دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند

دانشگاه بیرجند جزء قدیمی ترین دانشگاه های قسمت شرقی ایران و قطب علمی در شهر بیرجند به شمار می رود. باید اشاره کنیم که این مرکز آموزش عالی به جز پردیس اصلی آن در شهر بیرجند پردیس های دیگری هم در چند شهر مختلف از جمله قاین، بهبندان و سربیشه دارد. این دانشگاه در سال 1354 هجری شمسی به روی افراد جویای علم گشوده شد. دانشگاه بیرجند در جهت اجرای آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعدادهای درخشان اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند از میان فارغ التحصیلان و دانشجویان ممتاز و واجد شرایط مقطع ارشد در سال تحصیلی 98 می کند.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند

در این بخش از مقاله پیش رو به ذکر شماری از مدارک لازم برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند برای شما دوستان عزیز می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • اسکن ثبت اختراع متقاضی شرکت در ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند
  • اسکن کپی کارت ملی داوطلب شرکت در ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند
  • اسکن جلد کتب ترجمه ای و تألیفی( البته در صورت وجود داشتن)

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند

کلیه دانش آموختگان و دانشجویان واجد شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند برای ثبت نام در این دوره ملزم به مراجعه به سایت talent.birjand.ac.ir و انجام کلیه فرایند ثبت نام بر اساس مندرجات سایت هستند. در ضمن انجام ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند هرگز به منزله پذیرش قطعی نیست و به هیچ وجه حقی برای متقاضی به وجود نمی آورد.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند

باید به عرض برسانیم که زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند در ابتدا تا 31 اردیبهشت ماه تعیین شده بود. اما بنا به تصمیم مسئولین امر این زمان تمدید شده و در حال حاضر ثبت نام تا اواخر نیمه اول خرداد ماه ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق اتمام ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های بدون آزمون دکتری دانشگاه بیرجند

آیا شما نیز از داوطلبان متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند هستید؟ آیا از رشته های بدون آزمون دکتری این دانشگاه مطلع هستید؟ در صورت عدم آشنایی با این رشته های دانشگاهی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

بسته های تشویقی برای پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون بیرجند

هر داوطلب در صورت ثبت نام و سپس پذیرفته شدن در دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند از بسته های تشویقی و امتیازاتی نیز بهره مند می شود. از جمله این موارد می توان به دو برابر شدن میزان ترافیک اینترنت و استفاده از تخفیف در هزینه جهت استفاده از امکانات ورزشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه بیرجند اشاره کرد.
در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه بیرجند ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *