تکمیل ظرفیت سراسری

تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی






تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی

دانشگاه غیرانتفاعی یکی از دانشگاه های غیردولتی و زیر نظر وزارت علوم می باشد. تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی نیاز به پرداخت شهریه دارد و از طرفی دیگر تحصیل در بیشتر رشته های دانشگاه غیرانتفاعی نیازی به شرکت در کنکور سراسری ندارد. پذیرش در مرحله اولیه دانشگاه غیرانتفاعی بر اساس سوابق تحصیلی است اما پذیرش تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی به صورت آزاد، بدون نیاز به شرکت در کنکور بدون بررسی سوابق تحصیلی انجام می شود.

تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی 97

بعد از اعلام نتایج پذیرفته شدگان و اتمام ثبت نام برخی از کد رشته محل های دانشگاه های غیرانتفاعی خالی می مانند. دانشگاه های غیرانتفاعی نیز اقدام به پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی می کنند تا ظرفیت های خالی مانده خود را پر کنند.

بیشتر رشته های دانشگاه غیرانتفاعی در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی نیز ارائه می شود. داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی هستند، بهتر است رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند و در زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی جهت ثبت نام اقدام کنند.

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی

در اینجا برخی از رشته های دوره تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی را نام می بریم. توجه داشته باشید که برای اطلاع از ارائه رشته مورد نظرتان بهتر است از لینک جستجو استفاده کنید و یا با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

حسابداری

کامپیوتر

شهرسازی

مهندسی برق

شیمی

روانشناسی

مدیریت

گردشگری

مشاوره

حقوق

فلسفه و عرفان اسلامی

باستان شناسی

صنایع

مهندسی پزشکی

مکانیک

عمران

مخابرات

علوم ورزشی

شیمی

علوم تربیتی

 

تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی برای تمام گروه های انسانی، ریاضی، تجربی، هنر و زبان ارائه می شود و تمام داوطلبان که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود را دریافت کرده اند، می توانند در این مرحله شرکت و تحصیل بپردازند.

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی

تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی، بعد از اتمام زمان ثبت نام پذیرفته شدگان شهریور ماه آغاز می شود، در سال های گذشته به طور معمول تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی در دهه اول مهر ماه آغاز می شود و یک مهلت طولانی برای آن در نظر گرفته می شود. ممکن است زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی تا اواخر آبان ماه نیز تمدید شود.

اگر شما مایل هستید در تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی شرکت کنید، بهتر است در روندهای نخست جهت ثبت نام اقدام کنید تا بتوانید در رشته و محل مورد نظرو علاقه تان به تحصیل بپردازید.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی به صورت اینترنتی و حضوری در دو مرحله انجام می شود. بعد از اعلام آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی، با مراجعه به سایت سنجش می توانید از رشته های ارائه شده در این مرحله با خبر شوید. لیست رشته ها از طریق لینک جستجو در دسترس قرار می گیرد. بعد از آن که رشته و محل مورد نظر خود را انتخاب کردید از دارا بودن ظرفیت مطمئن شوید. سپس هزینه ثبت نام را پرداخت کنید و با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام نهایی و حضوری به مرکز انتخابی خود مراجعه کنید.

آغاز شروع به تحصیل پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بسته به نظر واحد متفاوت است. اما به طور معمول شما می توانید بعد از ثبت نام در کلاس درس حضور یابید.
پیشنهاد میکنیم تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی را نیز مطالعه نمایید.

جهت اطلاع از شرایط و مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *