آیدانیتو > ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری 98
بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پردیس, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور سراسری, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور شبانه, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی, شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی, کارشناسی بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری 98





ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری 98

در این مقاله به موضوع ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری 98 پرداخته ایم. مهندسی نقشه برداری در گروه آزمایشی ریاضی قرار دارد و داوطلبانی که قصد شرکت در رشته مهندسی نقشه برداری 98 را دارند، می توانند با مطالعه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری 98 از جزئیات و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام مطلع شوند. از این رو پیشنهاد می کنیم در این مقاله همراه ما باشید.

دانشگاه های پذیرنده کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری

در حال حاضر دانشگاه هایی که بدون کنکور رشته نقشه برداری را پذیرش می کنند اعلام نشده است. اما با توجه به سال های گذشته، می توان گفت تعداد دانشگاه های ارائه دهنده رشته نقشه برداری محدود است و مؤسسات غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور و آزاد در تعداد محدودی از دانشگاه های خود این رشته را پذیرش کردند. داوطلبانی که قصد شرکت در رشته نقشه برداری را دارند، منتظر دفترچه انتخاب رشته دوره های مختلف شوند تا از دانشگاه های پذیرنده نقشه برداری مطلع شوند.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری 98 در دو نوبت انجام می شود، اولین نوبت که در نیمسال اول (مهرماه) است، در تمام طول سال ثبت نام و انتخاب رشته آن انجام می شود و داوطلبانی که در ثبت نام و انتخاب رشته پذیرفته شوند، از مهرماه سال 98 وارد دانشگاه می شوند. دومین نوبت در نیمسال دوم (بهمن ماه) است. در آذر و یا دی ماه ثبت نام و انتخاب رشته آن انجام می شود و داوطلبانی که پذیرفته شوند، از بهمن وارد دانشگاه می شوند.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری

داوطلبان عزیز توجه کنند که هر داوطلب می تواند در یک گروه آزمایشی اصلی (ریاضی) و دو گروه دیگر زبان و هنر انتخاب رشته کنند و داوطلبان علاقه مند به رشته نقشه برداری اولویت انتخاب های خود را به رشته نقشه برداری اختصاص می دهند. داوطلبان نقشه برداری آزاد با مراجعه به سایت اینترنتی azmoon.org و سایر دانشگاه ها، وب سایت sanjesh.org انتخاب رشته خود را انجام می دهند. داوطلبان دانشگاه سراسری و پیام نور و غیر انتفاعی در صورتی که ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری 98 را به پایان رساندند و شماره پرونده (7 رقمی) و شماره پیگیری (16 رقمی) را دریافت کردند و سپس متوجه خطا در اطلاعات وارد شده شدند، باید به بخش ویرایش مراجعه کنند. البته مهلت ویرایش محدود است. بنابراین توجه کنید که در مهلت داده شده نسبت به صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. اما آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری 98 دانشگاه آزاد را دارند، توجه کنند امکان ویرایش برای آن ها موجود نیست و بنابراین باید در زمان ورود اطلاعات نهایت دقت را به کار گیرند.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری

داشتن دیپلم چهارساله متوسطه نظام قدیم و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 98/10/30 و یا داشتن مدرک کاردانی از شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری 98 است. علاوه بر این داوطلبان مرد باید از نظر نظام وظیفه منعی برای تحصیل نداشته باشند و در صورت غیبت حق تحصیل نخواهند داشت. داوطلبان عزیز می توانند بعد از مطالعه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری 98 مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور 98 را مورد مطالعه قرار دهند. مشاوران آیدانیتو می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ، اطلاعات جامع و دقیقی را در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور، نظام وظیفه و …،  با توجه به سوابق تحصیلی تان، در اختیارتان قرار دهند.  با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


2 دیدگاه در “ثبت نام کارشناسی بدون کنکور نقشه برداری 98

  1. الهه باباپور گفت:

    با سلام
    بنده ساکن شهر بجنورد در استان خراسان شمالی هسام و شاغل میباشم.
    مایل به تحصیل در رشته نقشه برداری میباشم.
    شما میتونید کمکم کنید.
    خودم مدرک کارشناسی عمران عمران و کارشناسی ارشد عمران زلزله را دارم ولی برای محل کارم نیاز به مدرک تحصیلی نقشه برداری دارم.

  2. علی گفت:

    باسلام و خسته نباشید من دیپلم تاسیسات دارم میخواستم بدونم با دیپلم تاسیسات میشه ادامه تحصیل در رشته نقشه برداری داد البته با معدل بالای 14از رشته ای که خوندم خوشم نمیاد میخواستم بدونم میشه در این رشته ادامه تحصیل داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *