آیدانیتو > دانشگاه های بدون کنکور تهران
بدون کنکور

دانشگاه های بدون کنکور تهران

دانشگاه های بدون کنکور تهران

دانشگاه های بدون کنکور تهران

دانشگاه های بدون آزمون آرزوی بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان متولد دهه 60 بود چه بسیار افرادی که سال های ارزشمند عمر خود را پشت سد عظیم کنکور سپری نکرده اند. اما با ایجاد تغییراتی اساسی و مهم در سیستم آموزش عالی ایران دیگر کنکور برای متولدین دهه هفتاد دغدغه مهمی به حساب نمی آید. چرا که در شمار بسیار زیادی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ایران امکان ورود بدون کنکور برای دانش آموزان و متقاضیان در انواع رشته های تحصیلی دانشگاهی فراهم شده است. در حال حاضر، در ایران تقریباً در تمامی دانشگاه های آزاد و نیمه دولتی امکان ورود به دانشگاه به صورت بدون آزمون برای افراد و دانشجویان فراهم است. در طی سال ها اخیر ظرفیت پذیرش مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه ها به طرز عجیب و بی رویه ای افزایش پیدا کرده است. به طوری که دیگر هیچ داوطلبی ماندن پشت سد کنکور را تجربه نخواهد کرد. با این اوصاف شمار بسیاری از افراد که به علت مشکلات و مسائلی اعم از عدم حضور در سر جلسه کنکور سراسری دانشگاه به دست نیاوردن حد نصاب قبولی در کنکور انواع گروه های آزمایشی و حتی پذیرفته شدن در شهر و دانشگاهی که کوچک ترین علاقه ای به آن ندارند می توانند با توجه به علاقه مندی خود یکی از کد رشته محل های بدون کنکور را برای تحصیل و گذراندن دوران دانشگاه خود انتخاب کنند. در حال حاضر دانشگاه های بدون کنکور در تمامی شهرها و همین طور پایتخت یعنی شهر تهران دیده می شود. به دلیل استقبال شمار زیادی از افراد و متقاضیان از تحصیل در دانشگاه های بدون کنکور تهران موضوع مقاله حاضر را به بحث در رابطه با دانشگاه های بدون کنکور تهران اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با دانشگاه های بدون کنکور تهران به دست آورید.

دانشگاه های بدون آزمون پیام نور تهران

ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از دانشگاه های بدون کنکور تهران گزینه ای بسیار مناسب و واقعاً عالی برای کارمندان و شاغلینی است که در جستجوی ادامه تحصیل به آسان ترین و بهترین شکل ممکن هستند. این دانشگاه مهم نیمه دولتی با ایجاد فرصتی در کلیه مقاطع و دوره های تحصیلی به غیر از دکتری به حمایت از افرادی می پردازند که با داشتن زمان کم به دنبال ادامه تحصیل و اخذ مدرک دانشگاهی هستند. دانشگاه های پیام نور استان تهران به عنوان دانشگاه های بدون کنکور تهران در طی سال های اخیر دانشجویانی را در مقاطع مختلف ارشد و کارشناسی جذب و پذیرش کرده است که پذیرش دانشجویان ارشد در این دانشگاه ها تحت عنوان پذیرش فراگیر دانشگاه پیام نور مطرح می شود. باید عرض کنیم که این دانشگاه های بدون کنکور تهران تنها در رشته های غیرپزشکی اقدام به جذب و گزینش دانشجو در سیل زیادی از رشته های تحصیلی می کند و مبلغی که هر دانشجو در قالب شهریه پرداخت می کند هیچ تفاوتی با شهریه دانشجویان پذیرفته شده در این قبیل از دانشگاه های بدون کنکور تهران یعنی دانشگاه های پیام نور به صورت با آزمون ندارد. در زیر به ذکر شماری از دانشگاه های پیام نور استان تهران برای شما می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل دانشگاه های پیام نور استان تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

ردیف

اسامی دانشگاه های پیام نور استان تهران

1

استان تهران دانشگاه های پیام نور استان تهران مرکز تهران جنوب

2

استان تهران دانشگاه های پیام نور استان تهران مرکز پاکدشت

3

استان تهران دانشگاه های پیام نور استان تهران مرکز دماوند

4

استان تهران دانشگاه های پیام نور استان تهران مرکز حسن آباد

5

استان تهران دانشگاه های پیام نور استان تهران مرکز شهریار

6

استان تهران دانشگاه های پیام نور استان تهران واحد ری

دانشگاه بدون آزمون آزاد تهران

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان معتبرترین دانشگاه ایران بر اساس سیستم دریافت شهریه از متقاضیان و دانشجویان کار خود را آغاز کرده و شکل گرفته است. دانشگاه آزاد نیز یکی دیگر از دانشگاه های بدون کنکور تهران است که بعد از دانشگاه های سراسری این شهر مهم ترین گزینه انتخابی برای تحصیل پایتخت نشینان و داوطلبان ساکن شهرهای دیگر در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به حساب می آید. در ادامه شماری از دانشگاه های آزاد بدون کنکور استان تهران را خدمت شما ذکر می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل دانشگاه های آزاد بدون کنکور استان تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

لیست دانشگاه های آزاد بدون کنکور تهران

واحد پردیس

واحد پرند

واحد تهران جنوب

واحد تهران غرب

واحد اسلامشهر

واحد تهران مرکزی

واحد تهران شمال

 

دانشگاه های بدون آزمون غیرانتفاعی تهران

دانشگاه های غیرانتفاعی استان تهران تحت عنوان دانشگاه های نیمه دولتی از جمله دانشگاه هایی هستند که دانشجویان با پرداخت شهریه در آن مشغول به ادامه تحصیل می شوند. در طی سال های گذشته تاکنون با بالا رفتن آمار متقاضیان ورود به این قبیل از دانشگاه ها امکان تحصیل دانشجویان بدون شرکت در کنکور سراسری مؤسسات آموزش عالی در دانشگاه های غیرانتفاعی و همین طور دانشگاه های غیرانتفاعی استان تهران فراهم شده است. در ادامه به ذکر لیست شماری از دانشگاه های غیرانتفاعی استان تهران برای شما می پردازیم. برای اطلاع از لیست کلیه دانشگاه های بدون آزمون غیرانتفاعی استان تهران با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

ردیف

دانشگاه های غیرانتفاعی بدون آزمون تهران

1

استان تهران  مؤسسه غیرانتفاعی   آل طه (ویژه خواهران)  تهران

2

استان تهران  مؤسسه غیرانتفاعی   مجازی نور طوبی  تهران

3

استان تهران  مؤسسه غیرانتفاعی   مجازی فاران مهردانش  تهران

4

استان تهران  مؤسسه غیرانتفاعی   معماری و هنر پارس  تهران

در پایان مقاله دانشگاه های بدون کنکور تهران پیشنهاد می‌کنیم به مقاله بدون کنکور 98 هم سر بزنید.
برای کسب آگاهی در مورد دانشگاه های بدون کنکور تهران و دانشگاه هایی که رشته ی مورد علاقه تان را ارائه می دهند، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *