دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر





 
ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر به عنوان یکی از دانشگاه های دولتی ایران در ردیف بهترین ها قرار دارد. دانشگاهی سطح بالا که در سال تحصیلی 1392 به عنوان پنج دانشگاه برتر در ایران به اهالی درس و دانشگاه معرفی شد. دانشگاه خواجه نصیر طوسی به علت داشتن رتبه بالا در میان سایر دانشگاه های کشور در هر سال تحصیلی افراد زیادی را برای تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی به سمت خود می کشاند. این مرکز دانشگاهی به استناد آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان در مقطع تحصیل دکتری از بین دانشجویان فارغ  التحصیل و دانشجویان نیمسال آخر این دانشگاه و سایر دانشگاه های دولتی دانشجویانی را به تعداد محدود جذب می کند. کلیه متقاضیان و افراد خواستار تحصیل دکتری بدون کنکور دانشگاه خواجه نصیر در صورت برخورداری از شرایط از پیش تعیین شده از طرف مسئولین دانشگاه امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر و بارگذاری مدارک را درخواستی را در سایت مربوط به این دانشگاه دارند. در این مطلب جامع و کامل به بحث در مورد ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات موثق و دقیقی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر به دست آورید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون خواجه نصیر

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر در سال 98 تا اواخر فروردین ماه ادامه داشت. جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید تا به اطلاعات مورد نظر خود در این باره دست پیدا کنید.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون خواجه نصیر

کلیه متقاضیان و افراد داوطلب ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر می توانند به وسیله ورود به سامانه جامع دانشگاهی گلستان اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون خواجه نصیر نمایند. هر داوطلب پس از ورود به این سامانه باید اقدام به وارد کردن اطلاعات و همین طور بارگزاری مدارک خواستی در محل های پیش بینی شده در سایت نمایند.

 

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون خواجه نصیر

تمامی دانشجویان و افراد دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های روزانه با داشتن شرایطی خاص و ویژه می توانند اقدامات لازم را برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر انجام دهند و درخواست پذیرش خود را به این دانشگاه معتبر تقدیم کنند.

  • داشتن گواهی نامه کارشناسی ارشد با معدل کل حداقل 17( البته بدون در نظر گرفتن نمره پایان نامه)
  • هیچ یک از دانش آموختگان دانشگاه های خارج از ایران امکان ارائه درخواست پذیرش از این طریق را ندارند.
  • سپری شدن حداکثر دو سال از تاریخ فارغ التحصیلی فرد
  • داشتن مدرک کارشناسی پیوسته با معدل حداقل شانزده
  • به دست آوردن امتیازی قابل قبول از فعالیت مختلف پژوهشی و آموزشی از کمیته های پذیرش و تخصصی

برای کسب اطلاعاتی دقیق تر و آشنایی کامل با شرایط اختصاصی و عمومی در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر با مشاوران تحصیلی برجسته آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون خواجه نصیر

هر یک از دانشجویان و یا افراد دانش آموخته برای انجام ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر در ابتدای اقدام به ثبت نام موظف به تهیه کردن شماری از مدارک مهم و ضروری هستند در این بخش از مقاله پیش رو شما را با شماری از مدارک معرفی شده آشنا می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل و دقیق مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون خواجه نصیر کافیست گوشی تلفن را بردارید و با مشاوران تحصیلی تماس حاصل فرمایید.

  • کارت ملی فرد داوطلب
  • ارائه گواهی فراغت از تحصیل در دوره کارشناسی
  • تحویل چکیده پایان نامه دوره کارشناسی
  • واریز مبلغ هشتاد هزار تومان به عنوان هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی

در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به ثبت نام بدون کنکور دکتری 98 بزنید.
اگر سؤالی درباره ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *