انتخاب رشته ریاضی و فیزیک, انتخاب رشته کنکور

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی علوم کامپیوتر آزاد 98





حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی علوم کامپیوتر آزاد 98

در این مقاله به موضوع حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی علوم کامپیوتر آزاد 98 خواهیم پرداخت. رشته علوم کامپیوتر در واقع پلی میان علم کامپیوتر و ریاضی است که به هدف دستیابی به الگوریتم های کارآمد می پردازد. اما بهتر است قبل از انتخاب رشته راجع به رشته مورد نظر خود اطلاعات کامل به دست آورید. به عنوان مثال شناخت کامل رشته و اطلاع از حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی علوم کامپیوتر آزاد 98 دو عامل مهم در موفقیت شما در انتخاب رشته محسوب می شود. شما عزیزان علاقه مند به رشته علوم کامپیوتر می توانید با مطالعه مقاله حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی علوم کامپیوتر آزاد 98 راجع به محدوده درصدهای قابل قبول در واحد های ارائه دهنده دانشگاه آزاد و رتبه و تراز قبولی آن ها اطلاعات جامعی به دست آورید. همراه ما باشید. رشته علوم کامپیوتر در زیرگروه 1 رشته ریاضی و فنی قرار گرفته است و به همین دلیل ضرایب دروس تخصصی رشته علوم کامپیوتر همانند سایر دروس زیر گروه 1 به شکل زیر است:
نام درسضریب
ریاضی4
فیزیک3
شیمی2

 

قبولی در رشته علوم کامپیوتر آزاد

دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو تراز داوطلبان را مورد بررسی قرار می دهد و با توجه به اینکه واحدهای دانشگاه آزاد دارای سطح علمی مختلف هستند، پس مسلماً رتبه و درصد قبولی در هر واحد متفاوت است. سطح علمی، قدمت، تعداد مقالات و … از جمله معیارهایی هستند که در رتبه بندی دانشگاه ها تأثیرگذار است. به عنوان مثال واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به عنوان برترین واحد دانشگاه آزاد شناخته می شود. مثلاً رتبه های قبولی در این دانشگاه با ساییر دانشگاه های پذیرنده علوم کامپیوتر از جمله واحد فیروزکوه متفاوت است. بنابراین در مقاله حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی علوم کامپیوتر آزاد 98، با توجه به سطح بندی دانشگاه ها، رتبه و محدوده درصدهای قبولی را مشخص خواهیم کرد.

درصدهای قبولی دروس علوم کامپیوتر دانشگاه آزاد

در این مبحث درصدهای قابل قبول دروس مشخص می شود. همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، ضریب درس ریاضی 4 است، بنابراین ارزش و تأثیر درس ریاضی بیش از سایر دروس تخصصی و عمومی است. داوطلبی که در دروس تخصصی به خصوص درس ریاضی تمرکز بیشتری کند و درصدهای بالاتری بزند، موفق تر خواهد بود. و اما در ادامه درصدهای قابل قبول در هر یک از سطح های واحد دانشگاه آزاد را به صورت مجزا مشاهده خواهید کرد.
محدوده درصدهای دروس قابل قبول
نام درسمحدوده قبولیدر دانشگاه سطح 1در دانشگاه سطح 2
زبان و ادبیات فارسی10-3015-3010-15
زبان عربی10-3015-3010-15
فرهنگ و معارف اسلامی10-3015-3010-15
زبان های خارجی10-2515-2510-12
ریاضی5-1510-155-9
فیزیک5-1510-155-10
شیمی5-1510-155-10

 

رتبه قبولی علوم کامپیوتر دانشگاه آزاد

در این مبحث از مقاله حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی علوم کامپیوتر آزاد 98، شما را از محدوده قبولی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد مطلع خواهیم کرد.
محدوده رتبه قبولی
محدوده رتبه قبولی علوم کامپیوترمحدوده رتبه قبولی در سطح 1 دانشگاه آزادمحدوده رتبه قبولی در سطح 2 دانشگاه آزاد
30561-10800030561-4000070125-108000
  داوطلبان عزیز توجه کنید که رتبه های قبولی در هر سال ممکن است متفاوت باشد. این مسئله با توجه به تعداد شرکت کننده ها، تغییرات ایجاد شده در ظرفیت دانشگاه ها ممکن است باعث کاهش و یا افزایش آخرین رتبه قبولی دانشگاه ها شود. بنابراین در هنگام استفاده از آخرین رتبه قبولی دانشگاه ها، ظرفیت دانشگاه مورد نظر را در سال گذشته و سال 98 مشخص کنید. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی علوم کامپیوتر آزاد 98 مقاله لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 98 را مطالعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال پیرامون انتخاب رشته علوم کامپیوتر مانند حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی علوم کامپیوتر آزاد 98 با مشاوره حرفه ای و توانمند آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *