آیدانیتو > ثبت شرکت در ترکیه
مهاجرت به ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه






ثبت شرکت در ترکیه

از سال های گذشته تاکنون کشور ترکیه به دلایلی همچون انجام تجارت های فی‌ما‌بین مناطقی مانند اروپا، آسیا و همچنین شرق خاورمیانه به آسانی سرمایه گذاران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب کرده است. علاوه بر این، افتتاح شرکت ها و اداره های بسیاری در اطراف شهرهای اصلی ترکیه از اهمیتی خاص برخوردار است. شمار بالایی از شرکت های مشهور و بزرگ ترکیه ای در آنکارا و استانبول قرار گرفته اند. باید به اطلاع شما دوستان برسانیم که سه روش کار در ترکیه، ثبت شرکت و همین طور خرید ملک در این کشور جهت دریافت اقامت دائم در آن پیشنهاد می گردد که هر فرد بنا به شرایط خود می تواند یکی از آن ها را برگزیند. در این مقاله، تصمیم داریم به موضوع ثبت شرکت در ترکیه بپردازیم.

ثبت شرکت در کشور ترکیه

باید بگوییم که یکی از مؤثرترین و در عین حال بهترین راه ها برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه، ثبت شرکت است. به طور کلی جهت ثبت شرکت در ترکیه دو راه پیش روی شما قرار دارد که در اینجا توضیحاتی را راجع به آن ها برای شما دوستان ارائه می کنیم.

ثبت شرکت در مناطق اروپایی ترکیه

در این روش، متقاضی اقدام به ثبت یک شرکت بازرگانی می نماید که به کمک آن اجازه انجام هر گونه فعالیت قانونی را در کشور ترکیه اخذ می کند.

ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری ترکیه

ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری بدین معناست که هر یک از شما می توانید در یکی از شهرک های صنعتی ترکیه، زمینی را با قیمت مناسب خریداری نموده و تسهیلات بسیار خوبی را نیز جهت ساخت سوله از طرف دولت اخذ نمایید. در ضمن تسهیلات ویژه جهت استخدام کارگران و کارمندان نیز به شما تعلق می گیرد. از دیگر مزایای این نوع ثبت شرکت می توان به برخورداری از معافیت های مالیاتی نیز اشاره کرد. اما دقت داشته باشید که ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری، فقط به امور صادراتی و تولیدی مربوط است و شما باید کالایی را تولید نمایید تا بتوانید از طرف دولت تسهیلات ذکر شده در بالا را دریافت نمایید.

مدارک لازم ثبت شرکت در ترکیه

در انتهای این مقاله، بر حسب نیاز شما به بیان لیست مدارکی ضروری جهت ثبت شرکت در ترکیه برای شما دوستان گرامی می پردازیم.

  • تهیه کپی از کارت های هویت رسمی مدیران شرکت تأسیس شده
  • تحویل اصل و کپی از گواهی رسمی وابستگی ( ارائه چهار کپی الزامی است)
  • ارائه دو عدد کپی از گذرنامه یک شریک خارجی در کشور ترکیه
  • آماده کردن دوکپی از گذرنامه های هر یک از سهامداران حقیقی شرکت

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ثبت شرکت در ترکیه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم نگاهی نیز به مقاله کارآفرینی در ترکیه بزنید.

اگر سوالی در زمینه ثبت شرکت در ترکیه ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *