آیدانیتو > ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن
کارشناسی بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن

در این مقاله به موضوع ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن خواهیم پرداخت.

با توجه به اینکه پذیرش بدون کنکور در تمامی دوره ها و دانشگاه ها انجام پذیر است، رشته معدن که با محدودیت تعداد دانشگاه های ارائه دهنده رو به روست در کدام دانشگاه ها ارائه می شود و زمان و شیوه ی ثبت نام و پذیرش به چه صورت است. با مطالعه مقاله ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن از این نکات مطلع خواهید شد. همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن

در دانشگاه سراسری در یک مرحله پذیرش بدون کنکور انجام می شود و مرحله دوم در واقع تکمیل ظرفیت بدون کنکور محسوب می شود.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن سراسری از تاریخ 15 مرداد 97 آغاز و تا 24 مرداد ادامه خواهد داشت. اما زمان ثبت نام در مرحله اول ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن آزاد، 20 مردادماه است.

دانشگاه آزاد هم در نیمسال اول و هم در نیمسال دوم پذیرش بدون کنکور دارد که بعد از هر مرحله شاهد تکمیل ظرفیت نیز هستیم. معمولاً تکمیل ظرفیت بدون کنکور بعد از اعلام نتایج اولیه انجام می شود.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن به صورت اینترنتی و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام انجم می شود. داوطلبان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن سراسری با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 22 هزار تومان می توانند 150 انتخاب داشته باشند که اولویت بندی انتخاب های درج شده در این مرحله اهمیت ویژه ای دارد، دانشگاه های مجاز به انتخاب رشته معدن سراسری در دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی که باید با توجه به سطح علمی انتخاب شوند. داوطلبان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن آزاد با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org و پرداخت مبلغ 40 هزار تومان مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته خواهند شد، تعداد انتخاب مجاز داوطلبان آزاد 20 کد رشته/محل است که در این دانشگاه نیز اولویت بندی انتخاب ها اهمیت دارد.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن

همان  طور که گفته شد معیار پذیرش بدون کنکور سوابق تحصیلی داوطلبان است، اما برای ثبت نام و انتخاب رشته باید از شرایط لازم برخوردار باشید. در ادامه شما را با برخی از شرایط مهم و ضروری آشنا خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با برخی از شرایط مهم و ضروری آشنا خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید دفترچه مربوطه را از وب سایت دانشگاه مورد نظر دانلود و مطالعه کنید.

مهم ترین شرط ثبت نام، برخورداری از مدرک لازم است. این مدارک شامل پیش دانشگاهی نظام جدید، دیپلم نظام قدیم، مدرک کاردانی ناپیوسته دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی، کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای است. داوطلبان باید یکی از مدارک گفته شده را داشته باشند.

اما شرط حائز اهمیت دیگر در خصوص شرکت کنندگان مرد است، داوطلبانی که شامل غیبت در سربازی هستند مجاز به ادامه تحصیل نیستند و باید از مدرک معافی و یا پایان خدمت و … برخوردار باشند. برای کسب اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور را مطالعه کنید. همچنین می توانید سؤالات خود را با مشاوران آیدانیتو مطرح کنید.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور معدن مقاله لیست دانشگاه های بدون کنکور کارشناسی معدن 97 را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *