آیدانیتو > خرید بیمه سربازی
خرید سربازی

خرید بیمه سربازی






خرید بیمه سربازی

سربازی بخشی از زندگی پسران است که مهم ترین و بزرگ ترین دغدغه آن ها را تشکیل می دهد. اما با ورود به دوران سربازی امکانات و شرایطی نیز مانند بیمه سربازی، حقوق و … نیز به سربازان تعلق می گیرد. اما با توجه به ناچیز بودن حقوق سربازان و سایر شرایط، برخی از مشمولان ترجیح می دهند از هر طریقی خدمت سربازی را لغو و یا به تاخیر بیاندازند.
در این مقاله راجع به جزئیات خرید بیمه سربازی ، مراحل خرید بیمه خدمت سربازی و دیگر جزئیات آن صحبت می کنیم. بنابراین اگر قصد دارید پس از بازنشستگی از بیمه سربازی استفاده کنید، لازم است مقاله خرید بیمه سربازی را به طور کامل مطالعه کنید.

خرید بیمه خدمت سربازی

متقاضیانی که بیمه شده ی سازمان تأمین اجتماعی هستند، می توانند در خواست خرید بیمه سربازی 97 داشته باشند. اما آیا می توان بیمه خدمت سربازی را به صورت اقساطی خرید؟ هزینه و ما به التفاوت خرید بیمه خدمت به چه صورتی است؟ در ادامه با تمامی این سؤالات آشنا خواهید شد.

خرید بیمه سربازی 97

در واقع میزان هزینه بیمه سربازی به حقوق دریافتی سربازان در دوران خدمت سربازی بستگی دارد و در نهایت با توجه به پرداخت ما به التفاوت خدمت سربازی، دو سال کامل بیمه به اشخاص ارائه می شود. بنابراین سربازانی که در قوانین جدید نظام وظیفه ( 21 ماه سربازی ) خدمت خود را انجام می دهند، باید در هنگام پرداخت حق بیمه، دو سال کامل را در نظر بگیرند.

مراحل خرید بیمه خدمت سربازی

متقاضیان عزیز برای خرید بیمه خدمت باید به سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند و بعد از ثبت در خواست خود و تشکیل شدن کمیسیون برای تعیین مبلغ پرداختی، هزینه قابل پرداخت مشخص شده را پرداخت کنند. پس از واریز وجه و ثبت درخواست، بیمه به فرد تعلق می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه (فرایند اقدام برای خرید خدمت سربازی خود ) می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خرید بیمه

لازم به ذکر است که خرید بیمه خدمت سربازی به صورت اقساطی نیز امکان پذیر است و سازمان تأمین اجتماعی مبلغ مشخص شده برای خرید بیمه را در 12 قسط از متقاضی دریافت می کند.
پیشنهاد می کنیم بعد از خرید بیمه سربازی ، مقاله کسری خدمت سربازی را نیز مطالعه کنید.

مراحل خرید بیمه خدمت سربازی را می توانید از مشاوران آیدانیتو به صورت کامل و دقیق جویا شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *