاه های سراسری پذیرنده ارشد صنایع – سیستم های مالی دارای رتبه ای خوب در این رشته هستند.

دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرنده دانشجو ارشد صنایع – سیستم های مالی 98

برخی از موسسات غیر انتفاعی نیز در ارشد صنایع – سیستم های مالی دانشجو می­گیرند. در جدول زیر نام موسسات غیر انتفاعی ، شهر و ظرفیت پذیر آمده است. لازم به ذکر است دفترچه انتخاب رشته سال 98 هنوز منتشر نشده است و اسامی دانشگاه ها بر اساس دفترچه سال 96 می باشد.
دانشگاه غیر انتفاعیشهرظرفیت
علم و فرهنگتهران20
خاتمتهران15
علوم و فنون مازندرانبابل20
اسرارشهر20
رجاقزوین20
کوشیاررشت20

دانشگاه های آزاد پذیرنده دانشجو ارشد صنایع – سیستم های مالی 98

دفترچه انتخاب رشته سال 98 هنوز منتشر نشده است و اسامی دانشگاه ها بر اساس دفترچه سال 96 می باشد. دانشگاه آزاد در واحدهای زیر داشنجو ارشد صنایع – سیستم های مالی می گیرد. واحد تهران جنوب، واحد خلخال، واحد دهاقان، واحد علی آباد کتول، وحد فیروزکوه، واحد کرج، واحد لاهیجان، واحد لنجان، واحد مسجد سلیمان – واحد ملایر

شهرهایی که دانشجوی ارشد صنایع – سیستم های مالی می پذیرند

از دانشگاه های سراسری تنها شهر تهران در 5 دانشگاه تربیت مدرس، تهران، خوارزمی، صنعتی امیرکبیر و صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در رشته ارشد صنایع گرایش سیستم های مالی دانشجو می پذیرد. در شهرهای تهران، بابل، مشهد، قزوین و رشت دانشگاه های غیر انتفاعی پذیرنده دانشجو در گرایش سیستم های مالی هستند.

هزینه دانشگاه های پذیرنده ارشد صنایع – سیستم های مالی 98

اگر شما در دوره روزانه پذیرفته شده اید نگران هزینه های خود نباشید زیرا تحصیل در دوره روزانه رایگان است.اما دوره های نوبت دوم، مجازی ، غیر انتفاعی و آزاد نیاز به پرداخت شهریه دارد. در اینجا سعی کردیم هزینه ها را برای شما مشخص کنیم اما لازم است بگویم تمام هزینه ها به صورت حدودی ذکر شده و دقیق نمی باشد. دوره هایی که لزوم به پرداخت شهریه دارند دارای دو شهریه متفاوت به نام شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشند. شهریه متغیر برای هر واحد عملی و نظری نیز متفاوت است. برای دوره شبانه و غیر انتفاعی : شهریه ثابت حدود 800.000 تومان، شهریه متغیر برای هر واحد نظری حدود 200.000 تومان و شهریه متغیر برای هر واحد عملی حدود 300.000 تومان می باشد. برای دانشگاه آزاد: شهریه ثابت حدود 1.800.000 تومان ، شهریه متغیر حدود 190.000 تومان به ازای هر واحد می باشد. برای دوره مجازی: شهریه برای هر ترم در حدود 3.500.000 تومان می باشد.

بهترین دانشگاه های پذیرنده ارشد صنایع-سیستم های مالی

از جمله مسائل مهمی که در زمان انتخاب رشته ارشد صنایع-سیستم های مالی مطرح است شناخت بهترین دانشگاه های پذیرنده در این رشته تحصیلی است. در صورتی که از داوطلبان ورود به ارشد صنایع گرایش سیستم های مالی هستید و به دنبال شناخت بهترین دانشگاه های پذیرنده ای رشته هستید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

به داوطلبان عزیز پیشنهاد میکنیم پس از مطالعه دانشگاه های پذیرنده ارشد صنایع – سیستم های مالی 98 مقاله انتخاب رشته ارشد 98 را نیز مطالعه کنند.
اگر سوالی در زمینه دانشگاه های پذیرنده ارشد صنایع-سیستم های مالی 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *