آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز

دانشگاه تبریز از جمله دانشگاه های دولتی است که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات وفناوری اداره می شود که در شهر تبریز احداث شده است. دانشگاهی شامل 22 دانشکده که در مجموع دارای 29 مجتمع آموزشی و قطب علمی است جالب است بدانید که دانشگاه تبریز در سال 1326 هجری شمسی تحت عنوان دومین دانشگاه قدیمی کشور بعد از دانشگاه تهران تأسیس گردید و حتی عنوان بزرگ ترین مرکز علمی در شمال غرب ایران را از آن خود کرده است. این مرکز دانشگاهی بر طبق آیین نامه پذیرش بدون کنکور دانشجویان دارای استعداد درخشان در مقطع دکتری از افراد واجد شرایط برای ادامه تحصیل در مقطع عالی دکتری ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز را به عمل می آورد. از این رو در این مقاله به بحث در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز برای شما دوستان می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات موثقی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز به دست آورید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز

ثبت نام هر داوطلب در دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز تحت شرایطی خاص برای وی صورت می گیرد. در زیر به شماری از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز برای شما دوستان عزیز اشاره می کنیم. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • کلیه دانشجویان متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه فارغ التحصیل گردند.
  • کلیه متقاضیان دارای گواهی کارشناسی ارشد معادل به هیچ وجه امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز را ندارند.
  • پس از ثبت نام هر داوطلب در دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز پذیرش وی در همان رشته دوره ارشد یا رشته تحصیلی مرتبط با آن به تشخیص گروه آموزشی مربوطه برای متقاضی امکان پذیر است.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز به این صورت است که هر فرد داوطلب برای ثبت نام باید مدارک خود را تا تاریخ تعیین شده توسط مسئولین دانشگاه به وسیله پست پیشتاز یا سفارشی به گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز ارسال نمایند. برای اطلاع از آدرس دقیق دانشگاه تبریز با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز

باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز در حال حاضر آغاز شده است و تمامی داوطلبان می توانند حداکثر تا اواخر اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز اقدام نمایند. برای اطلاع از زمان دقیق اتمام ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز

آیا شما داوطلب ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز از لیست رشته های مورد پذیرش در دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز اطلاع دارید؟ در صورت عدم اطلاع از رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز و نیاز به آشنایی با این رشته ها با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پذیرش بدون کنکور دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *