آیدانیتو > تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور
تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور





تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور

دانشگاه غیرانتفاعی یکی از دانشگاه های پذیرنده دانشجو است، در سال های اخیر که امکان تحصیل در این دانشگاه بدون کنکور نیز فراهم شده است، دانشگاه های غیرانتفاعی نیز اقدام به پذیرش دانشجو بدون کنکور کرده اند. دانشگاه غیرانتفاعی علاوه بر پذیرش دانشجو در شهریور ماه، اقدام به پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور نیز می شود. تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور یک فرصت طلایی برای تحصیل در رشته مورد علاقه تان محسوب می شود. اگر مایل به تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی هستید، این فرصت را از دست ندهید.

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور

تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور، بعد از اتمام ثبت نام پذیرفته شدگان مهر ماه انجام می شود. در اصل تکمیل ظرفیت، مرحله جایگزینی افراد جدید به جای پذیرفته شدگانی است که اقدام به ثبت نام نکرده اند.

تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور در دهه اول مهر ماه آغاز می شود و معمولاً یک مهلت یک ماهه برای آن در نظر گرفته می شود. البته اگر شما مایل به شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور هستید، به شما توصیه می کنیم در روزهای اول اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور کنید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور، به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود. ثبت نام نهایی در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور به صورت حضوری و در مرکز دانشگاهی هدف انجام می شود. اما برای ثبت نام حضوری لازم است مراحل اینترنتی را طی  کرده باشید.

مراحل ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور به صورت زیر است.

  • ابتدا به سایت سنجش بروید و با استفاده از لینک جستجو رشته ها و محل های مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • از میان لیست رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور، یک رشته محل را انتخاب کنید. شما تنها می توانید یک رشته محل را انتخاب کنید.
  • سپس هزینه ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور که در حدود 27 هزار تومان است را پرداخت کنید. پرداخت به صورت اینترنتی انجام می شود.
  • حال لازم است با در دست داشتن مدارک جهت ثبت نام به واحد انتخابی خود مراجعه کنید. ثبت نام خود را در روزهای نخست و تا زمانی که ظرفیت پذیرش تکمیل نشده است انجام دهید.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه های غیرانتفاعی

بیشتر رشته های دانشگاه غیرانتفاعی در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور نیز ارائه می شود. رشته های تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور در گروه رشته های هنر، زبان، تجربی، ریاضی و انسانی جای گرفته اند. برای اطلاع از لیست رشته های تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

شرایط و مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی

داوطلبان شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور باید مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود را دریافت کرده باشند. همچنین هیچ منعی برای تحصیل از نظر قوانین کشور نداشته باشند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور شامل موارد زیر است:

  • اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • عکس پرسنلی

پیشنهاد می کنیم مقاله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را نیز مطالعه نمایید.

برای اطلاع از نحوه و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی غیرانتفاعی بدون کنکور می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو می توانند شما را در زمینه انتخاب رشته نیز یاری کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *