آیدانیتو > خرید خدمت
خرید سربازی

خرید خدمت

آیا خرید خدمت در سال 98 امکان پذیر است؟

سربازی از مراحلی است که در سن 18 سالگی پسران را به چالش می کشد، در واقع در قانون جمهوری اسلامی ایران خدمت سربازی برای تمامی پسران از سن 18 سالگی واجب می شود و برای ادامه تحصیل و… داوطلبان باید تکلیف نظام وظیفه ی خود را مشخص کنند.نظام وظیفه  تکلیفی بر دوش تمامی مشمولان و مردان ایران و حتی سایر کشورها است، ولی برخی از مواقع افراد با توجه به شراط خاص خود می توانند از کسری و معافیت ها بهره مند شوند. آیا خرید خدمت در سال 98 امکان پذیر است؟ در مقاله پیش رو قصد داریم این مسئله را مورد بررسی قرار دهیم. به مشمولان خدمت توصیه می کنیم تا انتهای مقاله خرید خدمت با ما همراه باشند. برای سکب اطلاعات بیشتر به صفحه مشاوره نظام وظیفه تلفنی مراجعه کنید.

سربازی در ایران

لازم است قبل از عنوان خرید خدمت به موضوع سربازی در ایران بپردازیم که آیا خرید خدمت سربازی برای تمام مشمولان امکان پذیر است؟ سربازی کشورهای مختلف به شیوه ها و قوانین متفاوت برگذار می شود. در برخی از کشور ها مدت زمان سربازی بیشتر و کمتر از ایران و در برخی اجباری و در برخی دیگر اختیاری است. سربازی در ایران دوره ای 21 ماهه است که برای تمامی مشمولان اجباری می باشد. به طوری که عدم انجام خدمت محدودیت هایی برای افراد ایجاد می کند، برخی از افراد می توانند با خرید سربازی کارت معافیت دریافت کنند و شامل این محدودیت های گفته شده نشوند. در ادامه ی مقاله خرید خدمت سربازی ، شرایط کلی خرید خدمت را ذکر خواهیم کرد.
دوستان عزیز دقت کنید که شرایط ذکر شده، مربوط به سال 97 می باشند و در سال 98، قوانین نظام وظیفه در این زمینه تغییر کرده است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از وضعیت نظام وظیفه خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط خرید خدمت نظام وظیفه در سال 97

مهم ترین نکته ای که در خرید خدمت نظام وظیفه مشمولان بررسی می شد، غیبت در سربازی آنان است. مشمولان باید دارای 8 سال غیبت در امر سربازی می شدند تا می توانستند در صورت دارا بودن سایر شرایط، خدمت سربازی خود را خریداری کنند.

شرایط خرید خدمت سربازی برای سربازان فراری در سال 97

همان طور که گفته شد، شرط اصلی خرید خدمت سربازی غیبت 8 ساله می باشد. مدت زمان غیبت 8 ساله در سال 97 تا پایان 97/11/29 بررسی شد. مشمولانی که غیبت کمتر از 8 سال داشتند، نمی توانستند از این طرح استفاده کنند. اما در سال 98، قوانین مرتبط با خرید خدمت سربازی تغییر یافت، بنابراین متقاضیان خرید، بایستی به گزینه های دیگری مانند کسری خدمت سربازی، اخذ معافیت و … فکر کنند. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه قوانین نظام وظیفه در سال 98 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

قیمت خرید سربازی در سال 97

با شرایط خرید خدمت سربازی آشنا شدید. قیمت خرید خدمت سربازی در سال 97 با توجه به تحصیلات مشمولان متفاوت بود و در واقع هر چه عنوان مدرک تحصیلی بالاتر می رفت، مبلغ پرداختی بیشتر می شد. اما با توجه به اینکه در سال 98 قوانین نظام وظیفه تغییر یافته اند، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط اخذ کسری خدمت، امریه سربازی و… با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه خرید خدمت سربازی در سال 97

در سال 97 داوطلبانی که از شرایط گفته شده برخوردار بودند با مراجعه به دفاتر خدمات نیروی انتظامی (پلیس +10) و خرید دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی مدارک مورد نیاز را تکمیل و مجدداً به پلیس +10 مراجعه می نمودند. اما با توجه به اینکه در سال 98، قوانین نظام وظیفه دستخوش تغییرات شده اند، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی در این زمینه، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خرید خدمت فرزندان ایثارگران در سال 97

در حال حاضر با موضوع قانون خرید خدمت ایثارگران (فرزندان ایثارگر) رو به رو هستیم. مسئله ای که برای مشمولان خدمت به یک سؤال و ابهام تبدیل شده است. آیا خرید خدمت سربازی فرزندان ایثارگر انجام پذیر است؟ باید بگوییم در حال حاضر خرید خدمت سربازی ایثارگران یک طرح قابل اجرا است که در مراحل تأیید و تصویب است. بنابراین در حال حاضر در حال اجرا نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله خرید خدمت ایثارگران مراجعه کنید. در صورت داشتن هر گونه سؤال پیرامون نظام وظیفه با مشاوران آیدانیتو در تماس باشید.

5 دیدگاه در “خرید خدمت

  1. افشین گفت:

    سلام خسته نباشید.
    اگر بیش از 8 سال (12 سال) غیبت داشته باشم و مدرک تحصیلیم دکتری باشه و متاهل هم باشم آیا قیمت خرید سربازی برای من با این شرایط فرق میکنه؟؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله برای خرید خدمت در مقطع دکتری در صورتی که 8 سال غیبت داشته باشید، بایستی مبلغ 40 میلیون بپردازید که بابت هرسال اضافه، 10% به این مبلغ اضافه میشود. برای تأهل 5% تخفیف و شرایط ویژه ای مانند دریافت وام در نظر گرفته می شود.

  2. مانی گفت:

    چرا هر چی مدرک تحضیلی میره بالاتر خرید خدمت گرون تر میشه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      به این دلیل که با افزایش سطح تحصیلات، پیش بینی می شود که سطح رفاه زندگی نیز افزایش یابد! به همین دلیل معمولا قیمت خرید خدمت نیز افزایش می یابد.

  3. Hamid گفت:

    سلام من تازه دیپلم گرفتم راهی به غیراز هشت سال غیب برای خرید معافیت هس؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *