آیدانیتو > ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس
ثبت نام کنکور

ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس

ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس

ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس

دانشگاه تربیت مدرس به عنوان یکی از دانشگاه های دارای بهترین و برجسته ترین هیأت علمی در انواع رشته های تحصیلی فعالیت پژوهشی و علمی خود را در سطحی گسترده از سال 1360 هجری شمسی شروع کرد. دانشگاهی متشکل از چندین مرکز پژوهشی، دانشکده و همین طور پژوهشکده، کارگاه و آزمایشگاه که دانشجویان بسیاری را در رشته های مختلف در خود جای داده است. دانشکده علوم زیستی، حقوق، منابع طبیعی، فناوری های نوین و حقوق تعدادی از هفده دانشکده موجود در دانشگاه تربیت مدرس هستند.

نوشته حاضر بحث ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس در دو مقطع ارائه شده در این دو دانشگاه یعنی کارشناسی ارشد و دکتری را پیش می کشد. البته از طریق رشته های بدون کنکور هم شاید بتوانید در تربیت مدرس ثبت نام کنید برای اطمینان از این موضوع با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

ثبت نام ارشد بدون آزمون تربیت مدرس

دانشگاه تربیت مدرس با هدف مهم جذب افراد نخبه و برگزیده علمی در انواع رشته های تحصیلی دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی را جهت پذیرش در دوره کارشناسی ارشد جذب و پذیرش می کند. البته این پذیرش با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی و عمومی در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس صورت می پذیرد. در ادامه به ذکر شرایط اختصاصی در نظر گرفته شده برای ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس برای شما عزیزان متقاضی این ثبت نام به طور مختصر می پردازیم.

شرایط اختصاصی ثبت نام ارشد تربیت مدرس

همان طور که پیش تر توضیح دادیم برای جذب و پذیرش داوطلبان نخبه دارای استعداد درخشان در دانشگاه تربیت مدرس شرایط اختصاصی در نظر گرفته شده است. از جمله این شرایط ورود و تحصیل در کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس می توان از مواردی همچون موارد آورده شده در یاد کرد.

  • کلیه داوطلبانی که پس از گذشت 3 سال تحصیلی ( برابر با 6 نیمسال با پاس کردن سه چهارم از واحدهای درسی با داشتن معدل حداقلی 15 در گروه 15 درصد دانشجویان هم ورودی و هم رشته خود قرار داشته باشد.
  • افرادی که موفق به کسب رتبه های بین اول تا پنجم در انواع المپیادهای علمی- دانشجویی جهت ورود به رشته تحصیلی مقطع ارشد و یا رشته ای مرتبط با آن بنا به تشخیص و صلاح دید شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم و با تحویل معرفی نامه ای از دبیرخانه المپیاد شده اند می توانند جهت ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور اقدامات لازم را صورت دهند.

جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس در دوره کارشناسی ارشد از مشاوران تحصیلی برجسته کمک بخواهید.

ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس در مقطع دکتری

دانشگاه تربیت مدرس به عنوان یکی از دانشگاه های دولتی در کشور از جمله مراکزی است که تنها در دو دوره کارشناسی ارشد و دکتری پذیرای دانشجویان است. به جز مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس در دوره دکتری نیز به صورت بدون کنکور البته برای دانشجویان نخبه و استعداد درخشان انجام می گیرد. در سال تحصیلی 98 ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس در مقطع دکتری بدون آزمون در فروردین ماه صورت گرفت.

شرایط ثبت نام تربیت مدرس در مقطع دکتری

کلیه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد مؤسسات دانشگاهی روزانه در صورت برخورداری از شرایطی خاص و ویژه برای داوطلبان و متقاضیان تحصیل بدون کنکور در مقطع دکتری امکان پذیر است. در میان مدارک معتبر لازم جهت انجام عملیات ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه تربیت مدرس می توان از وجود نداشتن هیچ گونه منع قانونی از نظر نظام وظیفه جهت ادامه تحصیل اشاره کرد.
در پایان مقاله ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس پیشنهاد می‌کنیم به مقاله ثبت نام بدون کنکور پیام نور هم سر بزنید.
برای کسب آگاهی از ثبت نام دانشگاه ترییت مدرس و دانشگاه هایی که رشته ی مورد علاقه تان را ارائه می دهند، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *