آیدانیتو > ثبت نام کتاب درسی پایه اول ابتدایی تا ششم ابتدایی 1401-1400
مدرسه

ثبت نام کتاب درسی پایه اول ابتدایی تا ششم ابتدایی 1401-1400

ثبت نام کتاب درسی ابتدایی

ثبت نام کتاب درسی پایه اول ابتدایی تا ششم ابتدایی 1400

در این مقاله به موضوع ثبت نام کتاب درسی پایه اول تا ششم ابتدایی 1400 خواهیم پرداخت. دانش آموزان عزیز و اولیای محترم در مقاله ثبت نام کتاب درسی پایه اول تا ششم ابتدایی با روش های ثبت نام کتاب درسی و نکات حائز اهمیت هنگام ثبت نام آشنا خواهند شد.

روش های ثبت نام کتاب درسی پایه اول تا ششم ابتدایی

اولیا و دانش آموزان عزیز پایه اول تا ششم ابتدایی برای تهیه کتاب باید به یکی از روش های زیر عمل کنند:
  • ثبت نام انفرادی
  • ثبت نام گروهی
در ثبت نام انفرادی دانش آموزان و یا والدین آنها به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه می کنند و با کلیک بر روی گزینه “ورودی دانش آموزان” و وارد کردن کد ملی به عنوان شناسه کاربردی و شماره سریال شش رقمی شناسنامه وارد سامانه می شوند و با مشاهده و تأیید اطلاعات درج شده و درج اطلاعات و شماره تماس و در نهایت پرداخت هزینه کتاب های درسی ثبت نام خود را انجام می دهند. دانش آموزان و اولیای گرامی برای اطلاع از مراحل و چگونگی ثبت نام در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به مقاله ” ثبت نام کتاب درسی ” مراجعه کنند.
ثبت نام گروهی توسط مدرسه انجام می شود و دانش آموزان در هر دو روش ثبت نام، کتاب های خود را از مدرسه محل تحصیل دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید که در صورت انتقال محل سکونت و تغییر مدرسه، در صورتی که ثبت نام در مدرسه جدید انجام شود، سامانه به صورت خودکار اطلاعات سفارشی را به روز رسانی می کند و کتاب های دانش آموز در مدرسه جدید تحویل می شود، توجه داشته باشید که زمان توزیع کتاب از مدارس به دانش آموزان در  روز اول سال تحصیلی انجام می شود. بنابراین دانش آموزانی که به صورت انفرادی ثبت نام کرده اند، نیز باید برای تحویل کتاب ها به مدارس محل تحصیل خود مراجعه کنند. از مقاله آخرین تراز قبولی پرستاری آزاد دیدن نمائید.

زمان ثبت نام کتب درسی

ثبت نام کتاب درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی از 22 فروردین در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی آغاز می شود و ثبت نام تا 22 خرداد ادامه خواهد داشت. ثبت نام کتاب درسی پایه اول نیز بعد از انجام ثبت نام در مدرسه از 6 تیر تا 9 شهریور انجام می شود. داوطلبان عزیز میتوانند از جزئیات ثبت نام سایر دوره ها نیز مطلع شوند برای این منظور به مقاله ثبت نام کتاب درسی کاردانش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *