ثبت نام آزمون ارشد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 از تاریخ 16 آذر شروع شده است و متقاضیان با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی خود می توانند در آن ثبت نام کنند. برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 نیازمند اطلاع از زمان و نحوه ی ثبت نام کنکور ارشد سراسری 98، شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 و زمان برگزاری آزمون ارشد سراسری 98 و نیز تاریخ اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 هستید. ما برای داوطلبانی که قصد دارند ارشد شرکت کنند اما نمیخواهند کنکور دهند یک پیشنهاد داریم تا کارشناسی ارشد بدون کنکور را بخوانند روی لینک آبی کلیک کنید تا بدانید.

زمان و نحوه ثبت نام کنکور ارشد سراسری 98

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 از روز 97/09/16 شروع شده و تا روز 97/09/25 ادامه دارد. نحوه ی ثبت نام کنکور ارشد سراسری 98 از طریق سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد و متقاضیان باید به صورت اینترنتی در بخش ثبت نام آزمون سایت سازمان سنجش، نسبت به ثبت درج اطلاعات خود اقدام کنند. متقاضیان باید به زمان ثبت نام کنکور ارشد سراسری 98 که از 16 آذر است، توجه داشته باشند و در صورتی که از ثبت نام جا بمانند، امکان تمدید ثبت نام کنکور ارشد سراسری 98 مشخص نخواهد بود.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 مقررات مربوط به شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات مربوط به نظام وظیفه برای داوطلبان مرد، شرایط مربوط به اتباع غیر ایرانی و نیز امتیازات مربوط به ایثارگران و رزمندگان را برای پذیرش در دانشگاه دربر می گیرد. کسانی که واجد این شرایط باشند، می توانند در دو رشته ی متفاوت ثبت نام کنند.

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

مقصد شما کنکور ارشد 98 و قبولی در آن است. هدف شما مطلوب و امکان دست یابی به آن آسان است. به همین سبب ابتدا بر چند و چون ثبت نام کنکور ارشد 98 از طریق دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 از سایت سازمان سنجش، مطلع شوید.

لیست رشته های آزمون کارشناسی ارشد 98

لیست رشته های آزمون کارشناسی ارشد 98 در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 در جدول شماره 2 درج شده است و شما می توانید از لیست رشته ها مطلع شوید.

زمان برگزاری آزمون ارشد سراسری 98

زمان برگزاری آزمون ارشد سراسری 98 روزهای پنج شنبه 5 اردیبهشت و جمعه 6 اردیبهشت است که از روز دوم اردیبهشت تا روز چهارم اردیبهشت باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد سراسری 98

برای دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد سراسری 98 متقاضیان می بایست از روز دوم اردیبهشت تا چهارم اردیبهشت به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید و پرینت کارت ورود به جلسه را تهیه کنید. همراه با پرینت کارت ورود به جلسه، برگ راهنمای شرکت در آزمون نیز قابل پرینت است که در آن ضوابط آزمون درج شده است.

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 بر اساس برنامه زمانی مقرر از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود و کسانی که مجاز به انتخاب رشته شوند، می توانند برای پذیرش در رشته محل دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به غیر از دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته اقدام نمایند.
در این مقاله به بررسی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بزنید. 
اگر سوالی در زمینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *