آزمون ارشد

زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 98






زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 98

دوره کارشناسی ارشد دریچه ورود به تحصیلات تکمیلی و پژوهش است. کسانی که علاقه به دانشگاه و درس دارند به دوره کارشناسی بسنده نمی کنند و مسیر تحصیلات تکمیلی را دنبال کرده و ادامه می دهند. کارشناسی ارشد یک مقطع ما بین کارشناسی و دکتری به منظور ایجاد آمادگی برای فعالیت های تحقیقاتی و علمی است. بر این اساس دوره پرطرفدار و با اهمیتی است. از جمله انتخاب های متقاضیان ورود به مقطع ارشد، ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 98 است که ما در این مطلب به بررسی زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 ، نحوه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98 و مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 97 می پردازیم و مهم ترین نکات را به اطلاع شما می رسانیم. اقدام مهم و ویژه ی دیگری که شما مخاطلب عزیز ما باید انجام دهید،

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 معمولاً در آخر پاییز و اوایل زمستان است و تا یک هفته ادامه دارد. البته امکان تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 نیز وجود دارد. هر داوطلب بر طبق علاقه حداکثر می تواند در دو کد رشته ثبت نام کند. تمامی فارغ التحصیلان مقاطع لیسانس در هر یک از رشته های علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی، کشاورزی و هنر و دامپزشکی می توانند در آزمون ورودی ارشد 98 ثبت نام کنند.  

نحوه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

نحوه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی (www.sanjesh.org) انجام می شود و داوطلبان می بایست با مراجعه به آن، دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد 98 را دانلود کنند و با خرید سریال ثبت نام آزمون ارشد 98 و پرداخت مبلغ آن ثبت نام در یک کد رشته امتحانی را انجام دهند. رشته امتحانی دوم نیز نیازمند خرید سریال ثبت نام آزمون است.

مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98

مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98 شامل موارد زیر است: 1- عکس3×4  یا 6×4 اسکن شده که دارای فرمت jpg باشد. 2- خرید سریال ثبت نام که 12 رقمی است. 3- متقاضیان دارای مشکلات جسمی، فرم مخصوص وضعیت خود را باید پر، و تحویل سازمان سنجش دهند. 4- اصل فرم معدل برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد 98 که از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. دوره های روزانه، نوبت دوم، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و مؤسسات غیر انتفاعی را در بر می گیرد.

در این مقاله به بررسی زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله منابع ارشد دانشگاه آزاد بزنید. 
اگر سوالی در زمینه زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *